Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Godt å høre at de vokser og koser seg inni magen :)

Her ble det fødsel 13. mai og fikk en perfekt liten jente på 2860 g og 47 cm.

Det er langt mer fantastisk enn jeg noen gang kunne forestilt meg :) Gled dere :)

Gratulerer!!! 😄 fantastiske nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at de vokser og koser seg inni magen :)

Her ble det fødsel 13. mai og fikk en perfekt liten jente på 2860 g og 47 cm.

Det er langt mer fantastisk enn jeg noen gang kunne forestilt meg :) Gled dere :)

Gratulerer så mye! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har småen begynt å få skikkelig kraftige spark. Og er kommet ganske langt opp, jeg kjenner spark mellom ribbeina.

Ellers har jeg begynt å gå til kiropraktor grunnet bekkenlåsning. Har låsning bak på ene siden + symfyseløsning, så det er ikke særlig gøy å bevege seg for tiden :P Til uken begynner jeg et treningskurs for gravide med bekkenproblemer, det tror jeg blir bra. :)

Endret av Nepenthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at de vokser og koser seg inni magen :)

Her ble det fødsel 13. mai og fikk en perfekt liten jente på 2860 g og 47 cm.

Det er langt mer fantastisk enn jeg noen gang kunne forestilt meg :) Gled dere :)

Gratulerer! Så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at de vokser og koser seg inni magen :)

Her ble det fødsel 13. mai og fikk en perfekt liten jente på 2860 g og 47 cm.

Det er langt mer fantastisk enn jeg noen gang kunne forestilt meg :) Gled dere :)

Gratulerer så mye😊😊 gikk alt fint med fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Da har mitt lille mirakel også ankommet, hun overrasket oss ved å dukke ganske plutselig opp  2 uker før termin. Følelsen av en perfekt liten bylt som sover på brystet mitt er enda herligere enn jeg kunne forestilt meg på forhånd  :rodmer:  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mitt lille mirakel også ankommet, hun overrasket oss ved å dukke ganske plutselig opp 2 uker før termin. Følelsen av en perfekt liten bylt som sover på brystet mitt er enda herligere enn jeg kunne forestilt meg på forhånd :rodmer::hjerte:

Gratulerer så mye:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mitt lille mirakel også ankommet, hun overrasket oss ved å dukke ganske plutselig opp  2 uker før termin. Følelsen av en perfekt liten bylt som sover på brystet mitt er enda herligere enn jeg kunne forestilt meg på forhånd  :rodmer:  :hjerte:

 

 

Gratulerer  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mitt lille mirakel også ankommet, hun overrasket oss ved å dukke ganske plutselig opp 2 uker før termin. Følelsen av en perfekt liten bylt som sover på brystet mitt er enda herligere enn jeg kunne forestilt meg på forhånd :rodmer::hjerte:

Gratulerer så mye!!! 😊💗🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :)

Hvordan gikk fødselen? 😊 er så spent, åtte små uker til termin nå! Og om frøkna vår er like travel som deres, er det seks uker til vi endelig får hilst på henne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen gikk veldig fint! Det hele skjedde relativt raskt og intenst; 6.5 til 10 cm åpning på en time var smertefullt, men heller dét enn en langdryg fødsel spør du meg :)

 

Fra jeg kom til sykehuset og til hun lå i armene mine tok det bare litt over tre timer. Jeg satt på observasjon en times tid da jeg kom inn og ventet på ledig fødestue. Fra jeg fikk fødestue gikk det radig unna. Jeg sto med prekestol og pustet og svaiet med rimelig intense rier. De foreslo epidural da de sjekket meg og jeg hadde 6.5 cm åpning, men derfra gikk det såpass fort at de ikke rakk å få den inn før det uansett var tid for å presse.

 

Pressingen var unnagjort på ca en halv time - pressriene var mye mindre vonde enn åpningsriene spør du meg, det var mer jobbing/treningsøkt enn smerte! Jeg fikk noen sting, men de plaget meg ikke verken da de ble sydd eller etterpå. Formen var overraskende bra kort tid etter fødselen. Alt i alt en veldig bra opplevelse  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fødselen gikk veldig fint! Det hele skjedde relativt raskt og intenst; 6.5 til 10 cm åpning på en time var smertefullt, men heller dét enn en langdryg fødsel spør du meg :)

Fra jeg kom til sykehuset og til hun lå i armene mine tok det bare litt over tre timer. Jeg satt på observasjon en times tid da jeg kom inn og ventet på ledig fødestue. Fra jeg fikk fødestue gikk det radig unna. Jeg sto med prekestol og pustet og svaiet med rimelig intense rier. De foreslo epidural da de sjekket meg og jeg hadde 6.5 cm åpning, men derfra gikk det såpass fort at de ikke rakk å få den inn før det uansett var tid for å presse.

Pressingen var unnagjort på ca en halv time - pressriene var mye mindre vonde enn åpningsriene spør du meg, det var mer jobbing/treningsøkt enn smerte! Jeg fikk noen sting, men de plaget meg ikke verken da de ble sydd eller etterpå. Formen var overraskende bra kort tid etter fødselen. Alt i alt en veldig bra opplevelse :biggrin:

Så fantastisk!!! ☺️ Hørtes ut som en flott fødsel ! Gleder meg altså sånn. Spesielt nå etter å ha hørt din beretning 😊 Vondt blir det, men det må jo være så intenst på alle måter, ikke bare i forbindelse med smertene! Etter alle disse årene som barnløs tar jeg gjerne imot alt en fødsel fører med seg 👍

Ha en fantastisk fin første tid med den lille skatten ❤️

Endret av kluski
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med alle her inne?

I dag morges fødte jeg min sønn, fire uker før termin. Han er perfekt. ❤ Litt lavt blodsukker på grunn av min svangerskapsdiabetes, og litt lav temperatur. Ellers helt frisk.

Fødsel gikk veldig fint, og veldig fort! 5 timer etter vannet gikk var han ute. Nå er jeg trøtt, øm og sår, men så lykkelig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle her inne?

I dag morges fødte jeg min sønn, fire uker før termin. Han er perfekt. ❤ Litt lavt blodsukker på grunn av min svangerskapsdiabetes, og litt lav temperatur. Ellers helt frisk.

Fødsel gikk veldig fint, og veldig fort! 5 timer etter vannet gikk var han ute. Nå er jeg trøtt, øm og sår, men så lykkelig ❤

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! 🙌 :hoppe:

Her går det bra. Lille er snart tolv uker og det har virkelig skjedd mye!

Gled deg til tiden framover og kos dere masse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...