Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Eamane skrev:

Så man kan ikke kritisere brukerne her på kg, men kritisere menneskene det blir laget en tråd om er greit? 

Stemmer. Brukerdebatt er ikke lov her inne. Og heller ikke kritikk av utseende/kropp. Står som festet innlegg øverst på siden hvis du ikke har sett det.

Endret av Valetta
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er utrolig fascinerende å lese over denne tråden. At ikke folk gjennomskuer enkelte brukere i denne tråden, er meg et mysterium. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Skorpion89 skrev:

Synes det er utrolig fascinerende å lese over denne tråden. At ikke folk gjennomskuer enkelte brukere i denne tråden, er meg et mysterium. 

:Knegg: jepp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, OuterSpace skrev:

Haha, så må fiberhusken få jobbe. Men gladehjem har ikke fiberhusk i sin oppskrift da, det har CBE. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Haha, så må fiberhusken få jobbe. Men gladehjem har ikke fiberhusk i sin oppskrift da, det har CBE. 

Hæ hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Pæddan skrev:

Mest skremmende er VP og GH som har identiske bilder. Creepy!

Jeg trodde kritikken mot Glade Hjem var overdrevet i forhold til at hun kopierer VP. Men var inne på bloggen nå og det er jo helt like bilder som VP. Hun har innredet helt likt som VP også! Hva i all verden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mildemoses skrev:

Hæ hva mener du?

Les oppskriftene, oppskriftene er helt ulike men teksten under er kopiert. (Om ikke gladehjem har endret innlegget nå da..) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marimekkoen skrev:

Les oppskriftene, oppskriftene er helt ulike men teksten under er kopiert. (Om ikke gladehjem har endret innlegget nå da..) 

Kan ikke se at GH never noe om fiberhusk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskriften er på helt vanlige pannekaker:klo: Hvis kjæresten hennes synes de er så gode, så er han ikke veldig kresen i matveien:P Og hva er greia med å skrive et langt innlegg om hvordan man lager pannekaker? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mildemoses skrev:

Kan ikke se at GH never noe om fiberhusk

Haha, hun har endret det! Var sånn passe underlig at fiberhusken måtte få virke, når det ikke stod i oppskriften. Men det var selvsagt direkte kopi fra Fotballfrua.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så usammenhengende og mye særskrivning at jeg må lese alt to ganger, og gjette meg til hva hun mener. Nei, det blir ikke flere klikk fra meg i hvert fall.
:ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så lett når hun hele tiden kopierer andres tekster og prøver å skrive dem om til sine egne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at jeg har lest et innlegg som ligner veldig på hennes siste, om å ha barndomsrommet tilgjengelig til de kommer på besøk så de kan komme og gå som de ønsker. Husker ikke hvor jeg leste det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anafre
19 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Er ganske sikker på at jeg har lest et innlegg som ligner veldig på hennes siste, om å ha barndomsrommet tilgjengelig til de kommer på besøk så de kan komme og gå som de ønsker. Husker ikke hvor jeg leste det. 

Lurer på om det er vp for lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for omtale av tredjeperson og personangrep.

Alice i Eventyrland, mod

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som følger den kontoen hennes på instagram hvor hun selger ting? Det er endel fine ting der, men synes de er litt dyre...eller er det bare meg som synes det? 🤔 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...