Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også blitt litt ekstra glad i mannen min akkurat nå, det må være noe som går :fnise:

Håper det gikk bra hos fysioterapeuten i dag! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det super Nitro?

Jepp :)

Dere har nok god tid som Teryaki sier:)

Ja, men jeg syns virkelig ukene har begynt å gå fortere, altså :fnise:

Hurra for 25 uker!

Jippii, snart er det 27 uker :sjokkert:

Var det fint å se kjæresten igjen? Godt å komme hjem?

Jaaa :) Det var ordentlig godt, begge deler :)

Jeg har også blitt litt ekstra glad i mannen min akkurat nå, det må være noe som går

Håper det gikk bra hos fysioterapeuten i dag!

Smittsomme greier ;)

Det gikk bra sist jeg var på fysio ja, da hadde jeg en veldig god dag, så han gjorde ingenting :)

Nå er det lenge siden du har vært her LilleNinja, håper alt er bra med deg!

Aww, alt er bra :hjerte:

Ja! Savner deg her inne

Takk :hjerte:

Hvor er du?

NÅ er jeg her :hjerte:

*tenker på deg og venter på deg*

:hjerte:

Dere er så gode, alle sammen! Har rett og slett ikke orket å gå inn hit i det siste :( Ingen spesiell grunn, bare har ikke funnet energien :) Men det er godt å vite at dere har hatt meg i tankene :klem: Setter veldig stor pris på det :)

Har vært litt trist i det siste da, sånn uten at jeg egentlig vet helt hva det kommer av.. Begynte å gråte ved middagsbordet i går, tror det er litt mye hormoner ute og går.. Så føler jeg meg litt..... distansert? Føler at hele livet mitt, hvert sekund, dreier seg om baby, og det er litt overveldende. Har liksom mistet meg selv litt, på en måte? Gubben er veldig flink til å hjelpe til hjemme, og gjør det meste her, noe som også får meg til å føle meg litt ubrukelig, selv om jeg vet det er godt ment..

On a good note; har hatt mange gode dager med bekkenet i det siste :) Det holder seg nesten smertefritt når jeg holder meg i ro :)

Såååå tror jeg at jeg har begynt å få halsbrann, men jeg er ikke sikker, for sist jeg hadde det var pga voltaren og da var det med masse sure oppstøt også :P Nå er det bare sånn ubehagelig og sviende følelse helt nederst i halsen, på en måte? Noen andre tips enn lovehearts som kan hjelpe mot halsbrann som (foreløpig) er uten sure oppstøt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha deg tilbake!:)

Disse hormonene kan være fæle. Jeg har også noen dager jeg føler jeg har mistet meg selv litt.. Alt er sykemelding og baby..:) og alle jeg møter som vet om det snakker om baby.

Hos meg fungerer melk godt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha deg tilbake! :)

Disse hormonene kan være fæle. Jeg har også noen dager jeg føler jeg har mistet meg selv litt.. Alt er sykemelding og baby.. :) og alle jeg møter som vet om det snakker om baby.

Hos meg fungerer melk godt! :)

Takk igjen :klem:

Helt samme jeg føler på.. :)

Får prøve det hvis det blir verre i kveld, egentlig synes jeg melk er skikkelig stygt for seg selv, må liksom drikkes til brødskive med "rett" pålegg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaviscon tyggetabletter funket fint for meg.

Ikke la hormonene lure deg. De kan være skikkelig fæle. Husk at du bærer et gull inni deg. Du lager et nytt menneske. Det er mye nytt nå og mer skal det bli. Det du skrev i ditt innlegg nå, er akkurat det jeg føler i denne nybakte mammarollen. Det er helt naturlig og føle mye forskjellig fordi dette er en sinnsyk forrandring og et stort under ♡

Ta vare på deg selv søta ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg. :)

Det er helt normalt, å føle sånn som du gjør. En mager trøst, kanskje? :) Jeg lå ofte og tenkte at jeg nå hadde låst meg for alltid, at jeg kom til å føle meg klaustrofobisk resten av livet, men sånn blir det jo ikke. :) Det er intenst og altoppslukende de første månedene, men så kommer man seg gradvis ut av babybobla og begynner å gjøre ting bare for seg selv igjen. Selv om det ikke blir like ofte og mye som før, så er det likevel slik at hvis man prioriterer det, så kan man få godt med egentid selv som mamma. :)

Jeg har også litt svak halsbrann allerede. Sist hadde jeg svak halsbrann av og til på slutten av svangerskapet, så nå grøsser jeg litt ved tanken på om det rekker å utvikle seg til skikkelig sterk halsbrann etter hvert. Det er så ekkelt. ;)

Hvis du ikke liker melk, så kan du jo ha litt oboypulver i? Vet ikke om sukkeret i Oboyen gjør at melken mister effekten sin på halsbrannen, men det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg. :)

Det er helt normalt, å føle sånn som du gjør. En mager trøst, kanskje? :) Jeg lå ofte og tenkte at jeg nå hadde låst meg for alltid, at jeg kom til å føle meg klaustrofobisk resten av livet, men sånn blir det jo ikke. :) Det er intenst og altoppslukende de første månedene, men så kommer man seg gradvis ut av babybobla og begynner å gjøre ting bare for seg selv igjen. Selv om det ikke blir like ofte og mye som før, så er det likevel slik at hvis man prioriterer det, så kan man få godt med egentid selv som mamma. :)

Jeg har også litt svak halsbrann allerede. Sist hadde jeg svak halsbrann av og til på slutten av svangerskapet, så nå grøsser jeg litt ved tanken på om det rekker å utvikle seg til skikkelig sterk halsbrann etter hvert. Det er så ekkelt. ;)

Hvis du ikke liker melk, så kan du jo ha litt oboypulver i? Vet ikke om sukkeret i Oboyen gjør at melken mister effekten sin på halsbrannen, men det tror jeg ikke.

Fungerte med sjokomelk her!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har halsbrann hver dag nå! det er så ekkelt

Mmmhmmm :P

Jeg liker ikke melk, men holder for nesen og sluker et glass om jeg må :P

Hehe, må vel bare bite det i meg :P

Gaviscon tyggetabletter funket fint for meg.

Ikke la hormonene lure deg. De kan være skikkelig fæle. Husk at du bærer et gull inni deg. Du lager et nytt menneske. Det er mye nytt nå og mer skal det bli. Det du skrev i ditt innlegg nå, er akkurat det jeg føler i denne nybakte mammarollen. Det er helt naturlig og føle mye forskjellig fordi dette er en sinnsyk forrandring og et stort under ♡

Ta vare på deg selv søta ♡

Hm, hvis det blir verre må jeg nok investere i det :jepp:

Takk :) Godt å høre at det er vanlige følelser :hjerte:

Så koselig å høre fra deg. :)

Det er helt normalt, å føle sånn som du gjør. En mager trøst, kanskje? :) Jeg lå ofte og tenkte at jeg nå hadde låst meg for alltid, at jeg kom til å føle meg klaustrofobisk resten av livet, men sånn blir det jo ikke. :) Det er intenst og altoppslukende de første månedene, men så kommer man seg gradvis ut av babybobla og begynner å gjøre ting bare for seg selv igjen. Selv om det ikke blir like ofte og mye som før, så er det likevel slik at hvis man prioriterer det, så kan man få godt med egentid selv som mamma. :)

Jeg har også litt svak halsbrann allerede. Sist hadde jeg svak halsbrann av og til på slutten av svangerskapet, så nå grøsser jeg litt ved tanken på om det rekker å utvikle seg til skikkelig sterk halsbrann etter hvert. Det er så ekkelt. ;)

Hvis du ikke liker melk, så kan du jo ha litt oboypulver i? Vet ikke om sukkeret i Oboyen gjør at melken mister effekten sin på halsbrannen, men det tror jeg ikke.

Godt å høre litt fra noen som faktisk har erfaring med det også, og det er faktisk litt trøst at flere føler det sånn :)

Blæh, nei, den halsen må bare slukke altså :fnise:

Jeg syns forresten som regel ikke at Oboy er noe godt, heller :sjenert: Får vel bare slite i meg ett glass melk, eventuelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, forresten! Angående disse følelsene.. Heldigvis greier jeg fremdeles å glede meg til lille kommer, men jeg er liksom så stresset med å få ordnet vogga og ryddet hjemme også, så det blir litt mye sånn totalt sett med både disse tankene og litt stressa følelse. Men når jeg tenker på å amme lille bebisen vår, eller å holde han/henne, så kribler det litt i magen og hjertet :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, forresten! Angående disse følelsene.. Heldigvis greier jeg fremdeles å glede meg til lille kommer, men jeg er liksom så stresset med å få ordnet vogga og ryddet hjemme også, så det blir litt mye sånn totalt sett med både disse tankene og litt stressa følelse. Men når jeg tenker på å amme lille bebisen vår, eller å holde han/henne, så kribler det litt i magen og hjertet :rodmer:

Det er jo veldig bra, da :) Hvis du har time med jordmor eller evt lege snart kan du jo snakke med ham/henne om det du føler på likevel, sånn at de også følger opp at du ikke risikerer å ende opp med en svangerskaps- eller fødselsdepresjon pga dårlig oppfølging. Forebygge litt for sikkerhets skyld :)

Hvilken ticker skal jeg stole på for hopping? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig bra, da :) Hvis du har time med jordmor eller evt lege snart kan du jo snakke med ham/henne om det du føler på likevel, sånn at de også følger opp at du ikke risikerer å ende opp med en svangerskaps- eller fødselsdepresjon pga dårlig oppfølging. Forebygge litt for sikkerhets skyld :)

Hvilken ticker skal jeg stole på for hopping? :P

Ja, jeg har legetime 14/11 :) Har følt det litt bedre etter at jeg fikk luftet litt her, faktisk ^^ I dag har jeg snakket MASSE med besteforeldrene mine om baby og tiden som kommer, og det var faktisk kun kos i dag :jepp: Så det er godt man kan få ventilert litt her, og så fikk jeg jo så mange fine, støttende ord som hjalp :) Bestefar fikk tårer i øynene når han snakket om hvor flott det var når man får babyen sin, det gjorde inntrykk :rodmer:

Den nederste, altså er det dessverre ikke hopping før på lørdag *snufs* :( Så blir akkurat 27 uker på dagen for 3D-ultralyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...