Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

140 seng er akkurat passe det, for to voksne :ler:

Vi har 140 seng, og sist Vesla sov i den er ca. et halvt år siden, natten riene mine hadde startet. Det er det trangeste jeg har ligget noen sinne, og jeg lå der med rier og prøve å ikke vekke hverken henne eller mannen min. Traumer :hoho:

Oiii, det er neimen ikke lenge til, nei! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

140 seng er akkurat passe det, for to voksne :ler:

Vi har 140 seng, og sist Vesla sov i den er ca. et halvt år siden, natten riene mine hadde startet. Det er det trangeste jeg har ligget noen sinne, og jeg lå der med rier og prøve å ikke vekke hverken henne eller mannen min. Traumer :hoho:

Oiii, det er neimen ikke lenge til, nei! :bond:

For mannen og meg er 140 i minste laget... mannen har nemlig en helt spesiell evne til å ta opp hele senga når det bare er vi to i den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som regel jeg som tar mest plass i senga :sjenert: ...

Kanskje vi føder samtidig? :nigo:

Kanskje :) Dersom det er med knert som det var med Frøkna kommer h*n vel ca en uke etter at permisjonen starter... og da slår jo min farmors spådom til. Satser dog på marsbaby jeg da :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 36 nå, og jordmortime i dag. Tidligere har timene bare vært på ca 30 min, men i dag skal jeg visst få 60 min. Ser egentlig ikke helt behovet for en så lang time, men jordmor har helt sikkert en plan for hva vi skal prate om :)

Så skal jeg hente den nye senga til frøkna i dag. Heldige jenta får like så godt en 120 madrass! Vi kjøpte ei køyeseng først som sist. Enn så lenge er den litt kjedelig, men vi skal modifisere den etterhvert som vi får tida... Om det noensinne kommer til å skje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje :) Dersom det er med knert som det var med Frøkna kommer h*n vel ca en uke etter at permisjonen starter... og da slår jo min farmors spådom til. Satser dog på marsbaby jeg da :nigo:

Hehe :P Blir spennende å se, da ^^ Mars føles laangt unna, jeg får litt sjokk hver gang jeg teller over hvor få dager det faktisk er til termin :overrasket:

Morsomt med ny seng da, selv om den eventuelt trenger litt oppfiffing etterhvert :P

Lykke til på jordmortime i dag :) Vi var nesten en time inne i går, når det var snakk om fødsel, og da fløy tida av gårde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en annen jordmor i går. Jordmortimen gikk greit. Fremdeles hjerteslag hos Knert og prøvene mine var fine.. annet enn symfysemålet (?). Jordmor bedyret at det var hun som var gjerrig på millimeterne, men at målet faktisk lå under målet fra forrige gang synes jeg er litt bemerkelsesverdig. Fra å ha ligget midt på gjennomsnittet til å ligge under det grønne området :klo:

Har fram til nå egentlig ikke tenkt så voldsomt framover mot fødsel, men etter timen i går sitter jeg igjen med en følelse av at jeg ikke ønsker å føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observasjoner på kontoret.

- en kunde har presset pannen sin mot glassruta til skranken. Pannefettflekk liksom, men likevel bedre enn rompeflekkene og fotflekkene jeg måtte vaske av glassdørene på min forrige jobb.

- konsentrert spylevæske på lenoliumsgulv ødelegger visst gulvet.

- jeg ser tre klokker og ingen går likt.

- det frister å legge seg ned på benken utenfor skranken.. bare synd det sitter en kar der.

Har virkelig mye å gjøre på jobb i dag

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observasjoner på kontoret.

- en kunde har presset pannen sin mot glassruta til skranken. Pannefettflekk liksom, men likevel bedre enn rompeflekkene og fotflekkene jeg måtte vaske av glassdørene på min forrige jobb.

- konsentrert spylevæske på lenoliumsgulv ødelegger visst gulvet.

- jeg ser tre klokker og ingen går likt.

- det frister å legge seg ned på benken utenfor skranken.. bare synd det sitter en kar der.

Har virkelig mye å gjøre på jobb i dag

:ler: hvor ER det du jobber?

Når er termin din igjen? Er alt av babyting klart da? Jeg tror du får en gutt forresten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: hvor ER det du jobber?

Når er termin din igjen? Er alt av babyting klart da? Jeg tror du får en gutt forresten :jepp:

Som utdannet arkeolog jobber jeg selvfølgelig på flyplassen :ler: rompemerker og fotmerker på glassdører er en erfaring jeg har med meg fra en tidligere jobb hvor kundene generelt var svært lettkledde :P

Termin er 28. februar :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS-virus i full blomst i bhg. Frøkna er nå tett og har feber.. æsj altså, dette kunne i det minste ventet til permisjonen min starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna har vært dårlig i hele dag, febersjuk, hoster og vil ikke spise. Ikke kult :(

Jeg har begynt å få litt "mens" smerter igjen. Kroppen begynner vel sakte å forberede seg tenker jeg, men det føles litt merkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig dag idag!

- Startet dårlig med ei sjuk frøken som hostet og kastet seg rundt i hele natt og som har sutret non stopp siden 0700 i dag, ingen feber, bare hoste og trolig lei av at det ikke skjer noe hjemme.

- Oppringt av sure bestemødre til unger som vil melde ungene på svømmekurs, men som ikke forstår seg på internett og klager til meg for tryggivann sine sider... (for det er selvsagt jeg som har laget dem :ironi: )

- Mannen tok bilen til jobb i dag og naturlig nok er vi tomme for alt av ingredienser til middagen i dag.

- Ut å gå på vinterføre :sjokkert: Trodde ikke snøen kunne legge seg her ute ved kysten jeg. Jeg elsker snø, men er også fra innlandet hvor de i større grad vet hvordan man skal brøyte veier og fortau. Det gjør de ikke her! Dessuten snø her er så godt som slaps... og å trille en trehjuling på slapseføre er bare BÆSJ!

- Anstrengelsene ved å dytte vogna, i tillegg til å komme meg opp bakkene (er vist bare oppoverbakker her) fikk meg til å blø neseblod. Min gode varme og naturlig nok lyse dunkåpe er følgelig full av blodflekker.

- Mail fra den eneste garnbutikken i byen som leverer garnet jeg strikker ei babyjakke i. Nei den innfargingen hadde de ikke inn og de hadde nettopp mottatt leveranse så det kom til å ta tid før de bestilte opp mer. Jeg la inn bestillingen over DROPS sine sider så jeg antok at de sendte garnet til butikken.. men nei, så enkelt kan det ikke være. Så da må jeg vel gjennom en nettbutikk og betale 120,- for frakt av et garnnøste som koster 30,- Jeg er skikkelig skuffa!

Pokker heller... og nå sitter jeg her å griner fordi jeg er sur. Enda godt frøkna fremdeles sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den lyse siden. Fredag etter kl. 11 eller 13 begynner permisjonen min! :nigo:

Samme her. Enten kl. 13 eller 15 på fredag. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På den lyse siden. Fredag etter kl. 11 eller 13 begynner permisjonen min! :nigo:

Skal du bare ha to uker permisjon før termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bare ha to uker permisjon før termin?

ULtermin 28. februar, så tror da det blir akkurat 3 uker :klo: . Uansett kommer ikke Knert før 5. mars for det har jeg bestemt :nigo: Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ut å gå på vinterføre :sjokkert: Trodde ikke snøen kunne legge seg her ute ved kysten jeg. Jeg elsker snø, men er også fra innlandet hvor de i større grad vet hvordan man skal brøyte veier og fortau. Det gjør de ikke her! Dessuten snø her er så godt som slaps... og å trille en trehjuling på slapseføre er bare BÆSJ!

- Anstrengelsene ved å dytte vogna, i tillegg til å komme meg opp bakkene (er vist bare oppoverbakker her) fikk meg til å blø neseblod.

:ler: denne byen suger i snø! jeg var ute å gikk med en forkjølet A i trehulingen vår i dag jeg å, og det var like før jeg lempet hele vogna på sjøen. HERREGUD. Det var umulig å gå i det hele tatt. Er bare glad jeg slapp å dra rundt på en gravidmage i samme slengen kjenner jeg :fnise:

Og hva er poenget med å salte veien for å så drite i å brøyte?? Idioter..

(Jeg hater snø her som du sikkert skjønner :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ULtermin 28. februar, så tror da det blir akkurat 3 uker :klo: . Uansett kommer ikke Knert før 5. mars for det har jeg bestemt :nigo:

Aja, jeg så på tickeren din, og der står det 18 dager igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...