Gå til innhold

Marielle skal ha en mini-me


rainbow_dash

Anbefalte innlegg

Lykke til på vekstkontroll i morgen! Sånt er alltid spennende!

Også i gang med å male barnerom, det kaller jeg sprekt :) 

 

Er såååå misunnelig på dere som kan sy :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, Beccy87 skrev:

Gøy med barnerom da! 
Hvilken farge skal dere male? :) 

Det blir grått på veggene, også skal jeg heller friske opp med farger (rosa?) på stæsj. Vi har et helt spann med grå maling stående, også er det jo kjønnsnøytralt om vi får en gutt seinere. (Dessuten har jeg brukt litt for mye av jobbtida i dag til å søke på "nursery ideas" på pinterest, og grått er virkelig in for tida altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Marimba skrev:

Lykke til på vekstkontroll i morgen! Sånt er alltid spennende!

Også i gang med å male barnerom, det kaller jeg sprekt :) 

 

Er såååå misunnelig på dere som kan sy :P 

Takk for det! Jeg er jo fortsatt veldig god i formen, så det må utnyttes! :trene: Satser på å bli ferdig med maling over helga, så vi kan innrede. Jeg begynner å bli klar for ikea :fnise:

jeg er ikke superflink til å sy altså, men jeg har symaskin! Men jeg er kronisk elendig på å følge oppskrifter, så det har blitt noen bomprosjekter oppigjennom åra, kan du si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktiv helg!

Fredag var vi på vekstkontroll og fikk sett frøkna på 3d-ul! Det var fascinerende, hun er jo et lite menneske jo :rodmer: Vekstavviket var på svimlende 0,7%, så så langt er alt bare velstand. Også fikk vi bekrefta for tredje gang at det er jente, så nå blir det rosa for alle penga! 

Også er barnevogn i hus! Jeg fant en baby jogger city elite med både bagdel og sportsdel på finn, og jeg er superfornøyd! Den er fin, lett å trille (ulendt terreng og snø er ikke et problem her), og superenkel å slå sammen. 

Jeg har ikke malt barnerommet enda, men maskeringa er ferdig, også tar jeg første strøk etter jobb i dag. Svigermor var over på middag på lørdag, og hun insisterer på å kjøpe seng og alt det som følger med! Herlig!:klo:

Neste ting på lista blir å legge opp permisjonskabalen. Hvis baby kommer i månedsskiftet mai/juni, blir det da barnehagestart i august 2018? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Wow! Allerede? Du tar meg snart igjen her :ler: 

Jammen går det fort! Hurra for 3.trimester! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Marimba skrev:

Wow! Allerede? Du tar meg snart igjen her :ler: 

Jammen går det fort! Hurra for 3.trimester! 

 

3 timer siden, Beccy87 skrev:

Hipp, hipp! 
Ikke lenge igjen nå! :strix:

 

2 timer siden, miore skrev:

Tredje trimester! Da er innspurten i gang! 

Ja, tida har plutselig begynt å fly! Bare litt over to måneder til permisjon, og da er det jo nesten termin :bond:

Nå er jeg nesten ferdig med å sy babynest, og det blir faktisk ganske fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, _marielle_ skrev:

 

 

Ja, tida har plutselig begynt å fly! Bare litt over to måneder til permisjon, og da er det jo nesten termin :bond:

Nå er jeg nesten ferdig med å sy babynest, og det blir faktisk ganske fint!

Husk bilde når du er ferdig :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marimba skrev:

Husk bilde når du er ferdig :nigo: 

Det skal jeg!

I går kveld var svigermor innom med sprinkelseng og alt som hører til, så i dag skal vi begynne å innrede barnerommet :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du store planer for barnerommet? 
Sitter fortsatt her med et halvferdig innredet rom til Trollet og må snart i gang med Bølla sitt så tar gjerne imot tips og inspo! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Beccy87 skrev:

Har du store planer for barnerommet? 
Sitter fortsatt her med et halvferdig innredet rom til Trollet og må snart i gang med Bølla sitt så tar gjerne imot tips og inspo! :lur:

Vi har et rom i huset som har litt rar form og veldig upraktisk skråtak, så det kan ikke brukes som et voksenrom. Så da blir det barnerom, lavt tak går jo fint i mange år for sånne små! Men ikke så mye planer ennå, rommet ermalt grått, også har vi satt inn en hvit ikea-kommode og snart hvit sprinkelseng. Også tenker jeg at en lenestol sikkert er praktisk å ha der (det har nemlig alle ikea-bildene av babyrom :Nikke:). Også maser jeg på K at han skal bygge en sånn zoo-lekekasse til kosedyr (kjekt med handy mann altså). Men dekor og sånt? :klo: Det får komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig! 

En ting er sikkert, du har absolutt grunn til å sitte og være stolt av deg selv! Blir helt imponert jeg altså! :nori::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk dere :) Det var litt pirkearbeid altså, så tror det blir lenge til jeg prøver meg på noe sånt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...