Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Det kom ikke som noe sjokk at favorittspisestedet hennes er Egon :P

Edit: Ikke fordi det er noe galt med Egon, men fordi enn viss annen blogger har lagt ut utallige bilder av luncher på nettopp... Egon 😜

Endret av FruRosa
lagt til
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AT hun tør å legge ut bilder av seg selv og uskyldige familiemedlemmer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, FruRosa skrev:

Det kom ikke som noe sjokk at favorittspisestedet hennes er Egon :P

Nei sant,og det verste er at hu legger ut hva hu har på seg,navn på alt,noen slitne Reebok sko,synes det er lavmål på en blogg,hadde ikke vist fram det hu har på seg.Skal være så fint og flott,men hallo ,ikke noe å reklamere for det der

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal vise outfitbilder kan en jo i det minste børste gjørmen av skoene da... 

Det er så mye galt med hvordan denne bloggeren på, men jeg kunne ikke la vær å kommentere akkurat det. Huff 

Endret av Prinsesse788
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Når du skal vise outfitbilder kan en jo i det minste børste gjørmen av skoene da... 

Det er så mye galt med hvordan denne bloggeren på, men jeg kunne ikke la vær å kommentere akkurat det. Huff 

Vi legger visst merke til ulike ting. Jeg reagerte først på oppbretten på buksene før skoene fikk min oppmerksomhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg brått smålig, men jeg har ingen sympati for denne dama. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil så gjerne, men får det ikke helt til på noen områder.. Å en ting har hun felles med VP, å det uten å gå inn for det, de er like slurvete begge to når det gjelder å bruke maskeringstape eller være nøyaktig. Ser det godt på soverommet i overgangen mellom malt vegg og tapet. Tror jeg har ville lagt på en list eller noe i hjørnet der...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, suckers skrev:

Er det ikke hun som kaller seg modell også? 

Da må hun først få vekk alt det svarte,nesten litt sånn satanistisk ved henne synes jeg😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perle skrev:

Jeg finner ikke bloggen på Blogvin? :klo: Noen som har den der?

Ja, jeg har den. Søkte opp gladehjem.wordpress.com 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skulle kvittet seg med disse piercingene i ansiktet, det ser bare rotete ut og litt som mørke vorter. Hun bør å kvitte seg med denne harde svarte sminken rundt øynene, det for øynene hennes til åse små og "trange" ut. Bør heller bare bruke litt maskara, en nøytral fin øyenskygge som åpner blikket. Og brynene kunne hun kanskje farget litt mørkere. Tror det hadde kledd henne. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snowhite skrev:

Hun skulle kvittet seg med disse piercingene i ansiktet, det ser bare rotete ut og litt som mørke vorter. Hun bør å kvitte seg med denne harde svarte sminken rundt øynene, det for øynene hennes til åse små og "trange" ut. Bør heller bare bruke litt maskara, en nøytral fin øyenskygge som åpner blikket. Og brynene kunne hun kanskje farget litt mørkere. Tror det hadde kledd henne. 

Helt enig,for å si det sånn, interiør stilen står ikke i stil til resten😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la nå jenta se ut som hun gjør. Sminken, skoene, håret og piercingen er vel helt urelevant.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.5.2017 den 14.16, Jennybella skrev:

Da må hun først få vekk alt det svarte,nesten litt sånn satanistisk ved henne synes jeg😂😂

Det er ikke lov å diskuterer utseendet på folk. Har ikke du nok å ta tak i selv?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Det er ikke lov å diskuterer utseendet på folk. Har ikke du nok å ta tak i selv?

Hva mener du med det? Jekk ned den frekkheten din å hold deg til tema istedenfor å bare kritisere hva andre sier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Eamane skrev:

Hva mener du med det? Jekk ned den frekkheten din å hold deg til tema istedenfor å bare kritisere hva andre sier. 

Hva med å holde seg til forumreglene?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Valetta skrev:

Hva med å holde seg til forumreglene?

Så man kan ikke kritisere brukerne her på kg, men kritisere menneskene det blir laget en tråd om er greit? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...