Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takketakk! :)

Det tar visst på å være sur - Hun sov nesten 6,5 timer sammenhengende i natt! :hakeslepp:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur::snurt::(:rasende::kjempesinna:

(Tester bare om samme strategi funker for voksne. Kanskje hvis jeg bare er skikkelig sur hele dagen, så går jeg en god natts sammenhengende søvn! :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine klær, imponert, ikke dårlig å få til så bra shopperunde til seg selv som nybakt mamma :nigo:

Og hurra for så lang sammenhengende søvn!

God og skummel fredag til dere! :heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Mazilla :fnise: Funker ikke på meg ihvertfall, da går jeg som regel fra "sur" til "veldig sur" til "får ikke sove fordi jeg er dritsur" :ler:

Ja altså, egentlig boikotter jeg Zalando fordi de har så SINNSSYKT JÆVLA FORBANNA teite reklamer. Vil ikke gi penga mine til noen som tydeligvis tar meg for en retardert idiot med flaksehjerne, liksom. Men de har en egen app, og da er det innmari lett å legge ting i handlekurven sånn mens man ammer og sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo.. gøy med nye klær. Og spesielt nettshopping :nigo: Jeg er som en liten unge på julaften når jeg får hentemelding fra posten :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh?

Jeg mata Lille. Så rapet jeg henne, og hun gulpa litt, og det gulpet var helt klart uten noe spor av melk. 15 min senere sikler hun masse, da MED sånne "melkeklumper" i.

Høh?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det var forsåvidt ikke en bekymring, altså! Bare nysgjerrig og hva i alle dager er det, og hvordan kan det ikke bli noe melk med i det når hun nettopp har spist og det kommer melk opp litt etterpå. Høh? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Søndag! Famiiedag! Familiebildedag!

Viktig å forevige denne tiden slik at man kan huske den, særlig de små øyeblikkene man aldri får tilbake. :)

*fjernet*

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe... superbra bilde! :) Det fanga øyeblikket veldig bra.. Er kjæresten din flink til å ta bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...