Gå til innhold

Videre oppover!


Mora di

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei "mora di".

Jeg kom inn på dagboka di ved en feil, men jeg tror tilfeldigheten råder.

Begynte å lese litt i dagboka di, og tror nå jeg vet hvem du er. Litt moro da...? Reagerte først på alle ungene, deretter på mannen din sin historie, også svigermor sitt selskap.

Tror din svigermor er farmor til min 12 år gamle sønn. I så fall er mannen din onkel og fadder...

Vet ikke hvilke tanker dere har om meg i forhold til min x, skjønner godt hvis dere er skeptiske. Men husk at en sak alltid har to sider.

Håper det går bra med S. Trist det som har skjedd der. Hils han så masse fra meg, hvis du er den jeg tror du er. Har tenkt masse på han og barna. Det er bare de to eldste jeg har kjendt, C og C, men jeg har også møtt R.

Nå vet sikkert du om du er den jeg tror...

Klem fra Trollungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå måtte jeg lete veldig etter deg, men fant deg jo. Hvordan går det med deg? Har det kommet noe ut av utprøvingen på Sunnaas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har hatt en skikkelig KG ferie. Om den har vært selvforskyldt er en annen sak. Litt begge deler vil jeg tro. Har holdt igjen litt, og bare vært innom og svart på noen få innlegg når jeg har følt veldig for det. Men dagboka? Nei, jeg vet ikke egentlig om jeg skal gidee å fortsette. I og med at jeg har hjemmesiden min, så er den egentlig nok. Og er det noe, så kan jeg jo øse ut av meg eder og galle, uten å logge meg inn på KG, og så får jeg ut den frutrasjonen.

Men, for å svare deg, Bettie, så har vi fått de foreløpige konklusjonene fra Sunnaas, og de ble som forventet. Ingen store endringer. Og en del av testene som ble tatt var ingen, eller litt dårligere resultat faktisk. Ett par av testene hadde svak forbedring. Ikke veldig oppløftene, men heller ikke forbausenden. Desverre.

Nå skal det prøves å sette en plan som skal fungere hjemme, med ca 20% ut i en form for attføring. Ikke fordi han går over på det enda, men for å se om han takler det rett og slett. Om han har noen mulighet i fremtiden til å gjennomføre attføring. Og det igjen skal jo være ett skritt mot å kunne ta en jobb etterhvert, noe jeg overhode ikke har noen tro på. Ikke fordi jeg er pesimist, eller negativ i forhold til det han kan få til, men rett og slett fordi jeg er realist. Jeg ser han hver dag, og vet hva han kan mestre/ikke mestre. Så tiden vil vise om jeg får rett. Jeg backer han opp på alle måter, men tingene fungerer så dårlig for han i forhold til hans psyke når han ikke får til ting, og det er jeg redd ikke kommer til å forandre seg stort.

Men, nok om det. Det er fortsatt temmelig turbulent rundt oss. Og de som har fulgt meg vet da helt sikkert hva jeg sikter til. Sdvokaten har tatt over flere ting som foregår her, for jeg har gitt beskjed at jeg ikke orker mer. Og jaggu hadde jeg rett: Det ER ikke min jobb og kjøre/bringe barn. Så at jeg har strekt meg så langt som jeg har gjort, var egentlig bare bortkastet. Man ser jo hva som skjer: Gi bort lillefiingeren, så tar de hele hånden. Men resultatet er jo at vi ikke har minste i det hele tatt for tiden, og at vi ikke hører noe fra henne. Og til syvende og sist, så er det vel henne det går mest utover. Så litt velvilje hadde sikkert vært på sin plass.

De andre har vært her/er her, i tur og orden gjennom høstferien, for de har jo selvfølgelig ikke ferie samtidig.

Nei, nå har jeg skrevet mye mer enn jeg hadde tenkt. Skulle liksom bare inn å si ifra at jeg er i ferd med å gi meg med hele dagboka, men har ikke bestemt meg helt enda. Det vil tiden vise.

Takk til dere som har vært innom her, en stoooor klem til dere alle sammen.

PS: Sender deg en pm jeg Trollmor ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Næmmen??? :overrasket:

Er det du som er deg? :ler: Skjønte det ikke før nå jeg. Swiffer løste mysteriet..... :klaske: . Jaja, jeg hekter meg på boka di igjen og får ta en liten oppsummering her for å se hva som har skjedd "siden sist".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swiffer er god å ha han, selv om han desverre ikke fungere i rengjøring.... :legrine:

Men om du skal oppdatere deg, Cata, så må jeg jo nesten skrive litt også da... Helt tilfeldig at jeg kikket etter om det hadde vært noen her.

Men når jeg tenker meg om, så har det igrunnen ikke skjedd så mye. Jo, litt turbulent har det jo vært, men ikke så mye som har dreid seg om oss heldigvis. Bare noen "venner" som dolker i ryggen, og oppfører seg helt på trynet, så det var det.....

Når det gjelder hva som skjer/ikke skjer når det gjelder mannen, så er det ingen forandring. Og jeg orker ikke å mase mer. Så etter Sunnaas har det ikke blitt gjort noe som helst. Konklusjonen var som forventet, ingen overraskelser, og helt greie forslag om hva som bør prøves. Men det skjer ingenting.

Minsten har ikke vært her på flere uker, fordi hun må ta toget, og det vil ikke moren, så da blir det sånn til neste megling. Og det kan jo sikkert gå en tid til det.

Nei, jeg kommer ikke på noe mer, for det er for sent på kvelden. Jeg må snart i seng, og lade batterier.....

Merkelig så lang tid jeg bruker på å omstille meg etter at vi stilte klokka???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Jøss...Nå har vi stilt klokka enda engang, og jeg har ikke vært her inne. Utrolig. :overrasket:

Vel, jeg har sikkert ikke hatt vondt av det, men det er jo egentlig fordi jeg har vondt at jeg ikke har vært her. Orker rett og slett ikke å sitte her, for jeg har så sinnsykt vondt i ryggen.

Vel, jeg har egentlig ikke så mye å skrive om heller, selv om jeg sikekrt kunne ha fortalt en million ting. Men det får jeg forbeholde PM, eller annet, for her inne er det for mange som bryr seg og følger med, får så å gå videre med ting. Kanskje litt derofr jeg ikke gidder å skrive noe her også?

Men vi har det bra, selv om mannen igjen er på Sunnaas, og det ser ikke ut til at det blir for siste gangen nå heller. :sur:

De prater om at de skal ha han tilbake i august, og jeg må si at jeg undrer meg på hensikten. Det skjer jo ingenting.

Skal bli deilig å få han hjem igjen.

Jeg er skikkelig :forkjola: om dagen. Og det vil ikke slippe taket. Har gått noen uker nå, og er sååå sår på nesa, så jeg ligner på Rudolf :legrine:

Men, dere få ha en god uke der ute....Jeg tar meg en liten runde med oppdatering for å se om det har skjedd noe spennende mens jeg har vært bort!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg igjen. Håper jo at det kommer noe ut av oppholdene på Sunnaas, for det må være slitsomt å gå sånn og vente.

Ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da er jeg her igjen. En liten tur.

Joda, det ble som jeg trodde. Det skjedde ingenting på Sunnaas nå heller. Og han skal tilbake om ett år.

Men noe kom jo ut av det. Han fikk ny sosionom, og det igjen endte med at vi har kontaktet en ny advokat. Så får vi se hva det bringer med seg.

Har ihvertfall skjønnt at vi ikke får det som mannen har krav på, og da håper vi at det vil rette seg ganske fort. Vi kan ihvertfall ikke fortsette på denne måten. Det går ikke å prioritere bort regninger i det uendelige.

Nei, nå skal jeg ut i solen, mens den fortsatt er her.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo der :vinke:

Lenge siden sist, så jeg hadde rent glemt at du hadde dagbok... Men måtte jo inn og lese når jeg så du hadde skrevet. Får håpe ny advokat klarer å rydde i det som må ryddes, for du har helt rett i at regninger ikke kan skyves unna i det uendelige.

Håper det ellers går bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regningsforskyvning funker ikke så lenge om gangen, det vet jeg masse om :sur:

Håper virkelig at ting ordner seg litt nå som dere har fått ny advokat til å se på saken. Det høres ut som om han kanskje har litt mer peiling på forsikringssaker enn den forrige dere hadde... vi krysser fingre, tær, armer, ben, hårstrå - alt som er kryssbart faktisk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke kommer noe ut av Sunnaasoppholdene. Men jeg tror det blir bra å få en annen advokat som har erfaring med slike saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...