Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det som kalles mote/trend er forferdelig stygt mange ganger. Spesielt når vi skal bli fortalt hvordan vi ikke skal knyte skjærfet,hvilken bukse som er inn i år og hvem som ikke er det, hvilken farger som er lov og m.m. Sånne mote-Sonja damer som mener dem kan dette med stil mer enn alle andre og selv ser latterlige ut med den "trendy nye stilen som er INN"

Pokker! La folk få være i fred. Tenker sjeldent over hva folk har på seg, med mindre det ikke er veldig vulgært, men det får være opp til dem.

:klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Goose og uggs! Få det vekk! Ikke noe fint heller

Det er vel ikke akkurat en nåværende trend? Det er jo folk som henger fast i 2006 som dukker opp med det. Ser hvertfall svært få med det lenger her i Oslo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Kors vesker og Acne skjærf

Haha, jeg så en ung dame komme ned en rulletrapp her forleden. Over armen, på ekte fashonista-vis, hang en typisk Kors-veske med enden av et Acne-skjerf heeelt tilfeldig hengende ut over kanten på vesken. Det var så utstudert at jeg måtte humre for meg selv der jeg satt. :fnise:

En trend jeg er lei av er disse rektangulære brillene med kjempetykke stenger som "alle" damer går med. Jeg synes de er maskuline og ikke særlig pene. Spesielt godt voksne kvinner med slike briller og den typiske kortfrisyren (kånahår...) ser mannlige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg har nok ikke noe direkte giga-frontparti, men føler at alle slike formløse topper ser ut som telt på meg.

Må nesten ha noe som er litt gjennomsiktig at man ikke skal se helt gravid ut, men det er jo heller ikke helt optimalt mtp det å se anstendig ut i voksen alder.

Jeg har ganske stort front-parti, og slike klær får meg til å se ut som et nesehorn :fnise: Sikkert fordi de bare henger ned fra puppene uten å gå innover, så derfor ser magen kjempesvær ut også :(

Anonymous poster hash: 04e23...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg har ganske stort front-parti, og slike klær får meg til å se ut som et nesehorn :fnise: Sikkert fordi de bare henger ned fra puppene uten å gå innover, så derfor ser magen kjempesvær ut også :(

Anonymous poster hash: 04e23...5ff

'Vandrende 8 manns knappetelt' er det begrepet jeg bruker når en eller annen ekspeditrise har gjort et hysterisk forsøk på å fortelle meg hvor 'Uuutrolig fin den er på. Du måå prøve den'

Javel... du skal få se hva jeg mener, - hiver den på i et prøverom (full av fa*n og halv av ironi). Går ut av prøverommet, - og ekspeditrisen blir knøtt stille,,,

Og så er det en ekspeditrise til som har lært noe om fasongsydde italienske skjorter :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Huff, for et plagg! Det ser jo ut som at man skal på ridetur (eller i stallen) og spesielt

hvis de har kombinert jakka med "ridestøvler også" Hunterstøvler blant annet, topper

ridetur-følelsen.

Hunterstøvler er noe av det verste jeg vet for tiden. Har aldri likt dem, men synes de bare blir mer og mer grusomme.

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tights, hvertfall der den ikke dekker rumpa.

- Treningstighst til hverdags

- Canadagoose

- Michael Kors, LV

- Daniel Bedington klokke. Den er fin, men bare aaalt for oppbrukt

- Rumpeshorts

Verst av alt: Treningstrenden! 1000 bilder av seg selv og maten, ikke minst oppmuntringsbilder med tekst type "No pain, no gain". HaterhaterhaterHATER det.

Er daniel bedington en mix mellom wellington og sangeren bedingfield..? :flire:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat en nåværende trend? Det er jo folk som henger fast i 2006 som dukker opp med det. Ser hvertfall svært få med det lenger her i Oslo.

Jeg bor ikke i Oslo. Litt lenger på landet haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat en nåværende trend? Det er jo folk som henger fast i 2006 som dukker opp med det. Ser hvertfall svært få med det lenger her i Oslo.

Flipper du? Kaster du en stein på t-banen til Frognerseteren treffer du minst 12 berter med UGGS, Goose eller Parajumper. Til og med guttene går med UGGS her... Redd meg.

Anonymous poster hash: 40f97...c97

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipper du? Kaster du en stein på t-banen til Frognerseteren treffer du minst 12 berter med UGGS, Goose eller Parajumper. Til og med guttene går med UGGS her... Redd meg.Anonymous poster hash: 40f97...c97

Kanskje de ikke er ute så tidlig som jeg tar banen til jobb og kanskje de er hjemme fra skolen/på kafé når jeg er ferdig på jobb, for jeg ser de ikke lenger. Bertene går nå med Primeboots, Parajumpers/Woolrich og Michael Kors/Celine-veske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig så synes jeg de fleste trender er fælt :fnise:

Jeg går med det jeg har lyst med, jeg har funnet min stil.
Og om den 50's, rockabilly stilen blir skikkelig in og super trendy sånn at alle går med det, så dropper jeg min stil å går med noe annet...
Jeg liker ikke å være typisk A4 for å passe inn...
:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skinny jeans, kjempelang teltcardigan i fluffy materiale, enorm veske på armen eller fjällräven-sekk - og selvsagt en enorm, rotete hårball midt på hodet med hårtuster hit og dit. Og siden cardiganen er så varm nå på høsten, er det tydeligvis ikke så farlig med lave converse hvor halve foten er bar...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke er en trendy trend lenger men om jeg MÅ SE EN stjerne til!!!!!



Anonymous poster hash: a5ab2...d9b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får litt fnatt av filthatter. Altså ikke hvid du kjører en gjennomført retro stil, men slik som disse "fashionistaene" bruker det virker det veldig krampeaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hatter, og liker at man endelig kan gå med hatt uten at det blir så lagt merke til :sjenert: Men jeg synes hattebruken har tatt litt av, det er ikke alltid hatten står så godt til resten av stilen eller antrekket.



Anonymous poster hash: 8dfd5...2b4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrävensekk.

Bustete hår med ettervekst

Magetopper

Fluffy cardigan

Acne-skjerf

Uniformen til nesten alle på universitetet.



Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at de lange cardiganene i ull ikke er så pene, men vet dere hvor VARME de er eller??? De har reddet meg denne høsten!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...