Gå til innhold

Hverdagsliv


Molo

Anbefalte innlegg

Herlig lørdag.

Min kjære lot meg sove lenge i dag, så klokka var vel halv ni før jeg måtte våkne -lillesjefen krevde mat ;) Hun virker forøvrig ikke så puppeinteressert for tiden, det er som om annen mat er hakket mer spennende for tiden. Håper bare at hun fortsatt vil ha, jeg er innstilt på å amme enda en stund, i tillegg til annen mat, selvsagt.

Det ble cappucino på en av byens kafeèr mens lillesjefen sov i vogna utenfor. Er så utrolig godt med tid med min kjære, godt å merke at vi fremdeles (etter sju år sammen) er veldig på nett, vi har mye å snakke om, og viktig; vi ler fremdeles sammen. Det er så godt å kjenne at jeg blir helt varm i magen av glede over at denne mannen er min, at ting føles så rett :hjerte:

Nå skal jeg bare rydde litt her før jeg tar kvelden. Jeg elsker å lese på sengekanten, så noen ganger prioriterer jeg det i stedet for å sitte og se tv.

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss O'Hara
Er så utrolig godt med tid med min kjære, godt å merke at vi fremdeles (etter sju år sammen) er veldig på nett, vi har mye å snakke om, og viktig; vi ler fremdeles sammen. Det er så godt å kjenne at jeg blir helt varm i magen av glede over at denne mannen er min, at ting føles så rett :hjerte:

Det er så koselig å høre! Man kan bli rent desillusjonert av mange tråder på dette forumet, så det er så fint å lese om at det går an å ha det fint sammen i mange år :)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Det må være første gang jeg er blitt etterlyst på KG :fnise::klemmer: Takk for hyggelig hilsen, Miss!

Jeg tror en ny dagbok er like om hjørnet, tiden går bare så forbasket fort akkurat nå. Ny jobb, nytt liv, på mange måter. Jeg prøver å henge med som best jeg kan.

Endret av Molo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...