Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, førstedamen skrev:

Men jeg likte det siste sofa innlegget. Gode tips!

Tips om å ikke kjøpe sofa på nett, når man reklamerer for akkurat dét?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det barnerommet da,skal ikke male nei,men nye puter blir det vel? Hvem er hu som kan kritisere villa paprika som har malt jenterommer,det lyser misunnelse lang vei,hun skriver hun planlegger godt hvordan hun vil ha det😂😂😂,ja med å se på villapaprika sin blogg,sitte å bestille og få det helt likt,nei vet du hva ,det går ikke inn hos den dama, holder på som om Ingenting har hendt

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, 1409 skrev:

Dør av siste innlegget hennes på bloggen 😂 

😂😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 1409 skrev:

Dør av siste innlegget hennes på bloggen 😂 

Oh My gad😱🙈🙈. Hun er ikke sann🙈🤣🤣🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel noen som skrev noe om mange lag med maling i villa paprika-tråden her forleden. Og det har jo Ine sikkert lest. Er ikke første gangen det skjer at hun skriver innlegg etter å ha lest om Camilla her inne.

Endret av Aintnofun
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aintnofun skrev:

Det var vel noen som skrev noe om mange lag med maling i villa paprika-tråden her forleden. Og det har jo Ine sikkert lest. Er ikke første gangen det skjer at hun skriver innlegg etter å ha lest om Camilla her inne.

Ja hun koser seg da når Camilla får kritikk

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff 🙈 Latterliggjør sitt store idol hun har kopiert omtrent til minste detalj i flere år. Forsåvidt så synes jeg det er mer stilrent hos Ine. Hun har ikke dratt den malinga så langt som VP.  Den nye fargen på jenterommet var fin, men helt kræsj og overkill med den andre rosafargen. Trodde hun hadde malt hele rommet jeg. Hadde funket med hvitt som kontrast.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nilfisk1 skrev:

Huff 🙈 Latterliggjør sitt store idol hun har kopiert omtrent til minste detalj i flere år. Forsåvidt så synes jeg det er mer stilrent hos Ine. Hun har ikke dratt den malinga så langt som VP.  Den nye fargen på jenterommet var fin, men helt kræsj og overkill med den andre rosafargen. Trodde hun hadde malt hele rommet jeg. Hadde funket med hvitt som kontrast.

Helt enig ,kopiert i flere år,men jeg synes personlig at Ine har triste vegger,for mye hvite vegger, merkelig at hun ikke maler mer????? Hm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jennybella skrev:

Helt enig ,kopiert i flere år,men jeg synes personlig at Ine har triste vegger,for mye hvite vegger, merkelig at hun ikke maler mer????? Hm

Enig! Det er altfor sterilt hos Ine! Fatter heller ikke at hun ikke maler mer🤔🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Jennybella skrev:

Helt enig ,kopiert i flere år,men jeg synes personlig at Ine har triste vegger,for mye hvite vegger, merkelig at hun ikke maler mer????? Hm

Kan jo være at de leier, og at det er noen restriksjoner fra huseier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nilfisk1 skrev:

Kan jo være at de leier, og at det er noen restriksjoner fra huseier.

Er ikke detta et barndomshjem etter svigerforeldre?? Det har hun da fortalt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
2 timer siden, Alex_rude skrev:

Ja nettopp! Var jo akkurat det jeg mente🙈. Men det var en over her som ikke hadde forstått det slik og hun mente at dette var en kopi av Camilla sitt innlegg🙄.

var derfor jeg spurte hvilket innlegg det liksom var kopi av🙄. For jeg leste bare at hun "disset" Camilla 🙈🤣🤣

Tenkte på bildene jeg 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, førstedamen skrev:

Tenkte på bildene jeg 😉 

Jaja oki. Men det er jo en selvfølge siden hun har innredet etter Camilla sitt hus🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...