Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Åååå, dagene før ikm er så langdryge!

 

Nå vet jeg riktignok ikke når tid ikm er denne gangen, siden jeg spottet i 2 dager før tanta kom, men sånn ca. mellom 9. og 12. september.

 

:omg:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller som meg - som venter på en el som aldri kommer :glare:

Har du noen symptomer?

Neei, så kjedelig! :( Hvilken dag er du på da?

Puppene mine er veeldig ømme og det stikker masse - hele tiden!

Ellers ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg er faktisk ikke helt sikkert, blir ikke klok på denne eggløsninga. :P Hvor befinner du deg i syklusen nå da? :)

 

Åh, så ikke at du hadde spurt om dette her, svarte deg i min egen dagbok :) Er på dag 33 i syklusen. Aner ikke når eller om EL i det hele tatt har vært :vetikke: Regner med du teller ned dagene til IKM nå :) Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så ikke at du hadde spurt om dette her, svarte deg i min egen dagbok :) Er på dag 33 i syklusen. Aner ikke når eller om EL i det hele tatt har vært :vetikke: Regner med du teller ned dagene til IKM nå :) Når skal du teste?

 

Ah, okei. Huff, så kjedelig da... Har du prøvd EL-tester?

 

Her teller jeg dager ja :P Når tid jeg skal begynne? Har alt begynt :fnise: Slik er det å være testoman ;) Er jo fortsatt minst 5 dager til IKM, så vet det er for tidlig, men kom en pakke til meg fra Ebay med 40 tester, og siden jeg har planer om å bli gravid denne pp, så er det bare til å starte tidlig, siden har jeg ikke bruk for de senere. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, okei. Huff, så kjedelig da... Har du prøvd EL-tester?

 

Her teller jeg dager ja :P Når tid jeg skal begynne? Har alt begynt :fnise: Slik er det å være testoman ;) Er jo fortsatt minst 5 dager til IKM, så vet det er for tidlig, men kom en pakke til meg fra Ebay med 40 tester, og siden jeg har planer om å bli gravid denne pp, så er det bare til å starte tidlig, siden har jeg ikke bruk for de senere. :laugh:

 

Nei, har ikke prøvd det enda. Er redd for å bli mer stressa av det, pluss at jeg egentlig ikke vil bruke pengene på det akkurat nå. Er nok dyrt med graviditetstester ;) 

 

Ikke sant, da er det bare å brenne av tester :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke prøvd det enda. Er redd for å bli mer stressa av det, pluss at jeg egentlig ikke vil bruke pengene på det akkurat nå. Er nok dyrt med graviditetstester ;)

 

Ikke sant, da er det bare å brenne av tester :biggrin:

 

Skj;nner den. Koster jo 400 kr! Men graviditetstester maa du kjope deg paa Ebay. Kjempebillig!!

 

En som har vaert her aa trykke paa pcen min. De 3 siste i alfabetet er borte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine stikker konstant.. I dag har jeg hatt endel stikkinger "nedi der" også, midt på/litt mot høyre.

Er det et tegn? :P

Symptomjakt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er du nå?

 

Det er jo så individuelt. Det kan helt klart være tegn på graviditet, men hos meg har stikninger i brystene ikke betydd noe dessverre (men, som sagt, det er meg da). Opplevde du dette sist gang du ble gravid? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er du nå?

Det er jo så individuelt. Det kan helt klart være tegn på graviditet, men hos meg har stikninger i brystene ikke betydd noe dessverre (men, som sagt, det er meg da). Opplevde du dette sist gang du ble gravid? :)

Det er 13 dager siden EL, men 5 dager til IKM. (Har EL på dag 10).

Sist jeg gravid var det eneste tegnet at jeg hadde veldig ømme pupper rundt ikm. Testet negativt fram til dagen etter ikm. :)

Ja, det kan nok være tegn på begge deler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare deg over. Fikk endelig el i helga så nå kommer den nervepirrende ventingen :bond:

 

Ugh.. De dagene mellom EL og IKM er virkelig kjedelige.. Håper det klaffet for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet litt i morges, så da blir det vel en dag eller to med det, før tanta kommer - slik som sist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Er så sløv med å skrive her inne, men tanta kom samme dag som spottingen startet :/ Men nå er jeg på dag 9.. Dvs. at jeg mest sannsynlig har EL i morgen eller søndag. Så i kveld håper jeg lillemann sover godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ååå. . Jeg håper for deg hver måned!

Ååå, takk for fine tanker, søte deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er IKM. Tidligere hadde jeg litt håpet, for jeg hadde halsbrann 2 ganger forrige uke! Det hadde jeg heeele graviditeten sist, og har kun hatt det EN gang siden. Så når jeg hadde det to ganger på ei uke, fikk jeg litt troa, men nå er den forsvunnet igjen. :P Ingen tegn verken på det ene eller andre.

Har tisset på pinner et par morgener allerede, blendahvite! :(

Lillemann forfølger meg bortimot, så han har jo tydeligvis fått med seg at jeg ikke tisser rett i do på morgenen, for istad var vi på butikken. Jeg stod i køa, mens han driver å virrer litt fram og tilbake... Så plutselig kommer han med springende med "noe" i hånden og sier: "Se mamma, sånn som du bruker!" *klaskesegipanna!!!* Det var en RFSU graviditetstest :P Takk og pris for at jeg ikke kjente noen av de andre som stod i nærheten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...