Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Clementina skrev:

Angående denne "feriedrømmen som har gått i oppfyllelse" (som avsløres i morgen) så er jeg 110 % sikker på at de har kjøpt seg en yacht. Du så det først her! :fnise:

Enig. Seilbåt, tippet jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Bloggleseren skrev:

Enig. Seilbåt, tippet jeg :)

Tror ikke de er seilbåtmennesker. Blir for mye jobb, de fremstår jo begge som skikkelige luksusdyr. Jeg tipper også yacht :popcorn:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett tomt liv hun må ha. Negler, hår, klær, makeup, annonsere for alt mulig shit bare noen betaler henne for det. Uavhengig av om det funker eller bare er lureri. Ikke rart hun blir sur og nebbete innimellom. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Bloggleseren skrev:

Enig. Seilbåt, tippet jeg :)

Håper virkelig ikke det, sjøreddningen har allerede nok å gjøre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere hadde rett som vanlig, folkens :) Yacht it is. Man, folk på KG er gode til å gjette, altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kikka så nøye på bloggen de siste ukene, så lot meg "sjokkere" over at de hadde brukt tusenvis av kroner på HATTER, men så leser jeg at de har brukt omtrent det samme beløpet som jeg har brukt på leilighetskjøp, på en yacht! Det må være fantastisk å ha så mye penger, og på den måten er jeg utrolig misunnelig på de, haha.

Men så ser jeg på hva hun fyller livet sitt med i påvente av babylivet hun sikkert så for seg, og det virker som at det er en utrolig snever og smal hverdag hun har skapt seg. Det er skytteltrafikk mellom neglsalong og hårsalong, og en og annen treningsøkt mens hun venter som en lydig kone på at flyvermannen skal komme hjem fra jobb. Hun velger jo såklart hva slags liv hun vil ha selv, men har alltid stussa på hvorfor disse bloggerne ikke utvider sin horisont mer...med typ studier, oppsøke foreninger, frivillig arbeid, reise til litt mer spennende steder enn turistfellene etc etc....de har jo forutsetningene (les: tid og penger) til det.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel en yacht er å ta litt VEL i?? Er snakk om en Cabin cruiser 😂 

 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Vel en yacht er å ta litt VEL i?? Er snakk om en Cabin cruiser 😂 

 

Jeg er så lite interessert i båt at jeg faktisk ikke vet forskjell på yacht og cabin cruiser :tongue:

22 minutter siden, Minipilla skrev:

Oi. Nesten 3 millioner for en båt. Må lønne seg å blogge 😊

De tjener begge langt over gjennomsnittet, han er jo flykaptein og Julianne har skrevet at hun tar ut 40 000 kr i lønn fra bloggforetaket sitt hver eneste måned. Når de ikke har barn så er det ikke rart at de har mye penger :P Mannen min og jeg levde ganske likt som dem i noen år, brukte 200 000 på bryllupet vårt og nesten like mye på bryllupsreisa (cruise i Karibien og en solid shoppingtur i New York). Litt surt når vi endelig fikk barn og vi hadde sløst bort så mye av overskuddet at vi ikke fikk råd til drømmehuset 😂 Men men.

Endret av Clementina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Minipilla skrev:

Oi. Nesten 3 millioner for en båt. Må lønne seg å blogge

De to bruker penger med begge hendene. Skjønner ikke at de tør å la være å spare mer nå mens de har så god råd. (Eller til renta stiger), til fremtidige barn etc.

Utrolig hvor mye enkelte mener de "fortjener" av dilldall :)

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at alle bildene i båtinnlegget er navnet på forhandleren veldig påfallende synlig. "Bravaria" på alle bilder! De kan vel neppe ha fått en hel båt sponset, men det lukter litt av dette innlegget....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Puny skrev:

Hva er greia med at alle bildene i båtinnlegget er navnet på forhandleren veldig påfallende synlig. "Bravaria" på alle bilder! De kan vel neppe ha fått en hel båt sponset, men det lukter litt av dette innlegget....

Det er jo skikkelig drøyt hvis de har fått en båt til 3 millioner sponset :hakeslepp: men reagerte selv på reklamen i innlegget.

Jeg må ærlig innrømme at jeg er sjalu siden de har så god råd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Vel en yacht er å ta litt VEL i?? Er snakk om en Cabin cruiser 😂 

 

Hehe båten deres ligner mer på følgebåten på den yachten jeg var på😂 

Men den er jo fin, da. 

Jeg har merka meg at de flashet logoen på båten litt vel mye, men tviler sterkt på at de har fått sponset så mye for en båt. Kanskje har de fått kjøpe den til redusert pris? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Puny skrev:

Hva er greia med at alle bildene i båtinnlegget er navnet på forhandleren veldig påfallende synlig. "Bravaria" på alle bilder! De kan vel neppe ha fått en hel båt sponset, men det lukter litt av dette innlegget....

Enig i at det lukter litt fishy (:Knegg:) her... Som du skriver så har de neppe fått hele båten sponset, men de kan jo ha fått en superdeal på f eks tilleggsutstyr/oppgradert utgave osv mot eksponering på bloggen. Ellers kan jeg ikke fatte hvorfor båtforhandlerens navn eksponeres så tydelig på nesten alle bilder. Håper de ikke er på vei inn i Gråsoneland; hun var en av de få som faktisk (stort sett) var veldig nøye og dyktig på reklamemerking.

Endret av Ultiva
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye å være misunnelig på det der? Jo, så bor de på Oslo vest og har kjøpt seg båt. De er vel også belånt opptil pipa. Det livet hun lever virker dørgende kjedelig! Julianne er en søt jente, men det virker som det er "pen innpakning, lite innhold". 

Tviler også på hvor lenge den bloggen klarer å holde det gående. Zzzzzzzzzz. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Er vel ikke så mye å være misunnelig på det der? Jo, så bor de på Oslo vest og har kjøpt seg båt. De er vel også belånt opptil pipa. Det livet hun lever virker dørgende kjedelig! Julianne er en søt jente, men det virker som det er "pen innpakning, lite innhold". 

Tviler også på hvor lenge den bloggen klarer å holde det gående. Zzzzzzzzzz. 

Vel, jeg er også belånt opp til pipa :fnise: Bare uten å bo på Vindern og ha båt i en Oslo-havn. Eller hatter til en formue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...