Gå til innhold

Motivasjonstråd Kayla Itsines BBG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uke 12 - armer i dag!

Døde litt i dag også, men gikk bedre enn sist ukes armtrening :) Sprøtt at jeg er ferdig med opplegget snart! Bare en mageøkt igjen!

Føler ikke den kjempestore forskjellen som vi ser bilder av, men jeg har ikke hatt sååå mye å trene bort, og hadde jeg vært 100% knyttet til kostholdsplanen hennes hadde det nok blitt en enda større forandring, men jeg er fornøyd. Kjenner jeg er blitt sterkere og raskere.

Lurer på om jeg skal begynne opplegget på nytt eller starte på 2.0... Tror jeg heller mest mot 1.0 en gang til da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver i hovedsak bare å få gjort de tre øktene med sirkeltrening nå for tiden. Vil gjerne få gjort LISS og HIIT også.. men livet.. Skal prøve å få startet med det til sommeren, når det bare er jobbing, ikke skole og jobb :)

Skulle ta uke tre dag en i dag. Begynte, fikk gjennomført 7min, men da jeg skulle starte igjen begynte kneet å tulle, så da var det ikke noe vits mer :( Og jeg som var så gira på det også! Får prøve på nytt i mårra tror jeg! Hvis ikke jeg lar kneet få hvile til uka og trener noe annet i mårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jammen meg 12 uker gått!
Sprøtt å tenke på egentlig :P
Jeg kjenner at kroppen er blitt sterkere, og mer markert, men jeg har ikke sett den store forskjellen på vekt eller mål.

Skal måle og veie meg imorgen, men tror ikke det kommer til å bli noe heftige forandringer.

Jeg ser helt klart forandringer i speilet da!

Har et "cellulitthull" på rumpa som har minsket i løpet av denne perioden, og jevnt over har jeg blitt strammere. Kan faktisk skimte magemusklene mine om morgenen og utover dagen. Er liksom litt mer kanter og ikke bar mykt og rundt på magen lenger :P

Blir å starte på uke 1 imorgen igjen. Hadde planer om 2.0, men tror jeg begynner med det etter sommeren, nå vil jeg bare vedlikeholde det jeg har bygget opp :) Kanskje legge på litt mer vekter :)

Hadde jeg vært flinkere med LISS og HIIT hadde jeg nok sett enda større forskjeller, men det er gøy å se at de funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i en liten ulykke og skada foten. Usikker på hvor lang tid det tar før jeg kan begynne å belaste den skikkelig, men blir nok noen uker med treningsfri :( skikkelig dritt!

Hvordan bør jeg gjøre det når jeg er tilbake? Fortsette der jeg glapp? Eller begynne på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sala21

Det er lenge siden jeg har vært innom her ser jeg... Har avsluttet programmet de 12 ukene er over og det er så gøy å se på bildene at det faktisk har skjedd noe! Har gått inn flere cm over hele kroppen, fått litt markerte muskler også, så jeg er motivert til fortsettelsen.

Jeg tenker å starte opp med hele programmet igjen i dag, så det blir gøy :)

Dere som har matplanen hennes, hvordan er maten der? Er det "vanlig" mat som er enkel å få tak i her i Norge, eller er det mye som passer best fra der hun kommer fra? Kjenner jeg er lei at min egen matplan så kunne trengt noe å holde meg til, så hva tenker dere om matplanen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg har vært innom her ser jeg... Har avsluttet programmet de 12 ukene er over og det er så gøy å se på bildene at det faktisk har skjedd noe! Har gått inn flere cm over hele kroppen, fått litt markerte muskler også, så jeg er motivert til fortsettelsen.

Jeg tenker å starte opp med hele programmet igjen i dag, så det blir gøy :)

Dere som har matplanen hennes, hvordan er maten der? Er det "vanlig" mat som er enkel å få tak i her i Norge, eller er det mye som passer best fra der hun kommer fra? Kjenner jeg er lei at min egen matplan så kunne trengt noe å holde meg til, så hva tenker dere om matplanen ? :)

Jeg har matplanen hennes og det er ingredienser man får tak på kiwi. Har ikke fulgt den 100, men hatt det som inspirasjon inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Jeg har matplanen hennes og det er ingredienser man får tak på kiwi. Har ikke fulgt den 100, men hatt det som inspirasjon inspirasjon.

Takk, Vorin :) Jeg skal skaffe meg den, leste litt på nett om den også, så tror den funker for meg , trenger inspirasjon og noe fast å holde meg til nå som det er blitt ferie, og alt blir mer ustrukturert hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Vorin :) Jeg skal skaffe meg den, leste litt på nett om den også, så tror den funker for meg , trenger inspirasjon og noe fast å holde meg til nå som det er blitt ferie, og alt blir mer ustrukturert hehe :P

Ikke noe problem :) Ja syns den er grei, selv om man ikke følger den slavisk så er det en grei veiledning. Det er matvarer som går igjen og det er vel kanskje basert på clean eating? Går mye i egg, grove skiver, kyllingfilet, oksekjøtt, tunfisk, frukt, bær, grønnsaker, ris, grove tortillalefser, avokado osv. Ingen begrensninger i form av at man skal holde seg unna karbohydrater eller fett, det likte jeg godt med matplanen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Ikke noe problem :) Ja syns den er grei, selv om man ikke følger den slavisk så er det en grei veiledning. Det er matvarer som går igjen og det er vel kanskje basert på clean eating? Går mye i egg, grove skiver, kyllingfilet, oksekjøtt, tunfisk, frukt, bær, grønnsaker, ris, grove tortillalefser, avokado osv. Ingen begrensninger i form av at man skal holde seg unna karbohydrater eller fett, det likte jeg godt med matplanen :)

Å, høres fint ut! Det verste er jo egentlig når man må "nekte" noe matvarer, særlig slik man ofte spiser, da blir det fort at det glir ut. Det blir også noe nytt at lunsjen er såpass stor om den kan kalles det. Er vel ofte en salat eller noe middagslignende, noe jeg personlig ikke er vant til fra før av i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde arms and abs uke 3 i går, puuuh! Kostholdet mitt er så som så, men skal skjerpe meg mer på den fronten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Denne uken har jeg startet opp på nytt igjen. I dag var det abs and arms, woow det var gøy. Øvelsene føltes enkle, men det betyr jo bare at jeg kan gi litt ekstra, og etter to runder med 7 minutter så var jeg jo pumpa i armene og magen igjen så da er jeg fornøyd! :D

Er dere flinke å følger LISS også? Trener dere alle fire øktene?

Jeg har blitt flinkere etterhvet. til å begynne med syntes jeg det var veldig tungt, og jeg hadde ofte bare to LISS-økter i uka, de siste ukene har jeg gjort alle fire. Og når været har vært fint har jeg ofte byttet mellom dagene slik at jeg kan gå en fjelltur, og heller ta styrketreningen en dag da jeg egentlig har LISS. Har ikke vært så utrolig streng på det. Har bare fokusert på å komme gjennom alle øvelsene alle ukene og for hver LISS økt har det vært en bonus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var min uke 3 ferdig! Avsluttet med en rolig joggetur i finværet idag på rundt 40 minutter. Gleder meg til uke 4 i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 3 arms & abs i går. Tenker det blir litt egen beintrening i dag. Hvis jeg kommer meg på trening før det stenger that is. lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynte på uke 4 idag og det gikk så greit. Liker ikke hoppetaudelen, men jeg karret meg gjennom det :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter skade! Nå er det BBG for alle penga før bikiniferie. Har bestemt meg for å følge matopplegget til punkt og prikke også. Jeg sliter visst med å få i meg nok. Det er ganske mye mat man skal proppe i seg på den planen. Hadde bein i går, 45 min joggetur i dag, så blir det arms & abs i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Denne uken har vært fin for meg, kanskje det skyldes at jeg har tatt eksamen og bachelor med gode resultater, så jeg har vært ovenpå! I dag var LISS og jeg satt en time på sykkelen med podcast på øret, wow det er virkelig bra greier! Tida flyr og jeg glemmer at jeg skal være sliten! Haha!

I morgen er full body uke 2. (2.runde) og så håper jeg å få klemt inn en liiiten økt på lørdag før jeg skal i bryllup... hektisk, men herlig ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...