Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg


linsina

Anbefalte innlegg

"Du ser ut som Annie som voksen!"

Sagt av fremmed mann på festival. Han kommenterte håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

I dag kom det en tilfeldig fyr bort til meg og sa: "helt snorrett, bra jobbet, gutter!" Jeg har ikke den minste idé om hva han mente. Jeg var var også alene, så hvorfor han snakket om meg i flertall er også et mysterium.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto på HM og prøvde høyhælte sko. En dame med rulle-R kom bort og spurte "snakker du russisk?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod og snakket med en ukjent person i en kø der han fant ut jeg var jurist:

Jeg fikk da et seriøst spørsmål om reiseforsikringen dekker kostnadene til leiemorder. Sønnen hans hadde blitt drept i Asia og han skulle ta blodhevn :S.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tenåringsgutt kom bort til meg utenfor den lokale butikken her forleden og fortalte meg at jeg "så så jævla fin ut", og om jeg trengte hjelp til å bære varene mine hjem. Litt søtt da :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke til meg, men om meg:

Min datter var 3 år og jeg 32.

Vi hadde en pitstop utenfor Narvesen og det kom en mann i elektrisk rullestol, han henvende seg til min datter og spurte: Næmmen, er du på tur med bestemor idag?"

Jeg holdt nesten på å dytte ham av stolen....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rundt 16, og satt og ventet på bussen hjem en ettermiddag. En av byens fugler ser nøye på meg, og utbryter plutselig høyt nok til at hele venteværelset fikk det med seg: "Du som er så ung må slutte å ruse deg mens du kan!" Jeg kvapp skikkelig, og fikk såvidt mumlet frem at jeg hverken var ruset, eller hadde for vane å ruse meg. Svaret hans? "Men jeg ser jo at du er ruset, ikke lyv for meg! Hvilke piller er det du har tatt?"

Altså, hva? :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på skogstur alene og møtte en mann. "Liker du Amerika? Jeg eeeeeeeeelsker Amerika", skrek mannen, mens han tok ut tissen. Jeg løp så fort jeg kunne.

(situasjonen var nok helt ufarlig – mannen var gammel, og sikkert en ”uskyldig” blotter).

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden dette. Litt bakgrunnsinfo: er ikke etnisk norsk da mine foreldre er fra andre land, så har litt balkanske trekk på meg. Lett å forveksle meg med andre.

Var en dag jeg ventet på kjørelæreren min i byn. Var også en dame som stod der. Plutselig begynte hun å prate polsk til meg. Ble litt :huh:. Hun beklaget seg når hun forstod det. Jeg bare jaja :rolleyes:.

Hittil har jeg blitt tatt for å være polsk, bosnisk og bulgarsk. Ikke mange som klarer å gjette riktig på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi en dame i byen. Hun var rusa og brølte til alle som gikk forbi til meg ropte hun at jeg måtte ikke tro jeg var noe bedre enn henne og truet med neven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...