Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jennybella skrev:

Prøver også hos joyinteriør,jeg sier i fra om hennes kopiering hvis hun blir valgt,hun blir ingen god ambassadør

Er det ikke bedre å advare på forhånd, for å unngå kjedelige og pnlige situasjoner for begge parter?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Jennybella skrev:

Prøver også hos joyinteriør,jeg sier i fra om hennes kopiering hvis hun blir valgt,hun blir ingen god ambassadør

Hvor ser dere dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, clyde skrev:

Hvor ser dere dette?

Jeg fant det nå på Instagram, sendte melding til begge sidene. Oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Endret av clyde
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gavekortet hun skriver om på bloggen nå er vel egentlig reklame? Trodde først det var noe hun ville gi til sine lesere, men det er vel noe hun har kopiert å bare forandret bittelitt på.. 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, April 13, 2017 den 21.11, Fantastica skrev:

Jeg har fått tilbakemelding fra HTH om at de er på saken.

Hvilken sak er dette? Her har jeg gått glipp av no'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Horselady skrev:

Det gavekortet hun skriver om på bloggen nå er vel egentlig reklame? Trodde først det var noe hun ville gi til sine lesere, men det er vel noe hun har kopiert å bare forandret bittelitt på.. 🤔

Dette har hun kopiert fra rabble.no sin side og later som om det er noe hun gir bort. Hun overgår seg selv stadig vekk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi blir grått hus etterhvert,ja måtte jo komme det også,og så holder vi på påskepynten litt til😂 ja så klart gjør hun det,må jo vise at hun har samme påskepynt som villa ,sånn på tampen 😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å kopiere 🙈🙊 Det siste innlegget er jo både tekst og bilder tatt fra VP!

Så gøy å vise fram når prosjektene er ferdig...mener å huske at hun synes det er så gøy å planlegge å ha ting klart, men vaskerommet har vi enda ikke fått bilder fra. Kun varmtvannsbereder og flisene 🤔 Skulle tro en rakk litt når en bare går hjemme om dagene...

Endret av Horselady
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 time siden, maipai skrev:

Erre mulig? Nå er det på tide at hvis ikke Camilla foretar seg noe nå straks så syns jeg hun må forklare HVORFOR hun eventuelt ikke gjør noe! Hvis Camilla ikke kommenterer denne kopieringen nå så blir jeg nesten litt irritert, for dette har jo gått altfor langt nå. Håper Camilla leser dette og tar affære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Onbothsides skrev:

Erre mulig? Nå er det på tide at hvis ikke Camilla foretar seg noe nå straks så syns jeg hun må forklare HVORFOR hun eventuelt ikke gjør noe! Hvis Camilla ikke kommenterer denne kopieringen nå så blir jeg nesten litt irritert, for dette har jo gått altfor langt nå. Håper Camilla leser dette og tar affære. 

Camilla lar gladehjem følge henne på sin private IG konto, så virker ikke som det bryr henne veldig dessverre..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Onbothsides skrev:

Erre mulig? Nå er det på tide at hvis ikke Camilla foretar seg noe nå straks så syns jeg hun må forklare HVORFOR hun eventuelt ikke gjør noe! Hvis Camilla ikke kommenterer denne kopieringen nå så blir jeg nesten litt irritert, for dette har jo gått altfor langt nå. Håper Camilla leser dette og tar affære. 

Ja er så enig,hvordan kan hun godta dette over lang tid

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
9 minutter siden, 1409 skrev:

Camilla lar gladehjem følge henne på sin private IG konto, så virker ikke som det bryr henne veldig dessverre..

Det synes jeg ikke har så mye å si, men at hun stille godtar denne kopieringen syns jeg er alarmerende. Forventer faktisk en reaksjon, Ine blir skumlere og skumlere med disse ***** handlingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det synes jeg ikke har så mye å si, men at hun stille godtar denne kopieringen syns jeg er alarmerende. Forventer faktisk en reaksjon, Ine blir skumlere og skumlere med disse ***** handlingene. 

Ja synes det er ekkelt når det ikke går inn og er jo kjedelig å se ting fra henne som vi har sett før,synes seriøst noen snart må gjøre noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Jennybella skrev:

Ja synes det er ekkelt når det ikke går inn og er jo kjedelig å se ting fra henne som vi har sett før,synes seriøst noen snart må gjøre noe

La oss håpe at HTH velger å anmelde saken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så bekymra på Camillas vegne? Regner da med at hun er 100% klar over dette og har vært det lenge. Hvis hun vil gjøre noe med det så gjør hun det vel? Hvis ikke så bryr hun seg vel ikke da?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, clyde skrev:

La oss håpe at HTH velger å anmelde saken. 

Ja virkelig,får håpe noen snart gjør noe.Virker på meg som om hu ikke tror folk finner det hun kopierer,legger ut gang på gang og blir tatt for det🤔🤔🤔🤔🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...