Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen! :roser::bursdag::smilyblomst::is:

Det skal nok bli bedre. Gled deg sammen med de som kommer, sá blir det nok fortsatt en kjempefin feiring! :hug::dagens-rose:

Gratulerer med dagen!!!! Jeg ville gjerne komme, hadde jeg bare visst hvor du bodde... :hug:

Men du får en fin bursdag likevel

Tusen takk begge to! :hug:

Bursdagen ble fin, som alltid. Hjelper å få lov å klage litt her også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt trist for småungene i dette landet, hvis de bor på steder som ikke har snø på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har to store innleveringer som skal leveres i morgen jeg holder på med, jeg har julestrev å få unnagjort, pluss at jeg bekymrer meg for en tentamen i engelsk jeg skal ha på onsdag. Og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til mamma i julegave, jeg har hodepine, og jeg fyser så grådig på vaniljekesam med appelsin og kanel, men har ei. :bond::bond::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å sette en av mine gamle, fine tallerkener ytterst på kanten og så gikk den i gulvet...i tusen knas.

Så mange småbiter at det ikke nytter å tenke på å lime den tilbake til livet igjen. Jeg takker for mange fine år sammen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg klarte å sette en av mine gamle, fine tallerkener ytterst på kanten og så gikk den i gulvet...i tusen knas.

Så mange småbiter at det ikke nytter å tenke på å lime den tilbake til livet igjen. Jeg takker for mange fine år sammen. :(

Äááaah! :hug: Trist nár slikt skjer. :(

Du har definitivt mye gode minner og sikkert ogsá bilder du har tatt av tallerkene? Det vil vaere en liten tróst, sjólv om det ikke vil vaere det samme uten de tallerkene. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

* fordi jeg ikke er i god form

* fordi mannen har fått vite at han har en godartet cyste. Jo da, vi lever i et godt land og vet han skal få operert den bort. Men den har gjort ham i dritthumør i går, og så-som-så i dag.

* fordi jeg skulle ønske jeg hadde mer energi (har heldigvis en Burn her)

* huset ser ut som et kaos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg klarte å sette en av mine gamle, fine tallerkener ytterst på kanten og så gikk den i gulvet...i tusen knas.

Så mange småbiter at det ikke nytter å tenke på å lime den tilbake til livet igjen. Jeg takker for mange fine år sammen. :(

:(:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Fordi jeg har to store innleveringer som skal leveres i morgen jeg holder på med, jeg har julestrev å få unnagjort, pluss at jeg bekymrer meg for en tentamen i engelsk jeg skal ha på onsdag. Og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til mamma i julegave, jeg har hodepine, og jeg fyser så grådig på vaniljekesam med appelsin og kanel, men har ei. :bond::bond::bond:

Du er heldig som blir fysen på sånne sunne ting! Hvordan gikk det med tentamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å klappe henne så finner du fort ut av det... :lur:

Tør jeg det da? :redd:

Det er bare plass til en doge i denne verdenen ;)

:5:

P Ø H :grine:

ginger-lovin-doge.png

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

* fordi jeg ikke er i god form

* fordi mannen har fått vite at han har en godartet cyste. Jo da, vi lever i et godt land og vet han skal få operert den bort. Men den har gjort ham i dritthumør i går, og så-som-så i dag.

* fordi jeg skulle ønske jeg hadde mer energi (har heldigvis en Burn her)

* huset ser ut som et kaos

:troest::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ikke kom ut på et utested jeg ville

Du mener inn...? :lur:

Kjip uteluft i Oslo nå om dagen. :|

Er ikke moro lenger å spasere denne ene 2km lange spaserturen jeg liker å gå.

Heldekkende varmedress med varmende for i er tingen! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Du mener inn...? :lur:

Heldekkende varmedress med varmende for i er tingen! :opplyser:

Stemmer. Hadde bare drukket 7 halvlitere..... Hva forventer de folk gjør på byen egentlig. Drikker vann?. Trodde det var meningen de skulle bli full jeg. Eller har jeg missforstått noe?.

Nei men fra fleip til fakta. Ute stedene er jo livredde for sjenke kontrollørene og kontrollørene er alt for strenge med utestedene.

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...