Gå til innhold

Tweet blir alenemor


tweet

Anbefalte innlegg

Huff, så kjedelig :( trodde virkelig det var deres tur nå, testen så jo veldig positiv ut! Kos deg masse med sjokolade, potetgull og brus med GOD samvittighet! Det er lov å være lei seg nå.. Håper det er deres tur neste gang! :hjerte:

Skal dere prøve igjen med en gang eller har dere tenkt å ha prøvepause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Pjusk skrev:

Huff, så kjedelig :( trodde virkelig det var deres tur nå, testen så jo veldig positiv ut! Kos deg masse med sjokolade, potetgull og brus med GOD samvittighet! Det er lov å være lei seg nå.. Håper det er deres tur neste gang! :hjerte:

Skal dere prøve igjen med en gang eller har dere tenkt å ha prøvepause?

Det trodde vi også! Jeg følte det på meg liksom, men jeg tror jeg fikk en blanding av symptomer på mensen og innbilte symptomer på graviditet av hele greia :P 
Den var jo positiv i manges øyne, ingen så den som negativ... så falsk positiv da eller? Skal ikke kjøpe de testene der igjen, for å si det sånn, for jeg har også fått skyggestreker før på dem. 

Det høres ut på S som at han vil prøve igjen "på ordentlig", for dette her va jo egentlig en pause "gone wrong" :P Det virker som han tar det mer seriøst og har enda mer lyst nå, for han var SÅ klar og glad for at den kanskje var positiv, og nå kommer han med idéer til hvordan vi skal gjøre det framover. Jeg vil gjerne prøve igjen, og ikke bare gi opp! Gravid blir jeg ikke av å slutte å prøve, hehe. Kjenner bare at jeg er veldig sårbar og jeg blir så lei meg hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist :( kanskje du hadde kjemisk graviditet? 

Det må jo ha vært noe hcg der siden det var strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ruccula skrev:

Så trist :( kanskje du hadde kjemisk graviditet? 

Det må jo ha vært noe hcg der siden det var strek

Ja, har tenkt den tanken også! Det er nok det som har skjedd... Men the show must go on! Skal prøve å ikke få for høye forhåpninger neste gang. Det skjer nok til slutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke helt den menstruasjonen jeg er vandt til! Til vanlig blør jeg heavy den første dagen, medium andre dagen, lite tredje dagen og bare spotting den fjerde dagen. Er på dag 3, og blør fortsatt ganske kraftig. Menssmerter bruker jeg stort sett bare å ha første dagen, men både tirsdag og i går var helt jævlige. Humørsyk er jeg hver gang, men de to siste dagene har jeg vært ekstremt nedfor. Jeg lå på sofaen og gråt i en halvtime i går. Hvorfor? Fordi jeg ikke klarte å gjøre oppgave når det var så rotete rundt meg. Så istedenfor å rydde, lå jeg og gråt. Men det ble en del husarbeid likevel, da. Oppgaveskriving gidder jeg ikke prate om engang! Har prøvd å konsentrere meg om det i dag også, men absolutt alt annet enn studier virker mer interessant og konsentrasjonen er helt på bånn. Det har vært noen kjipe dager, det her...

Skuffelsen over å ikke være gravid likevel, sitter godt i meg enda. S har ingen bekymringer og greier å tenke positivt uansett hva som skjer i livet hans, men jeg er det totalt motsatte. Bekymringer tar helt over og alle tankene mine blir snudd til noe negativt. Jeg greier ikke å la være å tenke at noe kan være galt med meg/oss. Begge søstrene mine ble gravide ved uhell, mamma har blitt gravid på første forsøk tre ganger og mange andre i familien min har blitt gravide fort. Hvorfor er det da så vanskelig for meg, liksom? Med stabil syklus og god timing, så går det ikke. Hva er galt da? Jeg vet at det kan være små tilfeldigheter som gjør at det ikke klaffer og at alle er forskjellige, men tankene mine kan jeg ikke noe for. 
Æsj altså! Jeg er jo dronningen av grubling ellers, og mensen gjør meg hundre ganger verre! Et emosjonelt vrak.

Over til noe annet da; Jeg ble henvist til fysioterapi for en stund siden, og var der i dag. Forventet en gammel, koselig gubbe, av en eller annen grunn. Må si jeg fikk tidenes sjokk da en britisk, ung GUD plutselig stod foran meg i døren. Dåååån! Jeg har en tendens til å alltid havne hos skikkelig good looking leger :ler: Han var veldig trivelig og hjalp meg mye på tre kvarter! Det var mye massasje, strekk og bøy. Han sa på engelsk hva problemet mitt var, så jeg husker ikke helt.. Men jeg fikk i alle fall øvelser å gjøre hjemme og på treningsstudio fire ganger i uken, for å "løsne opp" hofte og rygg, som etterhvert skal fikse smerten og stivheten. Jævlig vondt, men jeg merket allerede på den første timen at smertene avtok etter hver øvelse. Blir interessant og se :) Han sa uansett at jeg skal slippe smertestillende eller betennelsedempende om jeg gjør øvelsene jevnlig, og det er jo det målet mitt har vært. 

Nok prokrastinering nå.. Må sette i gang med litt lesing. Vanskelig! :ac:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det et glass vin for mye, kjenner jeg! Vi var hos et vennepar og spilte brettspill. Veldig hyggelig! Det var godt med vin altså, men i dag sto jeg opp med en fyllesyke jeg lett kunne gått uten. Tar meg selv i å tenke at denne kvalmen skulle jeg ønske var en annen type kvalme! Hadde tatt det med et smil om jeg var gravid, men nå er ikke det særlig gøy :P ja, også har jeg seinvakt i dag, da! Heldigvis er det en rolig dag og ingenting spesielt står på tapeten, og formen begynner sakte men sikkert å komme seg. 

Jeg synes denne menstruasjonen varte uvanlig lenge. Er overbevist om at det var en kjemisk graviditet jeg opplevde, og det gir meg jo et slags håp siden jeg nå har sett at jeg kan bli gravid. Vil bare det skal sitte! Kjenner jeg gruer meg litt til enda en prøveperiode med venting og håp :dry: Skal vi prøve aktivt, eller skal vi ta det med ro? S sier han vil gjøre et skikkelig forsøk, med masse sex og beina/ræva i været :fnise: Jeg har hostesaft i skapet, så lurer på å teste ut den taktikken. Kanskje vi skal prøve ut ett og ett triks for hver pp? Hehe :P 

Huff, nå er jeg sliten! Blir ikke noe alkohol på veldig lenge, kjenner jeg. Bare unødvendig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye å meddele her i gården, egentlig! Seks dager til eggløsning (tror jeg) allerede, så jeg har begynt å ta slimløsende hostesaft. Jeg må le litt av meg selv, for jeg har ikke heeeelt troen på den metoden :P Men det er vel verdt et forsøk. Jeg er ikke helt sikker på når man skal begynne å ta det heller, men jeg har lest rundt 5-7 dager før eggløsning. Jeg har egentlig litt lyst til å kjøpe inn eggløsningstester når vi skal inn til byen i morgen, for nå er jeg jammen ikke sikker på når eggløsning er lenger. Vi har bare gått ut i fra clue og mine egne "signaler", men etter den positive testen sist, vil jeg vite nøyaktig! 
Men fra og med i dag ligger jeg med beina i været noen minutter etter sex, så er vi sikker på at vi ikke gjør det for seint i alle fall! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beina opp! Hostesaft! Masse sex! Orgasmer i hytt og pine! Stikking i eggstokk er her :ler: Har klare tegn på eggløsning, så nå prøves det virkelig. Vi har veldig bra sex og det føles ikke som noe vi må, så vi har det kjempegøy! :sengekos: Har hatt hodepine og vært veldig kvalm, men samtidig godtesyk, de siste dagene. Skulle tro jeg var gravid allerede nå :P Jeg tror nok jeg er på vei til å bli syk. Venter bare på oppkast, feber eller noe annet tøys! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kjenner stikking på ene siden av magen, kommer eggløsning 1-2 dager etter det? Jeg er litt forvirra og skulle ønske jeg hadde eggløsningstester liggende nå :P Jeg er på dag 13 i syklusen, så jeg skal vel egentlig ikke ha eggløsning før dag 15. Håper det funker med sex hver dag, for her er det ikke mulig med annenhver dag. Eller, det er mulig, men det er ikke noe vi har lyst til. Kjenner at mye sex lager en liten ubalanse nedentil, det er irriterende. 
Altså, man skulle virkelig tro jeg faktisk var gravid likevel her! Er stadig vekk kvalm, har hodepine og blir akutt kjempetrøtt. Er så trøtt at jeg kunne lukket øynene og sovnet sittende, as we speak  :sFun_sleeping:

Synes dagene går så treeeegt, selv om jeg "nettopp" fikk mensen og gråt over en negativ test. Har noen spennende dagen foran meg da! Skal prøve å kjøre opp for andre gang denne uken. Har vært litt treig med sertifikatet, men innså at jeg og S er omtrent avhengig av at jeg skal kunne kjøre. Når jeg endelig har fått lappen, skal jeg begynne å reise til biblioteket til faste tider for å få unna skolearbeid. Jeg har vært forferdelig sløv med det, og har egentlig ikke gjort særlig skolearbeid i det hele tatt... Og nettstudier skulle være såå lett! 
Nei, nå stikker jeg og tar en powernap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
13 timer siden, tweet skrev:

Når man kjenner stikking på ene siden av magen, kommer eggløsning 1-2 dager etter det? Jeg er litt forvirra og skulle ønske jeg hadde eggløsningstester liggende nå :P Jeg er på dag 13 i syklusen, så jeg skal vel egentlig ikke ha eggløsning før dag 15. Håper det funker med sex hver dag, for her er det ikke mulig med annenhver dag. Eller, det er mulig, men det er ikke noe vi har lyst til. Kjenner at mye sex lager en liten ubalanse nedentil, det er irriterende. 
Altså, man skulle virkelig tro jeg faktisk var gravid likevel her! Er stadig vekk kvalm, har hodepine og blir akutt kjempetrøtt. Er så trøtt at jeg kunne lukket øynene og sovnet sittende, as we speak  :sFun_sleeping:

Synes dagene går så treeeegt, selv om jeg "nettopp" fikk mensen og gråt over en negativ test. Har noen spennende dagen foran meg da! Skal prøve å kjøre opp for andre gang denne uken. Har vært litt treig med sertifikatet, men innså at jeg og S er omtrent avhengig av at jeg skal kunne kjøre. Når jeg endelig har fått lappen, skal jeg begynne å reise til biblioteket til faste tider for å få unna skolearbeid. Jeg har vært forferdelig sløv med det, og har egentlig ikke gjort særlig skolearbeid i det hele tatt... Og nettstudier skulle være såå lett! 
Nei, nå stikker jeg og tar en powernap.

Lykke til, håper den sitter skikkelig denne gangen! Både egget og lappen... :fnise: Jeg strøyk 2 ganger før jeg endelig bestod, den perioden var helt forferdelig.. Nå er jeg så lei av kjøring at jeg nekter nesten hver gang jeg må :glare:

Skjønner fint hva du mener med at tiden går sakte, jeg har sykluser på hele 39 vakre dager vanligvis.. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/13/2017 den 6.08, Dragoste skrev:

Lykke til, håper den sitter skikkelig denne gangen! Både egget og lappen... :fnise: Jeg strøyk 2 ganger før jeg endelig bestod, den perioden var helt forferdelig.. Nå er jeg så lei av kjøring at jeg nekter nesten hver gang jeg må :glare:

Skjønner fint hva du mener med at tiden går sakte, jeg har sykluser på hele 39 vakre dager vanligvis.. :sprettoy:

Takk for det! :) Jeg strøyk igjen!! Denne gangen var jeg sikker på jeg besto... søren altså!
Jeg hadde dødd om jeg måtte vente noe lenger enn jeg allerede må.. 39 dager, fysj :O Har du dagbok eller? Jeg følger ikke helt med! :P 

-

Jaja, som sagt ble det stryk igjen. Jeg var så sikker på at jeg besto, så da hun fortalte at jeg strøyk, lot jeg tårene bare renne. Kjenner jeg fikk en skikkelig knekk på selvtilliten og jeg føler meg bare skikkelig som en taper! Jeg vet det er vanlig å stryke, men to ganger? Det hører jeg ikke ofte om. Tenk hvis jeg stryker enda en gang. Har bare lyst å gi opp :( Ville jo egentlig ikke ta lappen in the first place, siden jeg har vært livredd for å kjøre bil. Æsj! Dyrt er det også!! :raven:
I dag er jeg...*sjekke clue*... 1 DPO? Dette kommer til å ta en eeevighet! Men denne syklusen har vi vært "flink". Lagt inn aksjer hver dag nesten, og det fordi vi har lyst og ikke fordi vi "må". Jeg er alltid så himla kåt rundt eggløsning at S nesten blir litt lei :fnise: Får bare plutselig lyst, uansett tid på døgnet. 

Sånn ellers er jeg forferdelig dårlig på å sette meg ned med skolearbeid. Skal liksom sette av dagen til lesing og oppgaveskriving, men blir så fort distrahert og irritert fordi jeg ikke greier å konsentrere meg. Hadde en plan om å stikke til biblioteket til faste tider etter jeg fikk lappen, men det skjedde jo ikke... Synes det er veldig vanskelig å sitte hjemme med det her hvertfall. Er så lett å begynne med andre "gøye" ting, som å spise, støvsuge, legge sammen klær og alt mulig annet. Huff, for en elendig voksen jeg er!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
18 timer siden, tweet skrev:

Takk for det! :) Jeg strøyk igjen!! Denne gangen var jeg sikker på jeg besto... søren altså!
Jeg hadde dødd om jeg måtte vente noe lenger enn jeg allerede må.. 39 dager, fysj :O Har du dagbok eller? Jeg følger ikke helt med! :P 

Åhhh så kjipt... I det minste visste jeg begge gangene at jeg hadde strøket før han fortalte det til meg. Alle gode ting er tre! Og jeg fikk mensen i går kveld, så denne gangen var syklusen min kun 30 dager!!!:nori: Trodde det hadde klaffet denne gangen, så det var en skikkelig nedtur, men det positive er jo at syklusen min var mye kortere enn vanlig, så forhåpentligvis så fortsetter det slik! Jepp, den er på A-L! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
18 timer siden, tweet skrev:

Jaja, som sagt ble det stryk igjen. Jeg var så sikker på at jeg besto, så da hun fortalte at jeg strøyk, lot jeg tårene bare renne. Kjenner jeg fikk en skikkelig knekk på selvtilliten og jeg føler meg bare skikkelig som en taper! Jeg vet det er vanlig å stryke, men to ganger? Det hører jeg ikke ofte om. Tenk hvis jeg stryker enda en gang. Har bare lyst å gi opp :( Ville jo egentlig ikke ta lappen in the first place, siden jeg har vært livredd for å kjøre bil. Æsj! Dyrt er det også!! :raven:

Tenkte jeg bare kort skulle kommentere på dette også... Følte meg akkurat slik selv! Jeg var også livredd for å kjøre, og satt meg ikke bakom rattet før jeg hadde bestått teori-prøven, utsatte kjøringen så lenge jeg kunne. 2 måneder senere prøvde jeg å ta lappen, var generelt alt for dårlig til å kjøre. Ikke direkte min feil, var kjørelærer så hadde satt meg opp alt for tidlig. "Sjefen" beklaget mye, og fikk derfra halv pris (fortsatt VELDIG dyrt!!!) på alle kjøretimer med ny kjørelærer. Så da hadde jeg kjøretimer 3 ganger i uken i en hel måned før jeg prøvde å ta lappen igjen. Jeg var absolutt bedre til å kjøre, men den første gangen knakk selvtilliten min helt. Det skulle absolutt være mulig å bestå denne gangen, hadde en mye snillere og mildere sensor, og ruten var MYE lettere. Men neida, stoppet bilen nesten midt i veien og begynte å gråte. Hadde nesten ikke spist de siste månedene, og var så oppbrakt over den dårlige opplevelsen den første gangen. Tror rett og slett jeg tenkte for mye på kjøringen, og tror nesten jeg kjørte for mye, for når jeg faktisk skulle prøve å ta lappen var jeg helt utslitt. Så da var det ny oppkjøring om en måned, og jeg prøvde rett og slett og slappe av mere. Jeg tok ingen kjøretimer, og bare kjørte selv med familie, og øvde på det jeg slet med, til jeg "naila" det. Så den tredje gangen fikk jeg samme sensor som første gang (han husket meg ikke igjen heldigvis) og en relativt vanskelig rute igjen. Men jeg hadde da en mere avslappet følelse, og på samme tid var jeg så drittlei av all kjøringen, at jeg tenkte til meg selv "bare en gang til, så trenger du faktisk aldri å kjøre igjen" :fnise:, og det gikk faktisk veldig bra! Så mitt tips til deg er bare å øve på det du sliter med, og prøv å slapp av, men på samme tid vær konsentrert... Mye lettere sagt enn gjort, jeg vet! Okay dette ble ikke så veldig kort, og jeg vet dette er en prøve-dagbok, og ikke kjøre-dagbok, :P Men jeg kjente meg bare igjen i følelsene dine, så jeg ville komme med min opplevelse, og jeg vet det virker håpløst ut, men det er absolutt mulig!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.3.2017 den 11.31, Dragoste skrev:

Tenkte jeg bare kort skulle kommentere på dette også... Følte meg akkurat slik selv! Jeg var også livredd for å kjøre, og satt meg ikke bakom rattet før jeg hadde bestått teori-prøven, utsatte kjøringen så lenge jeg kunne. 2 måneder senere prøvde jeg å ta lappen, var generelt alt for dårlig til å kjøre. Ikke direkte min feil, var kjørelærer så hadde satt meg opp alt for tidlig. "Sjefen" beklaget mye, og fikk derfra halv pris (fortsatt VELDIG dyrt!!!) på alle kjøretimer med ny kjørelærer. Så da hadde jeg kjøretimer 3 ganger i uken i en hel måned før jeg prøvde å ta lappen igjen. Jeg var absolutt bedre til å kjøre, men den første gangen knakk selvtilliten min helt. Det skulle absolutt være mulig å bestå denne gangen, hadde en mye snillere og mildere sensor, og ruten var MYE lettere. Men neida, stoppet bilen nesten midt i veien og begynte å gråte. Hadde nesten ikke spist de siste månedene, og var så oppbrakt over den dårlige opplevelsen den første gangen. Tror rett og slett jeg tenkte for mye på kjøringen, og tror nesten jeg kjørte for mye, for når jeg faktisk skulle prøve å ta lappen var jeg helt utslitt. Så da var det ny oppkjøring om en måned, og jeg prøvde rett og slett og slappe av mere. Jeg tok ingen kjøretimer, og bare kjørte selv med familie, og øvde på det jeg slet med, til jeg "naila" det. Så den tredje gangen fikk jeg samme sensor som første gang (han husket meg ikke igjen heldigvis) og en relativt vanskelig rute igjen. Men jeg hadde da en mere avslappet følelse, og på samme tid var jeg så drittlei av all kjøringen, at jeg tenkte til meg selv "bare en gang til, så trenger du faktisk aldri å kjøre igjen" :fnise:, og det gikk faktisk veldig bra! Så mitt tips til deg er bare å øve på det du sliter med, og prøv å slapp av, men på samme tid vær konsentrert... Mye lettere sagt enn gjort, jeg vet! Okay dette ble ikke så veldig kort, og jeg vet dette er en prøve-dagbok, og ikke kjøre-dagbok, :P Men jeg kjente meg bare igjen i følelsene dine, så jeg ville komme med min opplevelse, og jeg vet det virker håpløst ut, men det er absolutt mulig!! :) 

Tusen takk! Det er veldig deilig å vite at jeg ikke er alene :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2DPO. I dag er jeg ikke i form i det hele tatt! Vondt i kroppen, tett i pappen og kvalm. Har ikke noe lyst til å bli syk nå! :dry: Har arbeidshelg også. Jeg har alltid vanskeligheter med å fortelle kolleger at jeg er dårlig, når de egentlig burde vite det! Vil liksom ikke være en byrde for noen her. Det er alltid noen som er syk og jeg ver hvor stressende og tidkrevende det er å finne noen som kan gå for de som er syk. Får heller si fra om jeg blir noe verre. 

Jeg kjenner jeg faktisk blir sur om jeg ikke blir gravid denne gangen. Tar meg selv i å holde meg på magen og sende tanker med til egget :ler: "Kom igjen og samarbeid nå, egg!". Hvis jeg får mensen nå, kommer jeg til å handle inn eggløsningstester, for jeg vet jo egentlig ikke når jeg har eggløsning. Jeg er ganske sikker på at vi ikke har bommet på dagene hvertfall, siden vi jevnlig har sex og jeg har lagt med beina opp nesten hver gang! 

Fysioterapi går som smurt, med den britiske guden. Jeg er så "heldig" at jeg alltid får pene leger, terapeuter og det som er. Det kan bli litt distraherende til tider, spesielt når han ber meg stå på alle fire og vrikke på ræva! :rodme: Men øvelsene hjelper på rygg- og hoftesmerter. Deilig å slippe smertestillende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opsideisi, jeg er visst 4 og ikke 3 DPO i dag.
I dag ble jeg rett og slett skubbet ut døren og sendt hjem fra jobb, fordi jeg holdt på å kaste opp. Nå er jeg så kvalm at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg! Sitter og trykker i meg de der salte gullfiskene og drikker cola, selv om mat er det siste jeg vil ha. 
Sitter her med en litt "syk" tanke og googler for harde livet. Den søkehistorikken tror jeg at jeg skal holde for meg selv. Sitter og googler "gravid med mensen", "gravid, mensen likevel" og lignende. Jeg vet det er så lite sannsynlig, men hvor gal blir man ikke av denne prøvingen? Føler meg hvertfall gal akkurat nå! :bond:
Helt fra da jeg fikk positiv test, har jeg vært kvalm hver eneste dag. Hver gang jeg spiser, blir jeg himla dårlig, og enkelte lukter gir meg helt fnatt. Spesielt lukten av egg eller sterk parfyme, gjør at jeg brekker meg på stedet.

Huff, nå har det rablet for meg. Hvor stor er egentlig sjansen for at jeg er gravid selv om jeg fikk mensen for over to uker siden? Uææh :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dragoste

Er nok veldig usannsynlig, men ikke umulig.. Du kan ta en test for å utelukke det? Mulig det er omgangssyken som går også.. Jeg begynte å kaste opp for noen uker siden, med feber og alt, aner ikke hvor jeg fikk viruset fra! Ingen andre var syke, kun meg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Dragoste skrev:

Er nok veldig usannsynlig, men ikke umulig.. Du kan ta en test for å utelukke det? Mulig det er omgangssyken som går også.. Jeg begynte å kaste opp for noen uker siden, med feber og alt, aner ikke hvor jeg fikk viruset fra! Ingen andre var syke, kun meg :vetikke:

Jeg tror nok de tankene kom litt "in the heat of the moment" 😅 Det er nok veldig lite sannsynlig, så har lagt fra meg idéen. "Bare" 7-8 dager til IKM, venter og ser til da! 

-

6 DPO (etter midnatt). I dag føler jeg meg litt bedre og har endelig fått i meg skikkelig mat. Har heldigvis ikke kastet opp! Fikk en sånn kvalmebyge etter jeg spiste, men jeg kom meg gjennom det. Nå er jeg egentlig bare sulten og godtesyk igjen, og det er vel et godt tegn. 

Har kjent litt murringer i dag. Det er ikke vanlig for meg å kjenne så lenge før mensen! Kan man kjenne  det når egget fester seg egentlig? *google google*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Jeg kjenner alltid disse symptomene, men jeg er aldri gravid... Jeg tror det er når jeg faktisk ikke kjenner noen symptomer i det hele tatt, DA er jeg gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murring murring murring! Jeg er konstant våt (fysj) down there også, så jeg innbiller meg at mensen kommer hele tiden. Det er jo aaaaltfor tidlig, så da hadde jeg blitt forbanna! Men det er ikke direkte smerter, bare som om noen klemmer forsiktig på livmoren min :fnise: 

I dag har vi hatt det så gøy i svømmehallen. Har blitt en ukentlig greie. Er helt supert for rygg- og hofteproblemer. Nå skal jeg se Paradise i armkroken til my man :rodmer: En fin dag selv om den startet dårlig. Av og til er jeg så utrolig gretten, som en tikkende bombe.. huff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...