Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det synes jeg ikke har så mye å si, men at hun stille godtar denne kopieringen syns jeg er alarmerende. Forventer faktisk en reaksjon, Ine blir skumlere og skumlere med disse ***** handlingene. 

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Valetta skrev:

Hvorfor så bekymra på Camillas vegne? Regner da med at hun er 100% klar over dette og har vært det lenge. Hvis hun vil gjøre noe med det så gjør hun det vel? Hvis ikke så bryr hun seg vel ikke da?

Er vel ikke bekymra,men mere forbanna fordi folk følger,liker og gir positive tilbakemeldinger på noe hun overhode ikke har ordnet selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anafre
1 time siden, Onbothsides skrev:

Det synes jeg ikke har så mye å si, men at hun stille godtar denne kopieringen syns jeg er alarmerende. Forventer faktisk en reaksjon, Ine blir skumlere og skumlere med disse ***** handlingene. 

Roe ner litt a 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Jennybella skrev:

Er vel ikke bekymra,men mere forbanna fordi folk følger,liker og gir positive tilbakemeldinger på noe hun overhode ikke har ordnet selv

Jeg er enig med @Søgni. Det er opp til de hun kopierer å anmelde henne til politiet for brudd på Åndsverksloven. Så lenge de ikke gjør det så kommer kopieringen bare til å fortsette. Et lite hjertesukk på bloggene til de fornærmede hjelper lite (annet enn for å få støtte og medfølelse fra leserne).

I VPs tilfelle så tjente hun jo svært gode penger da Ine (Glade Hjem) i en lang periode handlet for store summer i nettbutikken hennes for å kunne kopiere alt. VP tok imidlertid et oppgjør med Ines kopiering straks Ine ble ambassadør for en konkurrerende aktør og sluttet å storshoppe i nettbutikken..

Endret av Ultiva
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg er enig med @Søgni. Det er opp til de hun kopierer å anmelde henne til politiet for brudd på Åndsverksloven. Så lenge de ikke gjør det så kommer kopieringen bare til å fortsette. Et lite hjertesukk på bloggene til de fornærmede hjelper lite (annet enn for å få støtte og medfølelse fra leserne).

I VPs tilfelle så tjente hun jo svært gode penger da Ine (Glade Hjem) i en lang periode handlet for store summer i nettbutikken hennes for å kunne kopiere alt. VP tok imidlertid et oppgjør med Ines kopiering straks Ine ble ambassadør for en konkurrerende aktør og sluttet å storshoppe i nettbutikken..

Alt det her vet jeg,synes allikevel det er creepy at hun holder på sånn,må være den største copycat av alle,hva glede har hun av detta

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anafre
5 minutter siden, Jennybella skrev:

Alt det her vet jeg,synes allikevel det er creepy at hun holder på sånn,må være den største copycat av alle,hva glede har hun av detta

VP har ikke min sympati, hun har bevisst utnyttet GH.  Og dårlig måte hun tok affære på i ambassadør saken.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides

At Camilla ikke gjorde før fordi hun tjente penger på at Ine kopierte stilen hennes blir en litt annen sak, jeg mener ikke at kun Camilla skal reagere mot Ine - det er jo flere hun kopierer av. Syns likevel det er på sin plass nå når det begynner å bli skremmende mye kopiering uten at noen gjør noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ganske sikker på at det som trengs å ivaretas i det glade hjemmet er ivaretatt. Uten å utdype.

De lever da ikke isolert fra omverdenen heller. Klart de rundt henne vet hva hun holder på med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Valetta skrev:

Jeg føler meg ganske sikker på at det som trengs å ivaretas i det glade hjemmet er ivaretatt. Uten å utdype.

De lever da ikke isolert fra omverdenen heller. Klart de rundt henne vet hva hun holder på med.

Da er det merkelig de ikke tar grep??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith fikk jo erstatning fra de som stjal hennes kakebilde, å stjele tekst er jo det samme. Da må det vel være mulig å få til for de andre bloggerne som blir kopiert også? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Ikke mye de får sett på IG eller blogg familien heller, hun fjerner jo negative kommentarer. Hva skal de da se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Onbothsides skrev:

Ikke mye de får sett på IG eller blogg familien heller, hun fjerner jo negative kommentarer. Hva skal de da se? 

De ser vel kopieringen uansett og pengebruken hennes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
7 minutter siden, Jennybella skrev:

De ser vel kopieringen uansett og pengebruken hennes??

Ikke hvis de ikke leser her inne eller leser de bloggene hun kopierer fra? Da kan det bare se ut som hun har funnet på alt selv i deres øyne.

Pengebruken kan hun kanskje forsvare, vi vet jo ikke noe om hennes økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Onbothsides skrev:

Ikke hvis de ikke leser her inne eller leser de bloggene hun kopierer fra? Da kan det bare se ut som hun har funnet på alt selv i deres øyne.

Pengebruken kan hun kanskje forsvare, vi vet jo ikke noe om hennes økonomi. 

Vet i hvertfall at ett familiemedlem følger henne,burde kanskje ta grep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
6 minutter siden, Jennybella skrev:

Vet i hvertfall at ett familiemedlem følger henne,burde kanskje ta grep?

Men selv om de følger henne - hvordan skal de vite at hun kopierer helt uten videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Onbothsides skrev:

Men selv om de følger henne - hvordan skal de vite at hun kopierer helt uten videre?

Det tror jeg de vet,da Ine ble tatt sist ang villapaprika,hun skrev et innlegg om hvordan folk behandlet henne,og da fikk hun medhold og sympati av et familiemedlem,ja så de vet nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, manglene dokumentasjon, spekulasjoner og svar til dette.

sofie777, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...