Gå til innhold

Videre oppover!


Mora di

Anbefalte innlegg

Jøss, så lenge siden det er jeg var her... Ja ja...Jeg får komme med en kjapp oppdatering.

Vi har fått ny advokat, og alt er snudd totalt på hodet. Vi har hatt møte med forsikringa, og første del av den er iorden. Uten at jeg vil utbrodere noe mer om den egentlig, for dere som har fulgt litt med, vet hva jeg mener, og om dere lurer på noe, så kan dere sende meg en PM....Nå kan jeg vel snart alt om forsikring. Og advokat-etikk....

Mannen har fått seg rullestol, og vi har ungene stort sett hele tiden. det er helt greit. Vi koser oss.

Jeg har fått en diagnose, og får nå skikkelig hjelp hos psykolog. Jeg skjønner hva som har skjedd i hodet, og hvorfor jeg sliter, og jeg ser at dette vil ta tid, men jeg syns egnetlig at det går bedre nå som jeg er under behandling. Det er riktignok ferie nå, og jeg skulle pnske at psykologer ikke tok ferie, men det kan jeg ikke gjøre noe med.

I ferien skal vi rett og slett ikke gjøre annet enn det vi har lyst til, og det er en deilig følelse. Nå har vi mulighet til å kose oss ihvertfall. Jo, vi skal til danmark og besøke familie andre helgen i august. Har ikke bestemt meg for om vi skal kjøre bil, eller fly. det må jeg vel snart finne ut av.

Dette var en kjapp oppdatering herifra. Jeg hører gjerne fra noen av dere, og om jeg ikke svarer på PM, så bare send en PM til Mysan, så får jeg beskjed. Ikke sant vennen?

God sommerklem til dere alle sammen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Godt å se deg igjen. Har tenkt mye på deg.

Så du har fått tak i en advokat med litt mer tak i nå? Det tror jeg var lurt.

Og godt at du også er blitt sett, med dine ting. Enig i at psykologer ikke skulle ha ferie, for når man er inne i en prosess trenger man dem virkelig. Tror det er bra at du har et langtidsperspektiv i forhold til deg selv, for loftsrydding mm tar lang tid.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover å videreformidle hvis noen har beskjeder til MoraDi som hun ikke ser, fordi hun er så skrekkelig lam til å komme innom KG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

påsiden minhdet ikke skjedd mye siden sist jeg var her, men jaggu har det vært nok action andre steder.og nå håper jeg bare at ting roer seg for de fleste rundt meg. Har vært inne mange ganger, men bare fulgt med på Mysan sine sider, så dere andre får unnskylde at jeg ikke har stuket innom. Har bare ikke vært tid til det.

I morgen reiser de to gutta mine og vi til Danmark for å besøke min far. Må innrømme at han ikke har hatt mye kontakt med barna. Han har møtt mellomste en gang, og minste har han bare sett på bilder. Så det er vel på tide. Han begynne å bli gammel han også.

vi tar båten ned, og har med bil, så får vi se om jeg kjører hjem igjen....

Kommer tilbake med en oppdatering når jeg får tid.

Fortsatt god sommer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en hilsen, men er for vassen i toppen etter heftig dag på jobben til å prøve å komme med noe intelligent :ler: .

Fortsatt god sommer til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...