Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Ine Trikat

Bloggsyken! Nå er hun kjendis og kommer til å se etter om noen kjenner hun igjen samme hvor hun går, for nå er hun kjendis! :Hehe:

Det rammer de fleste som er på topp 30 lista i tillegg til Anne Brith og noen andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Ine Trikat skrev:

Bloggsyken! Nå er hun kjendis og kommer til å se etter om noen kjenner hun igjen samme hvor hun går, for nå er hun kjendis! :Hehe:

Det rammer de fleste som er på topp 30 lista i tillegg til Anne Brith og noen andre!

Sannheten er faktisk at de fleste ikke aner hvem de er. De eneste jeg hadde kjent igjen er Sofie Elise, Anna, Caroline Berg Eriksen og muliges Isabel Raad. De andre bloggerne hadde jeg ikke kjent igjen. Toppbloggerne har vel sånn ca 30-50 tusen lesere. Vi er vel ca 5 millioner mennesker i Norge. Da er 50.000 bare en dråpe i havet, muligens vet noen fler hvem de er, men å tro at hele Norge vet hvem de er, er virkelig å ta i. Det virker som om bloggerne tror de er kjendiser all den tid de omtaler seg selv som offentlige personer.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Erna er en offentlig person, men hun er ikke en kjendis. Hadde kjent henne igjen da.

Jeg mener Erna er både en offentlig person og en kjendis. Hun er jo kjent både i Norge og resten av verden, jeg mener hun går inn i kategorien ekte A-kjendis :)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Diamant skrev:

Jeg mener Erna er både en offentlig person og en kjendis. Hun er jo kjent både i Norge og resten av verden, jeg mener hun går inn i kategorien ekte A-kjendis :)

Tja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, O.G. skrev:

Tja...

En kjendis er vel strengt tatt en person som er blitt kjent gjennom massemediene i kraft av feks sin jobb (artist, politiker, idrettsutøver etc) eller annen opptreden i mediene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Lula skrev:

En kjendis er vel strengt tatt en person som er blitt kjent gjennom massemediene i kraft av feks sin jobb (artist, politiker, idrettsutøver etc) eller annen opptreden i mediene. 

Enig. Og en kjendis er en person som "alle" vet hvem er, med mindre du er C,D,E, kjendis osv. sånn som de fleste toppbloggerne er. Og er du i de kategoriene er det veldig mange som ikke aner hvem du er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, arnoyb skrev:

Det her er ikke noe å diskutere her, les deg opp på kriteriene for krashtest å du vil nok bli overrasket.

Det har jeg gjort, så du kan legge den ballen død nå, før du avsporer enda mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har iallefall nådd ett nytt lavmål i forhold til annonsering. Snakk om å selge seg for hva som helst. Coffee zero liksom. Nei skaff deg en jobb pilotfrue. Du fremstår ikke akkurat som smart i de annonseinnleggene dine!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Nå har hun skrevet om den nye turbanen hennes hundreogørti ganger både på bloggen,snap og insta.. gratulerer???? Skjønner ikke helt hva hun vil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dragoste skrev:

Nå har hun skrevet om den nye turbanen hennes hundreogørti ganger både på bloggen,snap og insta.. gratulerer???? Skjønner ikke helt hva hun vil 

Noe så heselig plagg. Absolutt ikke lekkert, med mindre du er en sikh.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Pæddan skrev:

Noe så heselig plagg. Absolutt ikke lekkert, med mindre du er en sikh.

Det viktigste er nok å poengtere merket og at den sikkert var kostbar😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pæddan skrev:

Noe så heselig plagg. Absolutt ikke lekkert, med mindre du er en sikh.

Den var overhodet ikke noe fin! Jeg tenker mer svært gamle damer når jeg ser en slik!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes den turbanen er alfor fruete for en så ung jente. Er hun ikke 26? Hadde hun vært 10-15 år eldre, så kanskje. Jeg kunne ikke selv gått med noe slikt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg og syns den var dødskul😍

Liker stilen til pilotfrue.

Kul for ei på 50+:nordvesta:, er jeg enig. Resten av stilen er innafor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan informere om at Pilotfrue befant seg på Olivia på Majorstuen i går. Hun var der sammen med noen venninner. Ble litt starstruck hehe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina

Angående denne "feriedrømmen som har gått i oppfyllelse" (som avsløres i morgen) så er jeg 110 % sikker på at de har kjøpt seg en yacht. Du så det først her! :fnise:

Endret av Clementina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...