Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Tusen takk Kakaoen <3

Føler meg mye bedre etter å ha fått tilbakemeldinger her inne, og ettersom det har vært helt stopp med blod etter kl 13 i dag så håper jeg veldig sterkt at det har gitt seg og at det ikke er noe alvorlig.

Tidlig UL er ikke før starten av uke 13, så det er ikke før den 27 okt. Første svangerskapskontroll har jeg i neste uke, så får forhåpentligvis mer trygghet etter dette. Jeg kommer til å bestille en tidligere UL hvis jeg fortsetter å være like usikker som dette, kan ikke leve i uvisshet i nesten en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk dere! Her går det skikkelig dårlig. Det var helt stopp med blod frem til ca kl 16, da begynte det å komme friskt blod, men fremdeles ikke i store mengder.. Ringte legevakt, og de sa at ettersom det ikke er gynekolog på vakt så er det lite de kan gjøre. De sa at det er 50/50 sjangse for at det er en spontanbort, og at det beste jeg kan gjøre er å holde meg helt i ro... Så nå ligger jeg her i senga og er livredd. ;( Håper på det beste, men frykter det værste. Håper fastlegen kan hjelpe meg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg :kose:

Det er mange som blør friskt også i svangerskapet uten at det er noen fare for SA. Så ikke gi opp håpet. Ved en sa vil du ha sterke mens smerter og da renner det ganske MYE blod :opplyser:

Du får prøve å slappe av i kveld og ikke gi opp håpet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at dette går bra! Som Kakaoen sier så er vel de fleste SA men kraftige menssmerter i tillegg til mye blødning. Håper det ikke blir slik for deg.. Det kan som sagt være en ufarlig blødning også:) Forstår du er redd, det er jo SA alle gravide frykter.. Håper du får god støtte av mannen din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning. Som jeg skrev inne på terminforumet så var jeg aldri i tvil om hva som skjedde fordi jeg hadde smerter, først som sterke menssmerter og så noen skikkelige bølgetopper.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode og støttende ord Lilleninja, Kakaoen, lillemeg90 og Nautika, der er så gode :klem1: Godt å ha en gjeng med damer som dere å skrive med når jeg har det så vanskelig.

Det har vært en søvnløs natt for min del, men ser ut for at blødningene gav seg ut på kvelden i går. Jeg holder meg hjemme fra jobb i dag, og har time til GU nå om ikke så lenge. Håper at jeg får et klart svar etter det, hvis ikke tenker jeg å prøve å få en privat UL time i dag. Mannen er skikkelig støttende og passer på, men nå har han dratt på jobb pga kurs, og jeg er alene. Håper virkelig ikke det er dårlige nyheter, men føles jo ut som det bare går en vei dette her :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er hjemme fra jobb i dag, og får slappet av og sortert tankene litt :klem:

Og kjempebra at du har GU i dag, håper det gir deg et klart svar, og trygghet :) Hvis ikke er det nok lurt å forsøke å få en time til UL ja :)

Skal mannen være på kurs i hele dag, eller har han evt mulighet til å være med hvis du skal på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, føltes ikke riktig å gå noe sted i dag Lilleninja, så er glad for at jeg har holdt meg hjemme. Skyldte på "noe jeg har spist" eller "omgangssyke".. Man kan ikke alltid være ærlig med jobben!

Han holder kurs selv i dag, ellers hadde han nok ikke gått fra meg. Jeg fikk bestilt UL privat nå nettopp til kl 13 i dag, så da får jeg nok 100 % sikkert greie på hvordan det går. Det er helt uutholdelig å leve i uvisshet, så nå får det bare briste eller bære!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått UL. Det viktigste er jo å vite. Å leve i uvisshet er ikke gøy.

Når jeg hadde MA så gikk jeg en ukes tid uten å helt sikkert vite om det var dødt inni der eller ei. Jeg følte på meg at alt var gått galt, så var forberedt på det værste.

Men det går garantert bedre for deg :klemmer: skal tenke masse på deg i dag. Kommer til å sjekke kg ca kl 14. Så da bør du ha oppdatert oss :opplyser: er oppdateringstvang her inne skjønner du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har både gu og ul i dag. Kan jo også være at gyn utfører ul:) høres ut som en slitsom natt med mye tanker.. Host blødningene har gitt seg til nå da, det er et godt tegn. Men forstår godt bekymringen din uansett.. Når er timen til gu? Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så bra at du får UL i dag også! Nå har babyen bare med å sprelle der inne :)

Lurer også på når du skal på GU? :)

Krysser fingrene for at alt er i orden :hjerte: Tenker på deg :) Oppdatering ventes ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...