Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Server fortsatt frekt å ikke si ifra på forhånd av henne. Hadde jeg tatt med meg en fyr på vennebesøk og han ikke informerte meg, slik at jeg kunne informere de, om at de måtte forberede et veggis-måltid så hadde jeg følt meg ganske dum under den middagen. Det var nok det Kjartan gjorde også. Jeg vil tro at det er ganske akseptert å være vegetarianer i dagens samfunn, spesielt i storbyene, men sauebonden Kjartan ser nok etter en å dele en kjøttmåltid med.

Anonymous poster hash: 61abf...991

*skulle stå "det er" ikke server :P

Anonymous poster hash: 61abf...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk så kan jeg forstå at det kom som en negativ overraskelse. Å være 100% vegetarianer betyr at det er mye som hun ikke gjør, som han gjør. Det betyr ikke bare at hun ikke spiser kjøttet som ligger på tallerkenen, det kan også bety at hun ikke spiser eller er i nærheten av noe som helst som har vært i nærheten av kjøtt/kraft el.l, og det er mye mer omfattende om en er strengt praktiserende. Det vil si at de ikke noen gang kan dele opplevelsen av å spise et godt kjøttmåltid sammen.

 

Mat er et av bindemidlene i et forhold syns jeg. Er man heldig så lager man ofte maten sammen, spiser den sammen og kan snakke om hvor godt det var i ettertid og glede seg til neste kjøttrett - sammen. Det å utelate en så viktig ting i introduksjonsbrevet og ikke nevne det før lenge etter, er merkelig. Hvis det var det som fikk han til å si nei, så skjønner jeg det. 

 

Det kan jo ha vært flere ting med i bildet også. 

Godt skrevet :)

 

En veganer feks ville vært No Go for meg. Hadde ikke orket dilldallet og vile savnet cheesy take away i ny og ne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skrevet :)

 

En veganer feks ville vært No Go for meg. Hadde ikke orket dilldallet og vile savnet cheesy take away i ny og ne:)

Du ville savnet cheesy take away? Bare fordi han er veggis, så kan jo du spise det?

Jeg kjenner flere som ikke spiser kjøtt og kylling og de har null problemer med å spise sammen med folk som spiser det. Vi er alle forskjellige, men jeg hadde ikke sett på det som et no go hvis han var veggis. Kan fortsatt lage god mat sammen. trenger ikke å spise kjøtt til alle måltider :)

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville savnet cheesy take away? Bare fordi han er veggis, så kan jo du spise det?

Jeg kjenner flere som ikke spiser kjøtt og kylling og de har null problemer med å spise sammen med folk som spiser det. Vi er alle forskjellige, men jeg hadde ikke sett på det som et no go hvis han var veggis. Kan fortsatt lage god mat sammen. trenger ikke å spise kjøtt til alle måltider :)

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

Det kommer kanskje litt an på hvorfor vedkommende er vegetarianer. Om det er for dyrevelferd og at man ikke støtter industriell slakting av dyr tenker jeg at det er litt merkelig å bo sammen med en bonde som aler opp sau kun for å slakte de og tjene penger på et og at det kan bli roten til noen konflikter..

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville savnet cheesy take away? Bare fordi han er veggis, så kan jo du spise det?

Jeg kjenner flere som ikke spiser kjøtt og kylling og de har null problemer med å spise sammen med folk som spiser det. Vi er alle forskjellige, men jeg hadde ikke sett på det som et no go hvis han var veggis. Kan fortsatt lage god mat sammen. trenger ikke å spise kjøtt til alle måltider :)

Anonymous poster hash: 67c11...b6a

V e g a n e r :)

STOR forskjell.... 

 

PS. Det var i grunn bare for å undertreke at jeg var eni i hovedpoenget om at mat er en viktig del av livet, samværet etc for mange.

Jeg vill ønsket å få mat jeg liker servert og hadde likt å lage lik mat til alle i familien.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer kanskje litt an på hvorfor vedkommende er vegetarianer. Om det er for dyrevelferd og at man ikke støtter industriell slakting av dyr tenker jeg at det er litt merkelig å bo sammen med en bonde som aler opp sau kun for å slakte de og tjene penger på et og at det kan bli roten til noen konflikter..

Hvis hun tenkte sånn, hadde hun vel ikke skrevet til sauebonden...

Anonymous poster hash: fc99a...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han som sang Hero.

Anonymous poster hash: 926c7...fb0

Tidenes flaueste TV øyeblikk! For første gang måtte jeg gjemme meg måpende med ansiktet ned i hendene å bare "neeei neeei neeei :O " lo meg ihjel av flauhet! Jeg trodde han var en litt mere laid back type, så håper han gjorde det ironisk "nå har jeg meldt meg på tv dating for en gangs skyld i livet og skal synge den mest romantiske sangen i livet" haha. Nei fyyyyy så kleint!

 

Ja. Tror hun som driver med yoga ryker neste gang. Han er nok bittelitt skeptisk der også.

Synes ikke Andre er særlig hyggelig mot de andre frierne. Han virker liksom sikker på at han har dette i lomma nå, og er mest opptatt av å vinne.

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

 

Ja det tror jeg også. Hun virker ikke til å være en som kan bo der eller komme overens med han i lengden.

Og enig i med at Andre har vist seg å være utrolig hoven og ovenpå mot de andre mennene, han lå på en 8er ved førsteinntrykk men er nede på 4/5 nå i mine øyne.

 

 

Håper at han med motorsykkelen blir igjen hos Else. Virker som en solid kar.

Anonymous poster hash: 7450a...810

 

Enig av alle deltakerne(frierne) denne sesongen syntes jeg han er den eneste som virkelig stiller som en god kandidat "gifte-messig". Kvalitetsfyr, lun, god og ærlig, lærevillig med gården.

Anonymous poster hash: a5181...bb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ han prater veldig lett og naturlig med henne, får opp stemningen og legger merke til ting hun sier



Anonymous poster hash: a5181...bb7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det gjør Kristin ordentlig vondt å være tilstede. Synd, for hadde et godt inntrykk av henne i begynnelsen. Nå virker hun bare superkjip.

Anonymous poster hash: eff67...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som var kleint med "Hero"-låta var at Else ikke trakk på smilebåndet i et eneste sekund. Han gjorde jo en humoristisk vri av låten, og hun sitter der helt stoneface og tror han er helt seriøs. Nei, huff så pinlig! Else virker ganske vanskelig å komme inn på

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det gjør Kristin ordentlig vondt å være tilstede. Synd, for hadde et godt inntrykk av henne i begynnelsen. Nå virker hun bare superkjip.

Anonymous poster hash: eff67...2d0

De MÅ jo tø opp snart.

Kristin er forøvrig utrolig pen!!

Kristin hos Ruben altså, eller er det flere Kristiner?

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jentene til Ruben er søte de, men som han har sagt flere ganger, så MÅ de begynne å åpne seg mer og ikke være så sjenerte. Skjønner jo det er stressende og vanskelige siden det er kamera der og sånn, men de har jo meldt seg på selv. 

 

Er Kristin kjip? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Ruben og Kristin? Han fra bergen, og hun fra Trøndelag?

 

Yoga-dama ser ut som en parodi av et eller annet, ser ikke ut som hun er seg selv. Samme med han som sang Hero. Er det han som heter Andre? Tror egentlig hun kommer til å velge han da, og det er nok ikke et forhold som vil holde.



Anonymous poster hash: cf722...713
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja yogadama oppfører seg som en overfnisete 13 åring....... Hyler ut i latter og setter seg ned og må holde hun andre i hånden fordi hun ler så fælt , bare fordi en bonden ropte "varsko her" litt høyt ?
Sikkert en super snill person , men en intens og krevende personlighetstype tror jeg.



Anonymous poster hash: a5181...bb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De MÅ jo tø opp snart.

Kristin er forøvrig utrolig pen!!

Kristin hos Ruben altså, eller er det flere Kristiner?

Hvem av de Ruben-jentene er Kristin? Er det hun med de falske øyenvippene/vippe-extensions?

Anonymous poster hash: 08381...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella

Yoga-dama skiller seg ut, men jeg liker eksentriske mennesker så jeg liker henne! Et friskt innslag i en ellers ganske gjennomsnittlig friergjeng.

 

Ruben skal iallefall ha for at han gir av seg selv og er direkte. Samtidig virker gutten snill og omtenksom. Og de stille jentene tør nok opp når han får de på single dates. ;) Og selvfølgelig sendte han Kathinka hjem. Ruben liker slike generiske, søte og litt forsiktige damer,- og vi har alle preferanser.

 

Jeg tror de ender opp med:

 

Ruben og Christina

Kjartan og Tina

Else og Espen

Ole Kasper og Kari

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av de Ruben-jentene er Kristin? Er det hun med de falske øyenvippene/vippe-extensions?

Anonymous poster hash: 08381...961

Ja. Hun lengst til venstre

http://www.seher.no/sites/seher.no/files/styles/node_blowup/public/images/article/39/460A56560005853_0.jpg?itok=G-4EgxiT

Anonymous poster hash: eff67...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene til Ruben er søte de, men som han har sagt flere ganger, så MÅ de begynne å åpne seg mer og ikke være så sjenerte. Skjønner jo det er stressende og vanskelige siden det er kamera der og sånn, men de har jo meldt seg på selv.

Er Kristin kjip? Hvorfor det?

Fordi hun gir ikke fyren noe blikkontakt overhodet. Ser i taket og har blikket alle andre steder enn på Ruben. Dermed virker hun sinnsykt uinteressert. Men jeg tror han velger henne uansett. Hun Christina er vel den som er aller mest håpløs. Hun sier jo ingen verdens ting!

Anonymous poster hash: eff67...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja yogadama oppfører seg som en overfnisete 13 åring....... Hyler ut i latter og setter seg ned og må holde hun andre i hånden fordi hun ler så fælt , bare fordi en bonden ropte "varsko her" litt høyt ?Sikkert en super snill person , men en intens og krevende personlighetstype tror jeg. Anonymous poster hash: a5181...bb7

Hun begynte vel å le fordi de ropte alt for lavt i forhold til hva Kjartan gjorde. Synes det var litt morsomt jeg. Jeg synes hun virker sprudlende og herlig jeg :) Bare fint at hun ler og er positiv da. Jeg synes ikke hun oppfører seg som en 13 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...