Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener å ha lest at A skal bli avslørt ganske snart

Hvordan kan de det når serien skal fortsette ut i det uendelige? De har bekreftet i hvert fall sesong 6 og 7 har jeg lest. Det er jo ikke noe serie uten -A- ... så da kan ikke den ekte, virkelig -A- bli avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan de det når serien skal fortsette ut i det uendelige? De har bekreftet i hvert fall sesong 6 og 7 har jeg lest. Det er jo ikke noe serie uten -A- ... så da kan ikke den ekte, virkelig -A- bli avslørt.

Skaperen av serien har gått ut å sagt at vi absolutt ikke må vente til serien slutter før vi får vite hvem A er. Er jo mange andre spørsmål vi må få svar på, så det blir nok ikke noe problem :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaperen av serien har gått ut å sagt at vi absolutt ikke må vente til serien slutter før vi får vite hvem A er. Er jo mange andre spørsmål vi må få svar på, så det blir nok ikke noe problem :P

Da skal jeg fortsette å følge med i denne tråden og satse på at det blir oppdatert her når -A- blir avslørt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaperen av serien har gått ut å sagt at vi absolutt ikke må vente til serien slutter før vi får vite hvem A er. Er jo mange andre spørsmål vi må få svar på, så det blir nok ikke noe problem :P

At serieskapere går ut med sånne bekreftelser er ikke akkurat noe man burde stole blindt på, det kan være en måte å holde fast på tvseerne. Er flere som har gjort det før, Shonda Rhimes som er serieskaper av Greys anatomy har for eksempel gått ut flere ganger å sagt at daværende sesong var finalesesongen. Er et smart trekk for å holde interessen fra fansen gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når neste episode sendes i USA ? Altså sesong 5 episode 14?

Sendes 6 januar i USA, 7 kan du se det fra Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hva skal man si, Allison i fengsel, da blir det vel rabalder i Rosewood. :P



Anonymous poster hash: ce941...17d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske sikker på at jeg vet hvem A er.. flere som tror de vet?

Maya?

Anonymous poster hash: fa73a...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske sikker på at jeg vet hvem A er.. 😉 flere som tror de vet?

Del!!! For Guds skyld del hvem du tror det er :P

Anonymous poster hash: 27176...8a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del!!! For Guds skyld del hvem du tror det er :P

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Hehe. Det har jo vært hint i flere episoder om at det finnes et tvillingpar. Og etter å ha sett den nyeste episoden så er jeg ganske sikker på at Alison har en tvillingsøster og at det er hun som er A :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Det har jo vært hint i flere episoder om at det finnes et tvillingpar. Og etter å ha sett den nyeste episoden så er jeg ganske sikker på at Alison har en tvillingsøster og at det er hun som er A :-)

Skjønner ikke helt hva i denne episoden som tydet på det..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva i denne episoden som tydet på det..?

Ali husket jo ikke den skituren eller hva det nå var. Kanskje det var tvillingen som var med på den, og ikke hun? Var ettelerannet sånn i bøkene ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ali husket jo ikke den skituren eller hva det nå var. Kanskje det var tvillingen som var med på den, og ikke hun? Var ettelerannet sånn i bøkene ihvertfall

I bøkene er det jo en tvilling. De to kjolene Ali fant i pianoet vitner også om at det er en annen jente og mye tyder på at det er Bethany er Alis søster. Om Bethany og Ali er søster har ikke det så mye å si, da Bethany er død. Men mener å ha hørt at serien ikke skulle gå samme vei som bøkene. Håper at det er en av de karakterene som vi kjenner fra før og at de ikke drar inn en ny. Det blir en så enkel løsning.

Har vurdert både Wren, Ezra, Aria, Jason og alle foreldrene. Men ingen stemmer helt.

Endret av maipai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I bøkene er det jo en tvilling. De to kjolene Ali fant i pianoet vitner også om at det er en annen jente og mye tyder på at det er Bethany er Alis søster. Om Bethany og Ali er søster har ikke det så mye å si, da Bethany er død. Men mener å ha hørt at serien ikke skulle gå samme vei som bøkene. Håper at det er en av de karakterene som vi kjenner fra før og at de ikke drar inn en ny. Det blir en så enkel løsning.

Har vurdert både Wren, Ezra, Aria, Jason og alle foreldrene. Men ingen stemmer helt.

Det er helt sikkert en av hovedjentene. Det hadde vært så uventet, og det er akkurat det de vil med serien, at den skal være sjokkerende og uventet, men samtidig på en slik måte at når det kommer frem, så taler alle bevisene for at det har vært åpenlyst hele tiden.

Anonymous poster hash: 262d8...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert en av hovedjentene. Det hadde vært så uventet, og det er akkurat det de vil med serien, at den skal være sjokkerende og uventet, men samtidig på en slik måte at når det kommer frem, så taler alle bevisene for at det har vært åpenlyst hele tiden.

Anonymous poster hash: 262d8...b0e

Leste i et intervju med Marlene King at man kom til å synes synd på A når man får vite hvem det er, så at det er en av hovedjentene er ikke umulig. Håper ikke at dett er det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhill

Marlene King har sagt at ingen av jentene er A, og at A ikke er tvillingen til alison.

Jeg tror Wren og/eller melissa er A. Kanskje Paige og, ble litt skeptisk når hun måtte stikke så fort forrige episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bøkene er det jo en tvilling. De to kjolene Ali fant i pianoet vitner også om at det er en annen jente og mye tyder på at det er Bethany er Alis søster. Om Bethany og Ali er søster har ikke det så mye å si, da Bethany er død. Men mener å ha hørt at serien ikke skulle gå samme vei som bøkene. Håper at det er en av de karakterene som vi kjenner fra før og at de ikke drar inn en ny. Det blir en så enkel løsning.

Har vurdert både Wren, Ezra, Aria, Jason og alle foreldrene. Men ingen stemmer helt.

Er ikke kjent med bøkene så var ikke klar over at det er med en tvilling der og at hun er A. Håper ikke jeg har rett, for da blir det jo kjedelig. Men Bethany kan vel ikke være tvillingen til Alison? Mener vi fikk se bilde av henne i en tidligere sesong og hun lignet jo ikke bortsett fra at hun hadde blondt hår. Kan ikke skjønne at det skal være en av jentene.. Hmm..gleder meg til vi får vite det. Endret av Missfebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...