Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg tok en ny test ja... og den ble negativ. Og mensen kom like etterpå.

Ble litt deppa, men bestemte meg for at jeg ikke skulle stresse med det. Det ville skje når det skulle skje.

Og det gjorde det gitt!

I dag har jeg testet positivt!!!!

Jeg tok først en sånn billigtest fra ebay og den ble positiv i det den trakk til seg urinen fra koppen. Jeg trodde ikke mine egne øyne!

Så da rev jeg opp skuffen og åpnet clearblue testen jeg hadde liggende. Det tok ikke lang tid før den lyste GRAVID mot meg!

Det begynner å synke inn, men er usikker på hvor langt jeg er på vei. Så skal ringe lege og slikt i morgen for å få en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :strix:

Mener å huske du fødte noen mnd før meg sist.. Gleder meg til å følge deg igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker!

Ifølge en slik app så er jeg 11 uker på vei om jeg tar utgangspunkt i siste mens. Men usikker - så må få sjekket det opp. Ringe lege imorgen.

Hvor langt på vei er du Mazilla? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, såpass! Da har du jo i såfall "sluppet unna" nesten hele det første, seige trimesteret! :nigo: Hvordan er formen?

Jeg er 8 uker til fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har legetime mandag kl 1045 så får vel noen svar da tenker jeg.

Må innrømme det er litt for spennende å ikke vite hvor langt jeg er på vei.

Også har jeg litt dårlig samvittighet for detbjegspiste og drakk på ferie... Men visste jo ikke at jeg var preggis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, såpass! Da har du jo i såfall "sluppet unna" nesten hele det første, seige trimesteret! :nigo: Hvordan er formen?

Jeg er 8 uker til fredag :)

Formen er fin den.

Eller... har faktisk blitt en del kvalm.

Det toppet seg i dag da vi var innom Fiskehallen i Ravnkloa. Fyttigrisen som det stinka - jeg måtte snu i døra for å unngå å kaste opp. Holdt også på å kaste opp i går da jeg var på do en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, gratulerer såååå mye Hege!!! :strix::hjerte: Gleder meg til å følge deg videre! Og krysser fingre og tær for at du slipper unna den verste kvalmen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har liggi rett ut så godt som hele helga med kvalme. fikk tips om å spise mandler - og det funket iallfall for en liten stund. Ellers er det eneste som hjelper å spise hyppige måltider.

Jeg kjenner jeg er spent på morgendagens legetime.

Jeg har prøvd BVs terminkalkulator og lagt inn datoen for siste mens og lengden på syklussen før denne (laaaaang syklus på litt over 50 dager). Og da får jeg termin 7.mars. Om jeg kun tar hensyn til første dag i siste mens så er termin 22.februar. Så noe mellom der er det uansett tenker jeg. Men håper legen kan gi meg mer eksakt svar. :gravid:

Vi gleder oss til å kunne dele den gode nyheten med våre foreldre og nære venner/kolleger (som ikke er forumvenner). Og lurer på å lage en plakat hvor det står - jeg skal bli storebror å få E til å holde denne, så ta bilde av han, og sende det samtidig til alle fire foreldrene samtidig. Og så se når de ringer tilbake. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta at det går an å være så kvalm???

Jeg har i dag i perioder kaldsvetta og vært helt skjelven.

Ikke noe har hjulpet!

Positive i dag er at jeg har fått time til tidlig ul. Skal ivei på torsdag allerede.

Var jo hos legen i går, men ikke mye han kunne si. Han brukte jo ul apperatet han har, men vi så liksom ikke så mye. Eller vi så at det var noe der ( han kunne ikke bruke det mtp forstørre bildet osv). Så skal på ordinær svangerskapskontroll om to uker.

Fikk bekreftet graviditeten hos legen v test da. Ikke ille bare det.

Så nå gleder jeg meg til torsdag morgen for å finne ut av hvor langt jeg er på vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg og mannen vært å hilst på reka.

Jeg er i dag 6+3. Og antatt termin er 31.mars 2014.

Jeg må innrømme det hadde vært godt å vært litt lenger på vei. Jeg så for meg en ca 8-10 uker - men bare 6 :( har jo nesten hele første trimester foran meg da... jaja - bedre tid å strikke til minien på :P

Vi blir iallfall ikke å fortelle noen foreldre noe ennå. Vente en uke eller 6 til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...