Gå til innhold

Ungkarskvinnen 2016 Amerikansk sendetid


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Pottah skrev:

Synd at James S røk ut.

Har et litt ambivalent forhold til Chad. Han har jo noen gode poenger, men han tar det jo alt for langt.
Regner med at han ryker når han slår til noen.

Skjønner hva du mener med Chad. Han har noen ukule holdninger, men ikke alt han sier er helt på jordet, med tanke på dyp forelskelse uten å ha snakket noe særlig med en person. Klipperne vinkler han nok ganske jævlig med vilje... Men han har sikkert en del issues å jobbe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker han Ali jeg...synes han havner litt i bakgrunnen, men han virker som en bra fyr. Ellers liker jeg Wells, Luke, Chase, Derek og han erectile dysfunction-fyren :fnise: Jeg tror dog ikke han stikker av med henne, men fikk sympati for ham når han ble genuint lei seg for å ikke ha stoppet Chad fra å douche daten hans.

Når det kommer til neste episode så lurer jeg på om det faktisk er Chad som slår ned noen, eller om det bare er klippet sånn...er jo typisk TV å klippe det til på mest dramatiske måte, så jeg blir ikke overraska om det bare er en ulykke og hendende med blod på ikke engang er Chad sine.

Men kan noen fortelle meg HVORFOR kanadieren Daniel er der fremdeles? Har ikke sett ham innenfor 10 meter av JoJo, så jeg nekter å tro at det er hun som velger å ha ham der fremfor de tre som ble sendt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Har egentlig aldri sett på det her før, men en venninne av meg insisterte på at vi skulle se det i går. Hva er det alle har i mot Chad? Han er jo skikkelig rå, digger han! 😂 Har med proteinpulver, løfter på kofferter og er redd for å ikke få i seg makronene sine. 😂 Også driver han ikke med alt det falske tullet de andre holder på med, syntes han har gode poenger. 

Når de andre mennene skulle "konfrontere han", kommentarene hans var spot on. Venninnen min klagde over hvor dust han var, hvis jeg hadde vært mann hadde han blitt forbildet mitt. 😂

13 timer siden, Oslomann71 skrev:

Haha Chad spoiler/News:hoho:

  Skjul innhold

Chad skal visstnok ha kjøpt domenenavnene til flere av gutta. Nå må de komme krypende til han hvis de vil starte en webside med sitt navn

 

http://www.etonline.com/tv/190204_bachelorette_villain_chad_johnson_bought_other_suitors_domain_names/

 

Som sagt, hvordan kan man ikke like han? :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chad er Crazy! Men samtidig skjønner jeg han litt også. Alle de andre råtter seg sammen mot han, selv etter han har bedt dem la han være i fred. Han kommer nok til å eksplodere i neste episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på den nyeste episoden nå. Den første daten var jo superklein men samtidig så søt. men Chad går meg på nervene. Det sier jo litt når de må tilkalle sikkerhetsvakter for å se over han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen av dere kan synes Chad er morsom. Han virker ustabil og voldelig, psykopat. Skjønner godt de andre gutta. De reagerer jo på måten Chad oppfører seg, de rotter seg jo ikke sammen mot han fordi de vil, men pga måten han oppfører seg på. Til og med Daniel (Kanadieren) reagerer jo, som er hans nærmeste venn der inne. Nei fy, kast han ut, for en ufyselig type :angry:

Det var noen kleine dater de var på ja :hoho: Virker som det er mange søte mannfolk der, mange som er goodlookin! ;) 
Gleder meg ekstremt til morgendagens episode! Blir spenende å se på Chad faktisk slår til noen eller om det bare er klippet slik. Håper egentlig han slår til noen :fnise: Slik at han ryker. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Skjønner ikke at noen av dere kan synes Chad er morsom. Han virker ustabil og voldelig, psykopat. Skjønner godt de andre gutta. De reagerer jo på måten Chad oppfører seg, de rotter seg jo ikke sammen mot han fordi de vil, men pga måten han oppfører seg på. Til og med Daniel (Kanadieren) reagerer jo, som er hans nærmeste venn der inne. Nei fy, kast han ut, for en ufyselig type :angry:

Det var noen kleine dater de var på ja :hoho: Virker som det er mange søte mannfolk der, mange som er goodlookin! ;) 
Gleder meg ekstremt til morgendagens episode! Blir spenende å se på Chad faktisk slår til noen eller om det bare er klippet slik. Håper egentlig han slår til noen :fnise: Slik at han ryker. 
 

Chad har fått meg til å le et par ganger. Han er bare så usmakelig drittsekk at jeg må le. Fks i rosesermonien. Da JoJo skulle gi rosen til en (husker ikke hvem), men Chad bare "Who is ****?! Oh, another short guy". Han er så frekk at jeg ler. 

Jeg gleder meg også masse til episoden i morgen. Kan ikke vente :hoppendeglad:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evan går meg skikkelig på nervene. Hva gjør han på showet egentlig? Ser det liksom ut som om Jojo er klar for å bli stemor for 3 barn? lol

Så sant det Chad sier om han. Han virker som om han har blitt mobba hele livet og nå endelig tar igjen på Chad fordi han minner han om de bøllene fra barndommen ellerno. Sånne fyrer som Chad skal man bare la være. Ikke lurt å kødde rundt med sånne ustabile typer. 

Anonymkode: 272ef...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var umodent av Jojo å finne på noe sånt.
At alle mennene skal gå på scenen og prate om sine sex-opplevelser? Ærlig talt hvor gammel er hun? Barnslig var det i alle fall.
Akkurat der så skjønte jeg hvorfor Chad reagerte, men ellers så er han en idiot.

Anonymkode: 740fd...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga-daten. Sååååå søt da :hjertesmil::hjertesmil::hjerte: Liker han der Chase mye bedre etter den.

Ja, Chad er nok en dritt. Men underholdende er han! Haha, han satt å tygde på en hel søtpotet mens han snakket med Daniel(Canada fyren) :hoho:

 

Synes han der erectile dysfunction duden er veldig plagsom. Han ender ikke opp med henne. Bør sendes hjem asap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Yoga-daten. Sååååå søt da :hjertesmil::hjertesmil::hjerte: Liker han der Chase mye bedre etter den.

Ja, Chad er nok en dritt. Men underholdende er han! Haha, han satt å tygde på en hel søtpotet mens han snakket med Daniel(Canada fyren) :hoho:

 

Synes han der erectile dysfunction duden er veldig plagsom. Han ender ikke opp med henne. Bør sendes hjem asap.

Haha! Jeg kan virkelig ikke fordra Chad, men gud som jeg ler av han iblant 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var umodent av Jojo å finne på noe sånt.
At alle mennene skal gå på scenen og prate om sine sex-opplevelser? Ærlig talt hvor gammel er hun? Barnslig var det i alle fall.
Akkurat der så skjønte jeg hvorfor Chad reagerte, men ellers så er han en idiot.

Anonymkode: 740fd...7f4

Det er jo ikke Jojo som fant på det, men produksjonen/regissøren. De planlegger alle datene og styrer mye av hva som skjer på programmet :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Chad er skuespiller/tatt inn av produksjonen (for å skape tv) eller ikke... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Looken til Robby plager meg, sveisen hans gjør at han ser ut som en Angry Bird...

 

Trist at Ali måtte hjem, men nå er mine front runners Derek, Jordan, Luke og Wells. Derek minner meg om John Krasinski, noe som er dåååån.

Enig med dere som sier at Evan begynner å bli en sytpeis. Wha-wha-wha-wha-let me call you a whaaaambulance!

Endret av Poppie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, DaAg skrev:

Lurer på om Chad er skuespiller/tatt inn av produksjonen (for å skape tv) eller ikke... 

Han er nok ekte, bare å følge han på reddit eller bodybuilder forum osv, han er slik hele tiden :)

Anonymkode: 272ef...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater at hun sendte hjem Chad forresten. Han var god underholdning! Han har jo rett i tillegg. Alle driver å er i mot han og tar enhver mulighet til å disse han når han gjentatte ganger har bedt dem la være. Synes han virka ganske underdog og syntes litt synd på han egentlig. Han sa jo at han "never starts something, but I will finish it". Men joa han er ustabil og man må tråkke litt forsiktig rundt han føler jeg. 

Blir vanskelig å følge med på showet hvis resten bare er Alex (blæh) eller creepy og ekle Evan (erectile dysfunction fyr).

Jordan virker falsk. Kun James T, Luke, Wells og Chase jeg liker av de som er igjen.

 

Anonymkode: 272ef...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo snakk om at flere av gutta der bare er med for å bli kjent, bli den neste bachelor etc. Det er jo ikke overraskende det, men synes synd på Jojo hvis hun blir lurt av disse falske mannfolka.

Anonymkode: 8762b...d85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...