Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Gjest Anafre

Fryktelig dårlig, setning på setning med samme innhold.  Er vel VP, hadde innlegg om noe påskepynt laget av barna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår meg ikke på denne bloggeren.

Hun vil jo aldri kunne oppnå noe på bloggen (penger/spons) så lenge hun bedriver plagiat?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Jeg forstår meg ikke på denne bloggeren.

Hun vil jo aldri kunne oppnå noe på bloggen (penger/spons) så lenge hun bedriver plagiat?

Hun kan ikke annet enn å skrive dårlig og å kopiere alle andre,skulle seriøst ikke hatt blogg,kjedelig å lese og se bilder,når alt er kopiert fra bloggere som har lagt ut bilder og tekst først

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, April 09, 2017 den 14.53, Blå politibil skrev:

 

Temmelig spesielt at familie og samboer ikke stopper henne fra å kopiere på denne måten. 

Nå vet vi strengt talt ikke hva som gjøres i kulissene for å få bukt med denne omfattende plagieringen. Men generelt sett så kan ikke familiemedlemmer/venner tvinge et voksent menneske til å slutte å blogge. Det blir opp til de rammede (de som plagieres) å anmelde forholdene for å sette en effektiv stopper. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små barn er ute og finner de godt gjemte påskeeggene.....og det lyser av glede  i TO barneøyne! Jaja, 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Marleah skrev:

To små barn er ute og finner de godt gjemte påskeeggene.....og det lyser av glede  i TO barneøyne! Jaja, 

😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ultiva skrev:

Nå vet vi strengt talt ikke hva som gjøres i kulissene for å få bukt med denne omfattende plagieringen. Men generelt sett så kan ikke familiemedlemmer/venner tvinge et voksent menneske til å slutte å blogge. Det blir opp til de rammede (de som plagieres) å anmelde forholdene for å sette en effektiv stopper. 

Nå er vel hun anmeldt både en og to ganger tidligere uten at det stopper henne. 

Men du har helt rett i at vi ikke vet hva som foregår i kulissene. Men jeg håper noen jobber med å få henne på andre tanker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fantastica skrev:

Jeg har fått tilbakemelding fra HTH om at de er på saken.

Så bra,seriøse firmaer tar tak i sånne ting,de vil ikke bli kopiert, synd ikke bloggere gjør det samme

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa
11 timer siden, Fantastica skrev:

Jeg har fått tilbakemelding fra HTH om at de er på saken.

Den straffen kan bli dyr 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cocosa skrev:

Den straffen kan bli dyr 😳

Det er jo en viss mulighet for at de benytter anledningen til å blåse dette skikkelig opp i media også. Det er jo en gyllen mulighet for å få masse oppmerksomhet og omtale for HTH og at flere får øynene opp for kjøkkeninnredningene fra dem. Gratis reklame! Og veldig flaut for gh-dama.  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Det er jo en viss mulighet for at de benytter anledningen til å blåse dette skikkelig opp i media også. Det er jo en gyllen mulighet for å få masse oppmerksomhet og omtale for HTH og at flere får øynene opp for kjøkkeninnredningene fra dem. Gratis reklame! Og veldig flaut for gh-dama.  

Det som er dumt er at media sjeldent går inn i slike saker pga psykisk helse mm - så det vil nok kanksje kun gi en stor smekk til gh bak kulissene. 

Det ville uansett vært interessant å snakket med en avis angående dette, det hr jo vært endel i media angående nettbruk og de ulike nyansene i denne verden - ikke sett mange reportasjer om slikt. VG pluss er jo veldig interesserte å selge så en slik sak om Gh og kanskje fått med Sofie Elises plagiatet hadde solgt bra! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2017 den 14.53, Blå politibil skrev:

Anbefaler alle å lese kommentarfeltet til stein i havet hvor hun tar opp kopieringen. Er jo ganske graverende. Ikke helt normalt det noen skriver om i kommentarfeltet. Om noen vil ha bakhistorien for det som hevdes i det kommentarfeltet så kan de sende meg en pm. 

Temmelig spesielt at familie og samboer ikke stopper henne fra å kopiere på denne måten. 

hvilket innlegg? finner ikke det på steinihavet.?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. 

Mynona,  mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Anafre skrev:

Prøver lykken som ambassadør for Sofiesvilla nå. Blir spennende å se

Det kan da umulig gå,de kan da ikke ha en sånn ambassadør 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver også hos joyinteriør,jeg sier i fra om hennes kopiering hvis hun blir valgt,hun blir ingen god ambassadør

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...