Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Hei hei :blomst:

 

Masse gratulerer med nr 2 :) håper det order seg med sykehuset snart!!

 

Har bare ett lite spørsmål jeg ( kan hende du har skrevt om de i din andre dagbøkene, men tenker det er letter å spørre :) ) Leste at du bruke over 2 år på førstemann. Bare plutslig skjedde det, eller fikk noe hjelp da?

 

Fantastiske drømmer du har :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :blomst:

 

Masse gratulerer med nr 2 :) håper det order seg med sykehuset snart!!

 

Har bare ett lite spørsmål jeg ( kan hende du har skrevt om de i din andre dagbøkene, men tenker det er letter å spørre :) ) Leste at du bruke over 2 år på førstemann. Bare plutslig skjedde det, eller fikk noe hjelp da?

 

Fantastiske drømmer du har :fnise:

 

Heisann. Tusen takk :)

 

Men mini så begynte vi å prøve i april/mai 2010. I August 2011 tok jeg turen til legen. Ho ville ta en del standar blodprøver av meg før ho sendte en henvisning. Jeg fikk utslag på alt for lavt stoffskifte. Et uregulert lavt stoffskifte kan forhindre graviditet. Hos meg tror jeg det gjorde til at egget aldri festet seg. For jeg kjente tydelig eggløsning hver mnd. Men EL vondt som bytta side hver mnd.

Begynte da på medisiner for lavt stoffskifte i begynnelsen av september og gikk deretter til kontroll hver mnd. Legen sa at jeg måtte oppnå fine og stabile verdier før ho sendte meg videre.

I begynnelsen av februar 2012 tror jeg det var så hadde jeg vært stabil noen mnd og ho sendte henvisning til gyn. Husker jeg gråt og gråt for det var så virkelignært og jeg var sikker på at vi aldri kom til å få egne barn.

Så da ga jeg litt blanke i hele prøveproskjektet. Vi hadde fått time til utredning i mai 2012. Jeg bestemte meg for å endre livstilen. Skulle bare ha en kveld på fylla med noen kollegaer. Selv om jeg hadde gitt opp å få det til på egenhånd så hadde jeg litt peiling på syklussen min. Festen skulle være 23 mars, samme dag som jeg forventa mensen. Uka før så følte jeg at puppene mine var unormalt ømme, så jeg bestemte meg for å kjøpe en test. Kun fordi jeg bare måtte få det avkreftet at jeg ikke var gravid sånn at jeg kunne slenge meg på fylle :P

Veeel, testen var positiv den og jeg drakk saft den kvelden :fnise:

 

Jeg tror det var en blanding av at stoffskiftet mitt endelig var fint og at psyken hadde roet seg veldig. Min psyke spiller veldig inn.

Denne gangen ble det jo klaff med en gang. Noe jeg aldri i verden hadde trodd gikk an med meg :P

 

Du har prøvd en stund nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen til ferien min er over gitt. Har brukt den siste uka til å grue meg. Men i dag gleder jeg meg. Jeg har mannen så langt oppi vrangstrupen nå at det er like før jeg stikker av :kjefte:

 

Han er lat og vil bare sove. Mini er rastløs og driver med fantestreker. Mor er sliten og kvalm og orker minst mulig. Prøver å engasjere ungen, men alt blir galt.

Jeg begynner å gå fra vettet!! Fordelen med jobbing er jo i det minste at dagene går litt fortere! :bond:

 

Sa jeg at jeg endelig fikk ny time på sykehuset?? Siden det hasta så fikk jeg ny time 18 august :hoho: Er hos en overlege innen feltet, så tipper det er fordi ho har ferie. Og det stod ingenting om UL i brevet. Men men.. Bruker lett 1000 kr på det privat jeg.

 

Vi var forresten på vitensenteret i Arendal en gang denne uken. Og der hadde de modeller av fostere i livmor på forskjellige stadier av svangerskapet. Jeg måtte bare snike til meg et bilde av den som var 8 uker. Tenk at det (forhåpentligvis) ligger en liten slik en i magen min da :rodmer:

post-59715-0-15460500-1437832085_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Tusen takk :)

 

Men mini så begynte vi å prøve i april/mai 2010. I August 2011 tok jeg turen til legen. Ho ville ta en del standar blodprøver av meg før ho sendte en henvisning. Jeg fikk utslag på alt for lavt stoffskifte. Et uregulert lavt stoffskifte kan forhindre graviditet. Hos meg tror jeg det gjorde til at egget aldri festet seg. For jeg kjente tydelig eggløsning hver mnd. Men EL vondt som bytta side hver mnd.

Begynte da på medisiner for lavt stoffskifte i begynnelsen av september og gikk deretter til kontroll hver mnd. Legen sa at jeg måtte oppnå fine og stabile verdier før ho sendte meg videre.

I begynnelsen av februar 2012 tror jeg det var så hadde jeg vært stabil noen mnd og ho sendte henvisning til gyn. Husker jeg gråt og gråt for det var så virkelignært og jeg var sikker på at vi aldri kom til å få egne barn.

Så da ga jeg litt blanke i hele prøveproskjektet. Vi hadde fått time til utredning i mai 2012. Jeg bestemte meg for å endre livstilen. Skulle bare ha en kveld på fylla med noen kollegaer. Selv om jeg hadde gitt opp å få det til på egenhånd så hadde jeg litt peiling på syklussen min. Festen skulle være 23 mars, samme dag som jeg forventa mensen. Uka før så følte jeg at puppene mine var unormalt ømme, så jeg bestemte meg for å kjøpe en test. Kun fordi jeg bare måtte få det avkreftet at jeg ikke var gravid sånn at jeg kunne slenge meg på fylle :P

Veeel, testen var positiv den og jeg drakk saft den kvelden :fnise:

 

Jeg tror det var en blanding av at stoffskiftet mitt endelig var fint og at psyken hadde roet seg veldig. Min psyke spiller veldig inn.

Denne gangen ble det jo klaff med en gang. Noe jeg aldri i verden hadde trodd gikk an med meg :P

 

Du har prøvd en stund nå eller?

 

aha :) 

Ja, begynnte i mai 2013, ferdig med utredning nå i vår... Så jeg har gitt opp nå, venter på prøverør... Men har jo egentlig ikke lyst på prøverør, for er det ikke noe feil med noen av oss :/ 

Derfor jeg leter etter noen solskinns historier :P

 

så flott du har fått ny time på sykehuset da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææh, kanskje godt at ferien er over da, ja. Håper du har det litt bedre i dag, Kakaoen :kose:

 

 

Jeg synes det er så sykt at han villbassen om driver og river med sofaputer rundt meg var sååå liten for under to år siden. For to år siden eksisterte han faktisk ikke en gang :bond: Helt sykt at det går an, å lage liv er jo rimelig nærme et mirakel! 

 

 

 

 

Håper det ordner seg for dere snart, Tianna! :klemmer:

Endret av Leopanter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg er RIMELIG late to the party ser jeg!! Har lest gjennom den nye dagboka di nå og gratulerer så hjerteligst med graviditeten :hjerte:

 

Vanskelig med offentlige tilbud midt i fellesferien.. Godt at du ivertfall fikk deg en ny time nå! Vi var på svangerskapskurs for 3 uker siden, og jeg spurte jo da hvordan det er med bemanningen på sykehuset ettersom at alle som satt inni det rommet skulle føde innenfor fellesferien eller rett etter... "Jaa... Det er jammen dårlig timing av dere" var svaret på det.. :hakeslepp:  Så forklarte de at det er mange danske / svenske jordmødre som sensongarbeider i Norge i fellesferien, men at de er minst like flinke som de som vanligvis jobber der, bare at de ikke kjenner rutinene. Så vi får se da! Hele Norge blir jo lammet i disse ukene i juli  + starten på august, men snart er ting tilbake til normalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er RIMELIG late to the party ser jeg!! Har lest gjennom den nye dagboka di nå og gratulerer så hjerteligst med graviditeten :hjerte:

 

Vanskelig med offentlige tilbud midt i fellesferien.. Godt at du ivertfall fikk deg en ny time nå! Vi var på svangerskapskurs for 3 uker siden, og jeg spurte jo da hvordan det er med bemanningen på sykehuset ettersom at alle som satt inni det rommet skulle føde innenfor fellesferien eller rett etter... "Jaa... Det er jammen dårlig timing av dere" var svaret på det.. :hakeslepp:  Så forklarte de at det er mange danske / svenske jordmødre som sensongarbeider i Norge i fellesferien, men at de er minst like flinke som de som vanligvis jobber der, bare at de ikke kjenner rutinene. Så vi får se da! Hele Norge blir jo lammet i disse ukene i juli  + starten på august, men snart er ting tilbake til normalen!

 

Better late then never :fnise:

 

Haha.. Er jo en ting å havne med termin i juli/august. Men det er jo noen som prøver å time det veldig også. Ut kommer kidden uansett :P

Hvor lenge er det igjen til du skal føde nå da? Har egentlig ikke lest så mye i dagboken din siden MA´n for å være ærlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Better late then never :fnise:

 

Haha.. Er jo en ting å havne med termin i juli/august. Men det er jo noen som prøver å time det veldig også. Ut kommer kidden uansett :P

Hvor lenge er det igjen til du skal føde nå da? Har egentlig ikke lest så mye i dagboken din siden MA´n for å være ærlig :sjenert:

Ja, ikke sant vel :fnise: 

 

Hadde det ikke vært for MAen så hadde det jo blitt maibaby på oss, men ettersom vi til alt hell klarte å bli gravide igjen på første prøveperioden etter, så blir det augustbabis på oss!  Midt i tjukkeste ferieperioden altså, med termin 14 august.. Nærmer seg med stormskritt! Leste ikke så mye rundt på forumet i perioden etter MAen jeg heller, så forstår veldig godt at du heller ikke har gjort det :-)

 

Leste at du ikke bekymrer deg så mye denne gangen, og det er helt herlig! Jeg tror at kroppen kjenner litt på seg om det kommer til å gå bra eller ikke. Jeg var veldig mye mindre bekymret denne graviditeten, og alt har jo gått fint og inni der er det en sprell levende baby (det er jeg rimelig sikker på pga hans sparketalent :laugh:).

 

Håper det står bedre til i heimen i dag! Når er det ferien er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant vel :fnise:

 

Hadde det ikke vært for MAen så hadde det jo blitt maibaby på oss, men ettersom vi til alt hell klarte å bli gravide igjen på første prøveperioden etter, så blir det augustbabis på oss!  Midt i tjukkeste ferieperioden altså, med termin 14 august.. Nærmer seg med stormskritt! Leste ikke så mye rundt på forumet i perioden etter MAen jeg heller, så forstår veldig godt at du heller ikke har gjort det :-)

 

Leste at du ikke bekymrer deg så mye denne gangen, og det er helt herlig! Jeg tror at kroppen kjenner litt på seg om det kommer til å gå bra eller ikke. Jeg var veldig mye mindre bekymret denne graviditeten, og alt har jo gått fint og inni der er det en sprell levende baby (det er jeg rimelig sikker på pga hans sparketalent :laugh:).

 

Håper det står bedre til i heimen i dag! Når er det ferien er over?

 

Det er rart med denne følelsen ja. Men alikevel er jeg nokså redd ting skal gå galt denne gangen også fordi da kommer jeg til å bli enda mer skuffet enn sist :sjenert:

 

Så herlig å kjenne på sparkingen. Jeg savner det skikkelig. Og året etter fødsel går man og kjenner på masse fantomspark også. Skikkelig forstyrrende :hoho:

 

Ferien er over i morgen kl 7 :sjenert: Blanda følelser om det da, så vi får se.

 

Mannen og meg er litt bedre venner i dag, men er nok fortsatt lei av hverandre :plystre:

Vi har vært hos svigers i dag. De ville ha oss med ut og spise for å ferie et jubileum. Og av alle plasser så vil de spise på den lokale kina shappa :klo: Jeg fikk de til å bestille takeaway istedenfor :P For å gå på resturant med min rastløse 2 åring som ikke har tålmodighet er ingen god plan gitt.

Så jeg fikk viljen min selv om stemningen kanskje ble litt dårligere. Jeg valgte å være litt ego. For jeg får ikke slappet av og koset meg med maten når ungen ikke har noe underholdning. Resturant uten lekerom er et no no for tiden :opplyser:

 

Skal snart pelle meg opp av sofan og finne klart ting til i morgen. Mat og klær til bhgen må gjøres klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til hverdagen søte kakaoen! Barnehagestart og jobbstart og det hele. Jeg håper formen din holder seg grei, så det ikke blir altfor tøft å begynne å jobbe igjen. Trives den sjarmerende toåringen din godt i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Hvordan har oppstart etter ferien gått? :klem: Får håpe tiden fram til ultralyd går raskere nå som hverdagen er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til hverdagen søte kakaoen! Barnehagestart og jobbstart og det hele. Jeg håper formen din holder seg grei, så det ikke blir altfor tøft å begynne å jobbe igjen. Trives den sjarmerende toåringen din godt i barnehagen?

 

Jo takk for det.. Har virkelig savnet hverdagen. Vel, ikke så mye med men :P

Mini trives veldig godt i bhgen. I går sa han at han skulle se igjen to stykk av de ansatte derfra. Desverre har begge to sluttet :( Jeg synes det er mye gjennomtrekk i bhgen av ansatte, så det er litt trist siden han skjønner ikke at han ikke får se de igjen :(

Han har begynt på ny avdeling i dag, så det var litt rart sa mannen. De hadde hatt leteaksjon etter skoa hans da de skulle hjem. For mini hadde gått inn på den gamle avdelinga og satt skoa i den gamle skohyllen sin :fnise: De er skikkelig rutinepreget de små.

Det går seg sikkert til. Mannen har ferie denne uka, så han tar seg av levering og henting. Jeg pleier alltid å levere mini, så det er også litt rart for han at det er pappa som gjør det.

 

Hvordan har oppstart etter ferien gått? :klem: Får håpe tiden fram til ultralyd går raskere nå som hverdagen er tilbake :)

 

Oppstart har gått greit det. Ble kastet rett tilbake i ting. En av kollegaene mine er sykemeldte ut uka, så da har vi absolutt nok å gjøre.

Jeg får heldigvis sneket meg til en tur innom legekontoret i morgen for å sjekke stoffskiftet på nytt. Håper jeg kan øke medisinen nå for jeg føler meg veldig sliten, og det er farlig for babyen dersom stoffskiftet er for lavt. Så det ligger og murrer i bakhodet mitt. Sist jeg var gravid visste jeg ingenting om det, men nå kan jeg mye mer. Issje bra :P

 

2 uker og 6 dager igjen til UL :ler:

Jeg tror nok ukene går litt fortere når jeg er på jobb ja. Jeg var helt kake da jeg kom hjem i dag. Klarer å holde det gående hele dagen. Men når jeg først slapper av hjemme så forsvinner alt av energi.

Mini har fått det for seg at han skal sove i vår seng for tiden, og jeg må ligge sammen med han. Jeg er alt for sliten til å orke å ta kampen med å få han i egen seng. Blir bare grining. Så vi lar det stå til og han legger seg der. Så bærer jeg han tilbake i sin egen seng når vi legger oss.

 

Apropo.. Jeez. I går skulle jeg legge meg tidlig. Var i seng kl 22.30.. Og siste gangen jeg så på klokka før jeg sovna var det 00.18  :sjokkert:

Prøver igjen i dag. Skal bare henge opp noe klær så legger jeg meg. Håper jeg sovner fortere nå. Har alt for mye i hodet til å jeg klarer å sovne om kvelden. Kjipt å vente til jeg sovner av utmattelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å nærme meg uke 10 :bond: To sifferet er et stort mål!! I morgen er det kun 2 uker igjen til vi skal på ul. Jeg går rundt med skrekkblandet fryd i kroppen. Kommer til å være kjempenervøs denne gangen altså :( Men jeg har ikke hatt en eneste blødning, og har fortsatt symptomer. Så er jo egentlig ingen grunn til å tro at dette går galt. Men alikevel sitter frykten for at det går galt. Jeg kan jo ikke gjøre noe fra eller til. Det er i grunnen mest irriterende :fnise:

 

Mine symptomer nå er:

Ømme bryster og vonde brystvorter

Sulten HELE tiden.. 

Blir kvalm om jeg går sulten for lenge, men ikke på langt nær noe å klage over

Forsterket luktesans

Strekker i ligamentene

Noe murring i livmora tror jeg. Jeg får lett magevondt av mat jeg spiser, så jeg legger egentlig ikke merke til murringene :fnise:

Blir dausliten av ingenting!!

 

Jeg var på første svangerskapskontroll hos legen på fredag. Var veldig rart å skulle fylle ut helsekortet. Jeg har også bestilt meg time hos JM i september. Og alt dette før jeg har fått bekreftet liv :bond: Føler jeg er helt gal. Tenk om jeg jinxer alt??

Men alikevel har jeg lyst til å gjøre det. Jeg har lyst til å kjøpe garn og begynne på babyproskjekt. Men jeg må holde meg i skinnet!!

 

Mannen er ikke like bekymret da. Han tror alt går bra. Tenk om det var så enkelt da :fnise:

Men altså. 2 uker til å vente burde vel gå. Uka går mye fortere nå som jeg er tilbake på jobb. En fordel meg å jobbe. Pluss at man får lønn da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har jo første kontroll hos lege eller jm før de får bekreftet liv ved ultralyd, eller bestiller time ihvertfall. Sannsynligvis er jo alt i orden, men skjønner godt at du er bekymra!

2 uker går fort unna :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg legger igjen så få spor her, men jeg er stadig innom og  leser! :blomst:

 

Skjønner veldig godt at du er bekymra. Det er ikke det minste rart at du er det. Men dette kommer selvsagt til å gå bra!! :hoppe: Jeg blir nesten litt verpesjuk av å lese denne dagboken :fnise:

 

Kjedelig med unge som ikke vil sove i egen seng. Vet alt om det... Men han godtar at du bærer han inn på hans rom igjen? Sover han fortsatt i sprinkelseng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste har jo første kontroll hos lege eller jm før de får bekreftet liv ved ultralyd, eller bestiller time ihvertfall. Sannsynligvis er jo alt i orden, men skjønner godt at du er bekymra!

2 uker går fort unna :jepp:

 

Jeg tror han femikladden av en gyn uten sosiale antenner har gjort mer skade på meg enn hva jeg har insett :sjenert: Har lurt i ettertid på hvordan jeg kommer til å reagere på en ny graviditet..

Jeg har ikke turt å ta flere tester eller be om mer hcg måling fordi jeg er redd for at noe skal være unormalt.

I´m so fuckin broken :bond:

 

Unnskyld at jeg legger igjen så få spor her, men jeg er stadig innom og  leser! :blomst:

 

Skjønner veldig godt at du er bekymra. Det er ikke det minste rart at du er det. Men dette kommer selvsagt til å gå bra!! :hoppe: Jeg blir nesten litt verpesjuk av å lese denne dagboken :fnise:

 

Kjedelig med unge som ikke vil sove i egen seng. Vet alt om det... Men han godtar at du bærer han inn på hans rom igjen? Sover han fortsatt i sprinkelseng?

 

Blir du verpesjuk av å lese om paranoiaen min?? :hoho: Du e rær :fnise:

Minimannen sover i juniorseng. Om han godtar å  bli lagt tilbake… Du det vet jeg ikke, for det har vi aldri gjort :plystre: De få gangene jeg våkner av at han kommer inn så er jeg så trøttezoombie at jeg ikke klarer annet enn å hjelpe han opp i senga :( 80% av gangene våkner jeg etter han har sovnet mellom oss og ligger og sparker meg i ryggen.

Egentlig så burde mannen ta ansvar for å få han tilbake i seng siden han pleier å våkne. Men han er sååå dårlig på å være konsekvent og streng. Så pleier å være jeg som må gjøre det.

What to do??  :vetikke:  vurderer å legge en madrass på gulvet sånn at han kan ligge der. Men det funker ikke når baby kommer. Og hvordan skal dette gå med baby også?

Kjenner jeg er for sliten til å ta kampen akkurat nå :cry:

 

 

Jeg har vært så utslitt i det siste.. Fant grunnen nå da. Litt lavt hb. Så imorgen må jeg på apoteket og skaffe meg noe jern å gnage på. Første gang ever jeg må det, så dette er nytt.

Har hele livet lagt høyt i hb.. Lurer på hva som kan gjøre det til å plutselig bli for lavt?

Kanskje jeg burde spør dr Google?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sååå til du skal på OUL jeg, da får du nemlig se ei lita frøken på skjermen!! *tror jeg er synsk* :fnise:

Jeg blir ikke verpesjuk av paranoiaen men av symptomene du beskriver :hoho: Ganske sykt å savne kvalme, ligamentsmerter og den tunge trettheten......

Jeg gjør det samme som deg når L kommer inn til oss. Hjelper han opp i senga i steden for å følge han tilbake :ler: Men våkner hundre ganger av spark og uroligheter og da hender det jeg bærer han inn på rommet igjen. Funker fett.

Han bodde jo på rommet vårt da A ble født, så var trangt om plassen her da. Noen ganger lå vi alle i senga. Noen ganger alle i hver sin seng på samme rom.. Men gubben som jobbet 06 til 18 ble utslitt av skrik og skrål og trang plass så han flytta jo ut av rommet et halvt års tid så da delte jeg og barna dobbeltsenga :fnise:

Man finner alltid løsninger ;)

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør heller ikke be om flere målinger eller ta flere tester, men jeg har såå lyst. Må ringe inntakssenteret i morgen for å spørre om jeg er satt opp til tidlig ul, utålmodig :sjenert:

Det er vel ganske vanlig å få lav hb som gravid, håper litt tilskudd kan hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han femikladden av en gyn uten sosiale antenner har gjort mer skade på meg enn hva jeg har insett :sjenert: Har lurt i ettertid på hvordan jeg kommer til å reagere på en ny graviditet..

Jeg har ikke turt å ta flere tester eller be om mer hcg måling fordi jeg er redd for at noe skal være unormalt.

I´m so fuckin broken :bond:

 

 

Blir du verpesjuk av å lese om paranoiaen min?? :hoho: Du e rær :fnise:

Minimannen sover i juniorseng. Om han godtar å  bli lagt tilbake… Du det vet jeg ikke, for det har vi aldri gjort :plystre: De få gangene jeg våkner av at han kommer inn så er jeg så trøttezoombie at jeg ikke klarer annet enn å hjelpe han opp i senga :( 80% av gangene våkner jeg etter han har sovnet mellom oss og ligger og sparker meg i ryggen.

Egentlig så burde mannen ta ansvar for å få han tilbake i seng siden han pleier å våkne. Men han er sååå dårlig på å være konsekvent og streng. Så pleier å være jeg som må gjøre det.

What to do??  :vetikke:  vurderer å legge en madrass på gulvet sånn at han kan ligge der. Men det funker ikke når baby kommer. Og hvordan skal dette gå med baby også?

Kjenner jeg er for sliten til å ta kampen akkurat nå :cry:

 

 

Jeg har vært så utslitt i det siste.. Fant grunnen nå da. Litt lavt hb. Så imorgen må jeg på apoteket og skaffe meg noe jern å gnage på. Første gang ever jeg må det, så dette er nytt.

Har hele livet lagt høyt i hb.. Lurer på hva som kan gjøre det til å plutselig bli for lavt?

Kanskje jeg burde spør dr Google?? :hoho:

Her har jeg ikke vært på en måneds tid! Når storebror har fri fra barnehagen blir det ikke mye tid og overskudd til dataen!

Jeg merker også som de andre her ay jeg blir litt verpesjuk av å lese her! Enda jeg absolutt ikke vil gå gjennom flere graviditeter! Det har nok mer med spenningen, det å bære på et liv, osv. Og det å ha en nyfødt!

Og så ville jeg kommentere det med full dobbeltseng...det var min største frykt. Så her ble vi enige om at pappaen skulle gå inn til storebror og legge seg der da han våkna. Istedet for at han klatra opp i senga vår...det har funka knall her!

og sist, men ikke minst, bare gled deg til barseltida! Det er sååå mye enklere og herligere med nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...