Gå til innhold

Dele gjerrigknarkhistorier fra jobb og privatliv?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fordi mørkhudede folk er farlige :opplyser:

Var det bare jeg som ikke skjønte hva som var gjerrig med historien forresten?

Anonymous poster hash: 966cb...9a5

Haha, skjønte ikke bæret jeg heller😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi mørkhudede folk er farlige :opplyser:

Var det bare jeg som ikke skjønte hva som var gjerrig med historien forresten?

Anonymous poster hash: 966cb...9a5

Var vel det at han stjal koppen/glasset fra IKEA for å få gratis drikke, i stedet for å betale 15 kr første gang, for deretter å få gratis påfyll.

Kan jo godt være at han satt glasset på plass igjen etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Også var det kvinnen som jeg har vært gratis sjåfør for i årevis som ringer meg for å spørre om vi skal treffes en spesifikk dag i påsken.Nå som det er slutt med kjæresten min er hun igjen veldig "på" med at vi skal treffes. Privilegiene i form av gratis skyss er hun en mester i å finne feam til, og nå som jeg er singel ser hun sitt snitt..." eh..ja..vi kan jo kanskje treffes et sted svarer jeg da hun spør om vi kan treffes den aktuelle dagen.En taushet følger, og jeg skjønner instinktivt at jeg skal si at jeg henter henne hjemme hos henne slik jeg har gjort en million ganger før. Selskapet får være betaling nok er det som om hun har tenkt. Men jeg lar være å tilby meg.Men lover å tenke på å treffes. Idag sendte jeg henne en melding og sier at jeg er litt sliten og at det blir litt kjasete å komme seg rundt forbi den dagen.Da svarer hun: Har du ikke bil?? " Nei, svarer heg. (Selvfølgelig har jeg fremdeles bilen nin men lar henne tro noe annet) Da ble det taust gitt! :-) Kanskje like greit.Sååå trett av å bli utnyttet på dette med kjøringen.

Anonymous poster hash: 0b30d...d3f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke hvit, men etnisk norsk lr av utenlajskt opprinnelse. Man må ikke si etnisk norsk for ofte altså for da drar man liksom rasismekortet.;-)

Anonymous poster hash: 0b30d...d3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle ha grilL hos oss og min inngifte onkel og min stefar dro for å handle mat. Min stefar skulle betale for maten,han skulle betale kontant,men mangla 2 kroner.og han ville ikke dra kortet for 2 kr. Så han fikk av min onkel. Vel etter vi hadde spist sier min onkel : ja når skal jeg få tilbake mine 2 kr?

Min stefar lo og trodde han tullet. Men viste seg han var helt seriøs.

En annen gang med samme onkel dro vi rundt i alle slags matbutikker for å finne en vare som kostet 10 kr,ham mente det var billigere et annet sted:/

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Vi skulle ha grilL hos oss og min inngifte onkel og min stefar dro for å handle mat. Min stefar skulle betale for maten,han skulle betale kontant,men mangla 2 kroner.og han ville ikke dra kortet for 2 kr. Så han fikk av min onkel. Vel etter vi hadde spist sier min onkel : ja når skal jeg få tilbake mine 2 kr?

Min stefar lo og trodde han tullet. Men viste seg han var helt seriøs.

En annen gang med samme onkel dro vi rundt i alle slags matbutikker for å finne en vare som kostet 10 kr,ham mente det var billigere et annet sted:/

Tipper det kostet mer å kjøre rundt enn de kronene han sparte :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir veldig sliten av de som er så utrolig "på krona". Jeg var og handlet fellesting til leiligheten, kom på ca 50 kr per hode. Vi er enige om å spleise sånne ting. Jeg informerte den ene romkameraten min at hun hadde overført 56 kr for mye for forrige regninger, så sa at vi kunne bare kalle det skuls.

Hun skulle, oppriktig ha, de seks kronene. DET er slitsomt, ass.

(hun er ferdig utdannet, jeg er student...)



Anonymous poster hash: df403...ab9
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som reiste på ferietur til utlandet, sammen med den nye typen sin og datteren sin (som hun hadde fra ett tidligere ekteskap)

Ett par dager etter at dem kom tilbake fra ferien. Så presterer denne figuren å påstå at dama skylder ham tjue kroner for en flaske brus som han hadde kjøpt til datteren hennes.

Forholdet til denne mannen varte ikke så veldig lenge....



Anonymous poster hash: 05445...642
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir veldig sliten av de som er så utrolig "på krona". Jeg var og handlet fellesting til leiligheten, kom på ca 50 kr per hode. Vi er enige om å spleise sånne ting. Jeg informerte den ene romkameraten min at hun hadde overført 56 kr for mye for forrige regninger, så sa at vi kunne bare kalle det skuls.

Hun skulle, oppriktig ha, de seks kronene. DET er slitsomt, ass.

(hun er ferdig utdannet, jeg er student...)

Anonymous poster hash: df403...ab9

Jeg + to til skulle spise taco. Jeg og en venninne sto for innkjøpene, og siden hun betalte 20 kr mer enn meg - så ville hun ha de 20 tilbake... I ettertid fikk jeg høre at hun krevde 50 kr av tredjemann som spiste middag med oss :P Når vi er tre venner som omgås på jevnlig basis, så kan jeg ikke fatte og begripe at hun så sitt snitt til å tjene 70 kr den kvelden :glare::ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kino, og etterpå gikk vi for å spise pizza på et italiensk sted der pizzaen er tallerkenstørrelse, type porsjonspizza. En av de som var med skulle ikke ha mat, han hadde spist før kinoen sa han. Pizzaen til oss andre kom på bordet, en til hver som var delt i åtte. Han spurte om å få ett stykke fra en av de som var der, "bare ett lite ett", og etter å ha gått runden rundt bordet hadde han skaffet seg syv pizzastykker og gratis mat. Det er gjerrig syns jeg, ikke si at du er mett for så å tigge av alle andre.

Var også på utenlandstur med samme gjeng, i ett land der det forventes 10% tips på restaurant. Etter å ha spist rundet alle vi andre opp til en passelig sum (f.eks 36,73 til 40), mens fyren over betalte nøyaktig 36,73 hver eneste gang! Så pinlig når han leiter rundt etter en-cents myter for å slippe å betale 0,02 for mye...

Anonymous poster hash: 72dd5...5eb

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en i klassen min på VGS som konsekvent ALDRI hadde røyk, og bomma røyk fra alle andre. Vi begynte å holde øye med antallet han bomma, fra oss og grunnkursingene, og hvem han bommet av. Etter to måneder var han oppe i 500 røyk han hadde bomma...

Det hadde kanskje vært en morsom historie om du ikke hadde løyet og overdrevet noe så inni helvete!

10 røyk om dagen HVER DAG i 2 mnd og ingen sa noe? Mye sakelig da. Finn på en annen historie... Som om h*n som var så gjærrig at h*n måtte finne på en løgnaktig og lite troverdig historie.... yeah- som deg.

Anonymous poster hash: 7e4ab...8b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde kanskje vært en morsom historie om du ikke hadde løyet og overdrevet noe så inni helvete!

10 røyk om dagen HVER DAG i 2 mnd og ingen sa noe? Mye sakelig da. Finn på en annen historie... Som om h*n som var så gjærrig at h*n måtte finne på en løgnaktig og lite troverdig historie.... yeah- som deg.

Anonymous poster hash: 7e4ab...8b0

Det er da vitterlig sakelig, jeg har selv opplevd akkurat det samme. Heldigvis var vennen min såpass ålreight at han kjøpte tre pakker røyk til meg en dag - helt ut av det blå fordi han følte hanhadde bommet masse av meg.

Følte du deg truffet eller? Ingen grunn til å bli sint.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vitterlig sakelig, jeg har selv opplevd akkurat det samme. Heldigvis var vennen min såpass ålreight at han kjøpte tre pakker røyk til meg en dag - helt ut av det blå fordi han følte hanhadde bommet masse av meg.

Følte du deg truffet eller? Ingen grunn til å bli sint.

Det var heller ingen grunn til å reagere så kraftig 6 år etter innlegget ble postet.
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det var heller ingen grunn til å reagere så kraftig 6 år etter innlegget ble postet.

Hahahaha det så jeg ikke før nå :fnise::sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Var på skogstur med en bekjent. Jeg kjøpte inn pølser, lomper, ketsjup, løk og drikke mens han skulle kjøpe en engangsgrill. Jeg lagde mat og så at knarken utrolig nok hadde kjøpt fyrstikker også - fyrstikker som jeg da brukte istedenfor å bruke mine egne for så å putte de i en random sekk elns, husker ikke, det er bare fyrstikker og ingen av oss røyker.

 

På vei hjem spurte han hvor fyrstikkene hans var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste gjerrigknark historien jeg har hørt er den fra bryllupssidene her, hvor brudeparet tok inngangspenger i bryllupet sitt. Ikke småpenger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...