Gå til innhold

Videre oppover!


Mora di

Anbefalte innlegg

Dette kommer antagelig til å bli en skikkelig rørebok, og ett sted som jeg kanskje kan holde kontakt med de som jeg har snakket med før her inne.

Jeg valgte å slette den gamle dagboka mi, og bytte nick, for det var noen som overhode ikke skulle lese det som sto der, som hadde fått greie på at jeg skrev her inne. Hva boka het, og hvilket nick jeg brukte. Det var ikke hyggelig. Jeg vet også hvem det var som ga de opplysningene, og hun visste veldig godt at jeg ikke ville at de andre skulle lese det. Sånn går det, når man tror man har venner.

Men da gjorde jeg det som var riktig for meg der og da, jeg printet ut den gamle boka, og så lager jeg en ny, og her kommer nok kanskje ikke til å stå så mye fornuftig.....men man vet aldri..... ;)

Uansett, så er du hjertelig velkommen til å bli med meg på vei oppover, om du er den du gir deg ut for å være....

Og jeg følger selvfølgelig med de som jeg tidligere var innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:vinke:

Her er jeg, innom for å hekte deg på mine innlegg.

Tror sikkert at det kommer til å stå noe fornuftig her også jeg, men skjønner hvorfor du starter på nytt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at dere fant meg. Visste vel at jeg ikke kunne gjemme meg for dere. :ler:

Siste døgn har vi hatt besøk av bror til mannen, og sønnen hans. Hyggelig, men utrolig slitsomt. En unge som bråker mer enn alle våre på en gang. Det er vel da man ser hvor utrolig flinke unger vi har her i huset.

Minste min har reist til farmor og farfar i kveld, så nå er det bare to igjen her, i og med at de to eldste til mannen reiste på mandag. Men så er jo min eldste her da, ofr hun har ikke hatt lyst til å sove alene hjemme etter at hun ble alene...Men det er greit det.

Nå ser det ut som at vi får to dager fri til neste uke, helt uten unger. Og kanskje 5 dager i uke 28....jippi....

Men sånn blir det bare, når vi har mange barn, og ikke skal reise noe sted.

Har fått to nye ekle saker på huset, så lensmann ringte og kunngjorde begjæring om tvangssalg i dag igjen. Er liksom ikke noe ende på det. Sendte det over til advokaten, for nå orker jeg rett og slett ikke mer.

Ellers koser vi oss i sola, og bruker bassenget når det blir for varmt. Det er snart 20 grader i vannet her, så nå er det deilig. Og stort nok er det jo. 20 tusen liter vann. Og det tar litt tid å varme opp det. Eksen min kjøpte det i fjor, og dere kan vel tenke dere hvor glad ungene er for det. Så slipper vi det evige maset om å gå på stranden også, for det syns jeg er kjedelig, og slitsomt. Mat og frikke til 7 stk, pluss noe å ligge/sitte på, pluss pluss..... bare mas.

Nå skal jeg ta kvelden. Er ør i hodet etter alle som har vært her. Nå senker roen seg, og jeg merker at jeg er utrolig sliten.

Kommer snart tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer innom for å gi deg en kjempe klem, og håper så inderlig at dette med tvangsalget ordner seg for dere....

Dere som har hatt så mye hengende over dere med S, og xer, og ikke minste meg, så fortjener dere ikke dette....

skjønner godt at du er sliten... men du må ikke gi opp!

Dere har så mye gode minner i dette huset, at dere kan ikke gi opp!!!!!

:ironi: på dere!

kjempe glad i deg mamma...

mange klemmer fra Diamanten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper advokaten kan ordne opp i dette.

Sender deg en stor klem og ønsker deg en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bare innom med en helgeklem :klem: Håper alt ordner seg denne gangen også.

Du hadde trengt en tur på havet med meg, da glemmer jeg alle problemer til jeg kommer hjem. Og det er vel derfor folk er så glade i seiling. Skal sende deg noen gode tanker, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skjønner hvor utmattet du blir av alt dette. Og antakelig er du langt inne i en depresjon nå, og burde kanskje hatt noe for det?

Jeg skal vinne i Lotto i morgen så jeg kan redde huset ditt... jeg mener, jeg ble innkalt til jobbintervju, jeg tar det som et tegn på at ting snur seg...

:klem: Håper hun advokaten kan få røven i gir og gjøre en litt mer aktiv innsats for dere, dette her går simpelthen ikke an. Og DU kan ikke stå alene og skulle ordne opp i dette her. Du kommer til å bli syk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Hei hei :vinke:

Så denne boken først nå, så da må jeg gratulere med ny bok og nytt nick.

Håper det ordner seg med huset og tvangssalget, og at advokaten gjør en skikkelig jobb.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsninger. Alltid hyggelig det.

Har problemer med laptoppen, så jeg har nesten ikke vært på nett de siste dagene, og så er det jo egentlig for varmt til å sitte inne da........

Har fått mail fra advokaten, så hun er igang ihvertfall. Så får vi bare se hva som skjer.

Ungene til mannen er nedover igjen, og jeg blir rimelig satt ut av forholdene her, men det er ikke stort jeg kan gjøre med det. Nå fikk jeg høre at de kunne jo ikke komme hit, for vi hadde ikke råd til å betale bussen for de hjem igjen.

Nei, det er riktig det. Jeg sa det, men jeg sa det når det var snakk om at de skulle reise den ene dagen, og komme tilbake noen få dager etter. Det så jeg på som rimelig unødvendig, men mor til de to ville at de skulle komme hjem. Så de dro, og noen få dager etterpå, er de tilbake på åsen. Hos en nabo. Og da går ryktene om at jeg har sagt de ikke kan komme.

Jeg ville at de skulle bli, for de skulle ingenting. Men....egentlig så får de si hva de vil... Har nok annet å tenke på for tiden.

Har forresten også oppdaget at om de jeg ikke vil skal lese her, har lagt inn den forrige boka mi som favoritt, så blir de dirigert rett til denne. Så det hjalp kanskje ingenting å bytte nick, eller slette bok. Hmmmm.....Må tenke litt på den der.

Ellers slapper vi av i varmen. Bruker bassenget temmelig mye for å si det sånn. Nå er jeg veldig glad vi har det.

Minsten er hos besteforeldre, men kommer hjem i morgen, og da skal mellomste reise hjem. Minste til mannen har vært her 10 dager, så hun kommer tilbake i uke 29 tror jeg det blir. Når de andre kommer er jeg faktisk ikke sikker på, men jeg får vel beskjed. At vi trenger fri, er det vel tydeligvis ingen som tenker på. Så langt i sommer, har vi hatt unger hver dag.

Får se hva jeg må gjøre med laptoppen. Mulig jeg må bytte harddisk, og det er noe dritt, for på den har jeg jo så mye jeg vil ha. Og så gidder jeg ikke holde på med det nå. Det er for fint ute til det.

Har oppdatert hjemmesidene mine litt, og det er jammen i meg litt av en jobb.

Men nå tar jeg natta mine venner. Skal roe ned hodet litt, for jeg skal finne senga.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjalp det ikke å bytte nick og slette dagbok??? det er litt teit da..

trodde liksom det ville hjelpe jeg da... hmmm.... kanskje du kan lage deg en ny mail adr som du ikke bruker, for så å lage en NY dagbok her inne igjen? registrere deg på den nye mailen... MÅ jo ikke bruke den nye mailen da... hvis du skjønner hva jeg mener....

men på en annen side er det kanskje greit at disse teite folka leser her inne, for da slipper du å si det til dem selv... hehe...

ha en fin natt... glad i deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere ikke noe fri i sommer? Det går vel an for de andre å ta litt hensyn, synes jeg.

Det må være deilig å ha et basseng i hagen. Jeg får vel investere i et lite her, for jeg får barnebesøk i helgen.

Kos deg så godt du kan i sommervarmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Bettie. Det ser ut til at vi får neste uke, men det er alt.

Hadde ikke overlevd uten bassenget i haven nå. Aner ikke hvor mange ganger vi har vært oppe i det de siste dagene, men det er mange.

I går satt vi ite, uten å måtte kle på oss, til klokken var halv to. På natten. Hadde ikke tenkt til det, men naboen kom en tur, og så en nabo til, og når de var gått, tenkte vi at vi skulle legge oss, men da kom det enda ett par naboer som så vi satt ute når de kom fra båttur. Så da ble det litt kaffe, og prat en times tid til. Men det var kjempehyggelig da.

Det som var mindre hyggelig, var at jeg fikk høre at min eldste datter har dratt til eksen sin. Jeg vet at han har sagt at han bare må få henne vekk fra meg, så skal han få henne tilbake. Han innrømmer at han har ett drikkeproblem, og har lovet henne å oppsøke AA, men igår kjøpte han seg cognac. Det er forresten ikke bare alkohol han sliter med. Og når han drikker, så blir han hissig, så jeg tør ikke tenke på hva han kan finne på med henne, og hun har ingen til å hjelpe seg der inne. Han skulle ta henne med ut å handle undertøy til henne, så han vifter vel med pengene, og legger ut om hvor fint de har det sammen, og hvor bra de kan få det, nå når han har fått seg ny leilighet, og masse fine møbler av moren sin.

Men tar hun han tilbake, så har hun mistet familien sin. Ikke bare fordi jeg ikke vil ha noe med han å gjøre, men han kommer til å holde henne vekk herifra.

Jeg hater den gutten. Han skylder penger, også til henne, men det er visst greit det. Og hun kan la seg blende er jeg redd.

Jeg begynnte endelig å bli trygg, men det er jeg ikke mer.

Har nesten ikke sovet i natt, og har ligget mer eller mindre våken siden kl 06 i dag, med en skikkelig vondt følelse i magen.

Dette er ikke bra.

Alt det andre er som det pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...