Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

:fnise: Håper hun så det før hun var på vei bort til deg, ja. :)

Nope, hun ringte da hun stod på utsiden, og ble dritskuffa da jeg sa jeg ikke lenger hadde noe å gi bort. Jeg var så sykt flau, og sa sorry tusen ganger, og hun lo heldigvis litt da, så det gikk jo greit, men åh. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Nope, hun ringte da hun stod på utsiden, og ble dritskuffa da jeg sa jeg ikke lenger hadde noe å gi bort. Jeg var så sykt flau, og sa sorry tusen ganger, og hun lo heldigvis litt da, så det gikk jo greit, men åh. :fnise:

Å, huff. Det må ha vært kleint. :rodme: Godt hun lo litt av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi alt fikser seg for slemme jenter :laugh: God humør :danse: :danse: :danse: :danse:

Bra med godt humør, slemme jenter er jeg mer tvilende til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Bra med godt humør, slemme jenter er jeg mer tvilende til ;)

smiley-angelic008.gif

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvorfor sier andre jenter/damer "Nå må du ikke gå ned mer i vekt", når det er åpenbart at vekt trengs å slankes bort? Når BMI såvit er innenfor normal, på vei over til overvektig? Verste tulle jeg har hørt noen si til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som liker korrekt språk ser det ut til. Sett h*n i et par tråder. Blir litt forvirring av at en Pop forsvinner og en annen dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hvorfor sier andre jenter/damer "Nå må du ikke gå ned mer i vekt", når det er åpenbart at vekt trengs å slankes bort? Når BMI såvit er innenfor normal, på vei over til overvektig? Verste tulle jeg har hørt noen si til meg.

De vil nok unngå å være den som plutselig er tykkest i gjengen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De vil nok unngå å være den som plutselig er tykkest i gjengen? :vetikke:

Jeg har ingen bestemt gjeng jeg er rundt hele tiden. Det er folk i alle slags former som sier det, noen er tyngre enn meg, andre veier mindre. Merkelig :fnise: Merkelig hva folk får seg til å si til andre generelt. Jeg har hørt mye rart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har ingen bestemt gjeng jeg er rundt hele tiden. Det er folk i alle slags former som sier det, noen er tyngre enn meg, andre veier mindre. Merkelig :fnise: Merkelig hva folk får seg til å si til andre generelt. Jeg har hørt mye rart :fnise:

Jeg synes også det er teit at folk sier slikt. I fjor var de en av de ansatte i barnehagen som sa til poden min da vi skulle ta juleferie at "nå må du ikke spise for mye sjokolade i jula da". :rolleyes: Det var jul, for svarte! Da skal man kose seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det er ikke smart å sitte på Finn.no og se etter ny bolig. Fant et hus som hadde passet ypperlig. Det virker litt for godt til å være sant.

Spennende å se om den forsatt er til salgs etter visning nå til helgen, for jeg tror den vil bli snappet opp raskt. Selv om det er en privatperson som selger huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...