Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fri i dag! :hoppe: Merker at jeg trenger en fridag nå. Både pga ryggen og pga jobben. Helgens hendelse sitter fortsatt i meg og jeg merker at stemningen ikke var helt bra på jobb i går eller mandag. Så da er det godt med en dag borte fra jobben.

I dag skal jeg på ekstra ultralyd på AHUS. Samboeren får ikke vært med. Jeg vurderte å spørre moren min eller ei venninne om å bli med men alle har det litt travelt med jobb og de siste juleforberedelsene, så da får jeg nyte å se den lille jenta igjen alene. Kanskje jeg får med meg noen nye bilder.

Også skal jeg en tur til frisøren og forhåpentligvis bli ferdig med de siste julegavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig digg med frisørtime. Godt å få klipt håret og, ikke minst få hodebunnsmassasje. Herlig!

Ultralyden gikk greit men det var fort inn og ut siden de var litt etter skjema og det var mange på venterommet. Hun sa veldig lite men jenta vår har det bra.

Nå har vi vært hos svigermor og spist middag + henta litt julekaker. Veldig hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt står bra til med lille, selv om det ble et kort gjensyn :) Bare noen uker før du må forberede deg på å få henne på utsiden! De ukene (månedene) kommer til å gå superfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dele dette.. Igår fikk vi følgende gave i julekalenderen fra moren min. Er den ikke søt?!

post-23177-986186_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om 8 timer er det juleferie!!!

Det blir nok deilig! :) Kan tenke meg at siste arbeidsdag blir litt mindre produktiv enn ellers? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig juleferie!! Og ferdig med alle julegavene!! :hoppe:

Ikveld skal jeg pakke inn julegaver og bake julekaker (ikke sikker på hvilke type enda....). Bare kose meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig juleferie!! Og ferdig med alle julegavene!! :hoppe:

Ikveld skal jeg pakke inn julegaver og bake julekaker (ikke sikker på hvilke type enda....). Bare kose meg....

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove mer.. Så da kan jeg fortsette å bake. Lagde deigen til berlinerkranser i går kveld så da kan jeg lage dem nå før samboeren står opp. Godt med en rolig morgen. Bare meg, bake og en kopp te :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, igår opplevde jeg for første gang at noen reiste seg på bussen sånn at jeg kunne sitte. Jeg skjønte ikke at hun mente meg med en gang heller. Ble litt satt ut men også glad. Smilte lenge av det resten av dagen igår.. :laugh:

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...