Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men vet noen hvor man får sett den totale poengsummen, altså da seerstemmer og dommerstemmer lagt sammen (eventuelt kun seerstemmer)?

Tror aldri de har vist det noen gang. Ikke som jeg har fått med meg i hvert fall.

Syns nesten det teiteste med stemmingen er at de HVER eneste gang sier "Nå må dere fortsette å stemme for i dag er det sååååååå jevnt". Ja, særlig - de vil bare ha godtroende folk som tror favoritten dems holder på å ryke til å stemme som gale. Lurer på om det er NOEN som tror på at det er så innmari jevnt hver gang? :murvegg:

Endret av *Emma*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror aldri de har vist det noen gang. Ikke som jeg har fått med meg i hvert fall.

Syns nesten det teiteste med stemmingen er at de HVER eneste gang sier "Nå må dere fortsette å stemme for i dag er det sååååååå jevnt". Ja, særlig - de vil bare ha godtroende folk som tror favoritten dems holder på å ryke til å stemme som gale. Lurer på om det er NOEN som tror på at det er så innmari jevnt hver gang? :murvegg:

Hehe ja, de har vel sine triks som alle andre selgere. Dette er tross alt en av hovedsatsningene til TV2, så regner med at vi snakker et budsjett her av en viss størrelse.

Ikke at det rettferdiggjør å eventuelt lyve, selvfølgelig :-)

Men må innrømme at det var nervepirrende å se duellen i reprise lørdag kveld, uten mulighet til å stemme på Linnea. Pleier vanligvis sjeldent å stemme, men da følte jeg virkelig skjebnen var i andres hender. (Ja, så oppslukt blir man tydeligvis av SVD....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør litt vondt å innrømme det, men Linnea har vokst på meg. Hun har utviklet seg masse siden første program i allefall, ser ut som hun koser seg. Også...SMILER HUN :sjokkert::danse:

Zahid bør være nestemann til å ryke. Jeg synes Idar var så flink nå på lørdag at jeg håper han gjør det bra neste også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør litt vondt å innrømme det, men Linnea har vokst på meg. Hun har utviklet seg masse siden første program i allefall, ser ut som hun koser seg. Også...SMILER HUN :sjokkert::danse:

Zahid bør være nestemann til å ryke. Jeg synes Idar var så flink nå på lørdag at jeg håper han gjør det bra neste også!

Enig :) Hun virket jo oppriktig lei seg og hørtes ut som hun var på gråten da de snakket med henne før duellen. Så kjekt å se at noen faktisk føler de får ett utbytte av å være med også (utover å bli flinkere til å danse.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumba kan passe til hennes stivhet, er en ganske elegant stivhetssdans noe av det.



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumba kan passe til hennes stivhet, er en ganske elegant stivhetssdans noe av det. Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Hvem snakker du om? Linea?

Anonymous poster hash: 3efb1...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumba kan passe til hennes stivhet, er en ganske elegant stivhetssdans noe av det.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Hvis du snakker om Fotbalfrue (siden det har vært skrevet så mye om at hun er stiv) så skal hun danse slowfox - ikke rumba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt lik vals, veldig stiv i overkroppen men skal ha fotarbeidet med seg. Skal se elegant og mykt ut.



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt lik vals, veldig stiv i overkroppen men skal ha fotarbeidet med seg. Skal se elegant og mykt ut.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Det skal være en ny gjestedommer i morgen, han uttaler at han vil være hard, bestemt og rett på sak, og legge vekt på bl.a.fotarbeide og balanse m.m. Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, men skal ikke se. Blir nok Stjernekamp på meg ja.



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumba kan passe til hennes stivhet, er en ganske elegant stivhetssdans noe av det.

Anonymous poster hash: 5020f...9ad

Hvem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det. Agnetha nummer 1 i dag, det er vel ikke så bra?

FF nr 2. Jeg skal se stjernekamp, men skal se første halvtimen nå. Streng dommer har de også nå, hehe.



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...