Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Høres ut som du virkelig fortjener å slappe av, ja! :)

Det syntes visst R også, så han tar med seg O til moren sin i dag. :) DET skal bli godt! Tror jeg skal parkere meg på soverommet og se på serier eller noe sånt. :)

Hehe, for en drøm, ja :fnise:

Hvilken babypakke skal du hente? :) Vitusapotek har inne ^^

Jeg hentet den fra apotek1. Skal hente fra Vitus også, men glemte det av da jeg var i sentrum, så får ta det neste gang jeg er der. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fortjener å få slappet av litt nå, ja! Husk at du fremdeles har mange dager igjen før jul, og det er ingenting som MÅ gjøres før jul utenom å sørge for å ha noe mat i hus så ikke dere sulter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes himmelsk ut! :daane:

Det var veldig deilig! :jepp:

Du fortjener å få slappet av litt nå, ja! Husk at du fremdeles har mange dager igjen før jul, og det er ingenting som MÅ gjøres før jul utenom å sørge for å ha noe mat i hus så ikke dere sulter ;)

Har endelig fått slappet skikkelig av nå ja, så utrolig deilig. :) Vi trenger vel knapt ha mat i hus, for vi farter sånn i jula at vi spiser max en middag hjemme i løpet av den uken. :P

__

Åh, endelig føler jeg meg uthvilt! For første gang på to-tre uker. :) Fikk slappet godt av i går kveld, la meg litt før halv ti, og i dag leverte jeg O ganske tidlig i bhg (kl 08), også la jeg meg når jeg kom hjem. Så da sov jeg fra 09 til 1130! :P Nå sitter jeg og funderer på hva jeg skal spise til frokost. :) Enten havregrøt eller knekkebrød. :jepp:

Også er jeg 31 uker nå! På julaften er det akkurat to mnd. til termin. Sprøtt! Både kort og lenge på samme tid. :) Vektoppgangen ser ut til å ha roet seg nå når jeg har kommet over 30 uker. Har bare lagt på meg 200 g siste uken, så det er jo greit. :) Blir å merke stor forskjell på slutten av svangerskapet hvis jeg ender opp på 15-16 kg kontra 24 som sist. Slipper kanskje å føle meg så tung. :) Det får tiden vise. I jula skal jeg kose meg, så regner med det kommer litt ekstra der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få hvile seg skikkelig!:) det trengtes nok! Jeg passer på å gjøre det hele tiden nå, for regner med at det ikke blir like lett neste gang :fnise:

Og kan tenke meg at man merker stor forskjell på slutten om man har gått opp 15 kg kontra 24 ja! Det er jo en veldig stor forskjell! Synes jo nesten at ting er litt tungt nå og jeg har ikke lagt på meg noe enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få hvile seg skikkelig! :) det trengtes nok! Jeg passer på å gjøre det hele tiden nå, for regner med at det ikke blir like lett neste gang :fnise:

Og kan tenke meg at man merker stor forskjell på slutten om man har gått opp 15 kg kontra 24 ja! Det er jo en veldig stor forskjell! Synes jo nesten at ting er litt tungt nå og jeg har ikke lagt på meg noe enda :sjenert:

Nei, er absolutt ikke like enkelt når man har en unge fra før. :jepp: O våkner jo dessuten enda et par ganger hver natt, så det kombinert med at jeg er oppe to ganger på do, våkner kanskje to-tre ganger av drømmer eller andre ting om natten, så våkner jeg jo 6-7 ganger per natt, og søvnkvaliteten mellom øktene er jo heller ikke optimalt siden jeg har så aktive drømmer. Så blir en litt zombie etter hvert. :P I alle fall i det siste, for jeg har jo styrt en del med juleforberedelser. :)

Hehe, tungt blir det jo uansett. :jepp: Magen kommer sånn i veien. Bare det å bøye seg ned for å plukke noe opp fra gulvet er jo plagsomt etter hvert, men sånn er det nå bare. Da er det greit å i det minste ikke ha mange nye kg ellers på kroppen. :P Håper jeg slipper å få masse vann i kroppen denne gangen. Husker ikke når det startet sist, men i alle fall fra uke 35 begynte kroppen å fylles opp sist.

Edit: Når det er sagt så følte jeg meg aldri som en strandet hvalross sist gang. Jeg gikk enda turer og var jo i veldig fin form, så jeg kjente meg ikke igjen alle som beskrev hver minste bevegelse som tung. Ser derimot for meg at jeg kommer til å føle meg litt mer som en hvalross denne gangen, rett og slett fordi jeg har en treåring å ta meg av. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er absolutt ikke like enkelt når man har en unge fra før. :jepp: O våkner jo dessuten enda et par ganger hver natt, så det kombinert med at jeg er oppe to ganger på do, våkner kanskje to-tre ganger av drømmer eller andre ting om natten, så våkner jeg jo 6-7 ganger per natt, og søvnkvaliteten mellom øktene er jo heller ikke optimalt siden jeg har så aktive drømmer. Så blir en litt zombie etter hvert. :P I alle fall i det siste, for jeg har jo styrt en del med juleforberedelser. :)

Hehe, tungt blir det jo uansett. :jepp: Magen kommer sånn i veien. Bare det å bøye seg ned for å plukke noe opp fra gulvet er jo plagsomt etter hvert, men sånn er det nå bare. Da er det greit å i det minste ikke ha mange nye kg ellers på kroppen. :P Håper jeg slipper å få masse vann i kroppen denne gangen. Husker ikke når det startet sist, men i alle fall fra uke 35 begynte kroppen å fylles opp sist.

Edit: Når det er sagt så følte jeg meg aldri som en strandet hvalross sist gang. Jeg gikk enda turer og var jo i veldig fin form, så jeg kjente meg ikke igjen alle som beskrev hver minste bevegelse som tung. Ser derimot for meg at jeg kommer til å føle meg litt mer som en hvalross denne gangen, rett og slett fordi jeg har en treåring å ta meg av. :P

Ser den :P jeg er jo ikke helt utslitt, men kjenner at ting som var lett før ikke er like lett nå lenger. Men det er nok pga at pusten blir dårligere og at jeg ikke får nok påfyll! Har en tappekran som står på for babyen hele tiden og får ikke fyllt på lagrene som han tar av. Så er kanskje ikke rart jeg blir sliten:)

Men kan tenke meg det er tungt på slutten altså om man har 25 kg ekstra pluss en mage som er i veien, vann i beina osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den :P jeg er jo ikke helt utslitt, men kjenner at ting som var lett før ikke er like lett nå lenger. Men det er nok pga at pusten blir dårligere og at jeg ikke får nok påfyll! Har en tappekran som står på for babyen hele tiden og får ikke fyllt på lagrene som han tar av. Så er kanskje ikke rart jeg blir sliten:)

Men kan tenke meg det er tungt på slutten altså om man har 25 kg ekstra pluss en mage som er i veien, vann i beina osv :P

Synes ikke det er noe rart at du er sliten. :) Var ikke ganske lavt på jern sist du sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe rart at du er sliten. :) Var ikke ganske lavt på jern sist du sjekket?

Ikke sånn fryktelig lavt, var 11 så er jo akkurat under nedre referansegrense. Men det har faktisk kommet seg litt etter at jeg startet på Triobe. Altså formen, ikke jernlagrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn fryktelig lavt, var 11 så er jo akkurat under nedre referansegrense. Men det har faktisk kommet seg litt etter at jeg startet på Triobe. Altså formen, ikke jernlagrene:)

Okei. Bra formen har kommet seg litt i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg ja! :)

Og ja, har ei riktig så god helg. :) I går var vi først hos mamma, siden søster er kommet hjem, så var vi en tur på sykehuset for å besøke R sin bestefar som ble innlagt i går, og etter det bar det ut på nissefest. :) Kjempekoselig! Vi gikk opp i skogen med noen venner av oss, med nisselue og bålgrilling, og ungene fikk nissepakke. :)

I dag har jeg bursdag, så dagen min startet med O som kom inn på rommet mitt med restene av en kjekspakke fra i går :fnise: Så vi spiste litt kjeks sammen, han sa gratulerer med dagen også gikk vi opp og spiste bursdagsfrokost. :P Nå er R og O ute i skogen for å hogge juletre, og jeg sysler med litt husarbeid og baking av julebrød. Etterpå skal vi til mamma. :)

I kveld skal vi pynte juletre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nissefest i skogen hørtes fantastisk koselig ut for alle mann! Tror nesten jeg må låne den ideen til neste år (hvis jeg klarer å huske på den :fnise: )

Gratulerer så mye med dagen!! :blomst::kristin::gave::kake:

Samme dag som faren min, så det er en fin dag å ha bursdag på! Kos dere masse i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...