Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Salg av Super Incubator, Special Box og Ultra Box varer til 4 Desember, her er Ultra Box et godt valg med tanke på Lucky egg til evolving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått evolvet mange, fikk 3 nye når jeg evolvet og. Så da er det bare ut å fange flere, så jeg får en evolving runde til.

Bare kjedelig at det er så kaldt, er ikke like gøy å gå ute og fange pokemon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg hatt 2 runder med lucky egg evolving, har noen runder igjen.....men får ikke noen nye da jeg har alle utenom legendariske. 

Ser at vi har fanger litt over millionen så langt i eventet, når vi passerer 1,5 mill så utløser vi dobbel stardust også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi rundet 1,5 mill., så f.o.m. idag så får vi dobbel stardust. Gjelder vel fram til 1. des. kl 22.00 norsk tid.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Nå har vi rundet 1,5 mill., så f.o.m. idag så får vi dobbel stardust. Gjelder vel fram til 1. des. kl 22.00 norsk tid.

Helt greit event dette her, går jo strykende, så var det bare om vi klarer å fange 3 billion Pokémons til helgen da, så kommer denne fuglen ut i det fri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Helt greit event dette her, går jo strykende, så var det bare om vi klarer å fange 3 billion Pokémons til helgen da, så kommer denne fuglen ut i det fri:)

Billion på engelsk er milliard på norsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi fanget 2 mill Pokémons då langt i eventet, fortsetter vi den gode trenden så blir det kanskje fugl på oss i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpnet spillet et par ganger for å evolve noen pokiser med lucky egg og fange noe ville. Da innså jeg hvorfor jeg har mer eller mindre sluttet å spille. Venonat og Weedle var ikke akkurat det jeg ønsket å finne når jeg åpnet spillet.
Nå må gen 3 komme snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å fange alt en kommer over, dobbel XP og dobbel stardust har vi klart og utløse så langt i dette eventet, selv har jeg evolvet med lucky egg, så har nå passert 1 mill XP i dette eventet :) er halvveis i level 39 nå :)

Kan opplyse at vi har passert 2,5 milliard fanget mons så langt i eventet, og det ser ut til at vi utløser fuglen Farfetch'd tidlig på søndag morgen, den vil da være tilgjengelig for oss i 48 timer 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått hurtigere i dag, vi har nå fanget litt over 2,8 milliard Pokémons , så det ligger ann til at fuglen slippes ut av buret litt over kl 02 i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Mormont skrev:

Fleder meg til å (sannsynligvis) våkne til Farfetch’d i morgen :laugh:

Vi får satse på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok den akkurat nå, ble litt kald på beina når jeg stormet nedi hagen iført crocs for å nå spawnepunktet hos naboen, men det gjør ikke så mye 😂

Endret av charactouy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...