Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Jeg er også litt sjalu, men jeg unner deg det virkelig! Og jeg lover deg at det er sååå koselig med 2 barn :hjerte: Jeg tror du får jente denne gangen. Skal dere vite kjønnet? Husker du hvor mye du pusha meg for at jeg ikke skulle vite sist? :fnise: Men jeg ville jo ikke vite det da, sånn innerst inne 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mykje!:klem: Så herlig det må følast å endelig ha fått ein bekreftelse på at alt er bra med den lille i magen. Du har jo heile tida hatt ein god følelse denne gangen, men ein kan jo aldri vita sikkert. Fantastisk følelse! :)

Og ja, eg er nok litt, eller rettare sagt veldig misunnelig på deg, eg og. ;) Å, som eg ønskjer meg ein liten overraskelse i magen! Men eg unner deg veldig dette her - det er herlig å få eit søsken til barnet sitt, og å få vera mamma til to søte små. Du kan gleda deg! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for frisk og sprell levende liten baby! :strix:

Kjenner jeg gjerne vil være med på den babyboomen her, altså, men jeg får heller komme diltende etter om et par år istedenfor :jolie: Nå skal jeg bare kose meg med venteforventninger på dere preggiser sine vegner heller! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for "vellykket" ultralyd :)

Nå kan du slappe litt mer av. Herregud det er lenge å gå i 3 måneder uten å si noe. Vet virkelig ikke om jeg hadde fikset det om jeg skulle bli gravid på nytt.

Og som mange andre her, jeg er også litt misunnelig  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også litt sjalu, men jeg unner deg det virkelig! Og jeg lover deg at det er sååå koselig med 2 barn :hjerte: Jeg tror du får jente denne gangen. Skal dere vite kjønnet? Husker du hvor mye du pusha meg for at jeg ikke skulle vite sist? :fnise: Men jeg ville jo ikke vite det da, sånn innerst inne

 

Jeg kjenner igjen sjalufølelsen. Den spenningen som kommer nå fremover er jo helt spesiell. Lurer på hvordan h*n ser ut jeg :rodmer:

Jeg har ikke lyst til å vite kjønnet :) Så skal prøve å få med meg mannen på det. Jeg hadde veldig jentefølelse. Når jeg fikk se UL i går så kalte gyn ungen for han. Men det gjør ho til alle sa ho. Så nå føler jeg det er en han :hoho: Er litt utenkelig at jeg kan få en jente :fnise:

Jeg håper virkelig at jeg klarer å holde meg og ikke vite kjønnet. Hvordan føltes det for deg når A endelig kom og du fikk se hva det var?

 

Åh, så fantastisk å se!

Gratulerer med flott UL og nydelige Ræga! :hjerte:

 

Takk :hjerte: Ja det er helt herlig å se lille. At det faktisk er et bittelite menneske allerede :rodmer:

 

Gratulerer så mykje! :klem: Så herlig det må følast å endelig ha fått ein bekreftelse på at alt er bra med den lille i magen. Du har jo heile tida hatt ein god følelse denne gangen, men ein kan jo aldri vita sikkert. Fantastisk følelse! :)

Og ja, eg er nok litt, eller rettare sagt veldig misunnelig på deg, eg og. ;) Å, som eg ønskjer meg ein liten overraskelse i magen! Men eg unner deg veldig dette her - det er herlig å få eit søsken til barnet sitt, og å få vera mamma til to søte små. Du kan gleda deg! :)

 

Tusen takk :klemmer: Det er sååå godt å få det bekrefta. Har ikke ord for den følelsen jeg fikk etterpå :rodmer:

Gyn sa at dersom vi finner liv i dag så skal du regne med at da kommer det en baby i feb/mars :) Litt godt når ho sa det så sikkert. Jeg vet jo at ting kan skje, men jeg orker ikke bekymre meg lenger :)

 

Jeg gleder meg nå. Lurer på hvordan mini blir når vi får en til. Mannen spurte han i går om han ville ha en baby og ha bare nikket :rodmer:

Han skjønner jo ikke helt hva han svarer på, men alikavel :P

Åååå jeg håper virkelig du også får en liten overraskelse snart. Det hadde vært så koselig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kanskje du starter en babyboom blant alle i dagboka di?

 

Haha.. Ja du får bare hive deg rundt og bli med :fnise: Alle gode ting er 3?? :lur:

 

Hurra for frisk og sprell levende liten baby! :strix:

Kjenner jeg gjerne vil være med på den babyboomen her, altså, men jeg får heller komme diltende etter om et par år istedenfor :jolie: Nå skal jeg bare kose meg med venteforventninger på dere preggiser sine vegner heller! :popcorn:

 

:strix: YAY.. Tenk at jeg skal få baby da. OMG. Like uvirkelig som sist gang dette :P

 

Jeg er glad ting gikk til helvette i fjor og det ikke ble noe baby. Jeg er mye mer klar nå og har mer overskudd nå som mini begynner å bli større. Så det er digg å vente og heller kunne se frem til det :rodmer:

 

 

Hurra for "vellykket" ultralyd :)

Nå kan du slappe litt mer av. Herregud det er lenge å gå i 3 måneder uten å si noe. Vet virkelig ikke om jeg hadde fikset det om jeg skulle bli gravid på nytt.

Og som mange andre her, jeg er også litt misunnelig  :fnise:

 

Jippi ja :) Jeg er så dårlig på å holde på hemmeligheter så det var digg å slippe katta ut av sekken :P

Bare å hive seg på baby 2016 planen vettu :P Vurderer dere en til snart? Eller vil dere vente litt lenger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg hjemme og slapper av litt. Skal på sykehuset kl 10 på medisinsk poliklinikk pga svangerskapsdiabetesen jeg fikk sist. Og det at jeg har lavt stoffskifte. Jeg er veldig spent på hva legen kommer til å si. Jeg ser for meg at jeg må ta denne glukosebelastningen snart. Noe som er et helvette rett og slett :( Og så kommer ho nok til å skulle ha meg på ordentlig kosthold. Jeg skal gjøre mitt beste for å kreve å snakke med en enæringsfysiolog som kan hjelpe meg sette opp en kostholdsplan. Sist fikk jeg bare tips. Prøv det og prøv det.. bla bla.. Hjelper ikke si til en laktoseintolerant at det er bra å spise hytteost med eple og kanel  :jolie:

 

Nye ting som kan krysses av listen min. For nå er jeg 12 uker og straks i 2. trimester :strix:

 

Milepæler i graviditeten

 

9/6-15 Eggløsningen finner sted

4/7-15 Det lille hjertet slår

28/7-15 De første bevegelsene

17/8-15 Privat UL (her var det liv)

18/8-15 12 uker :strix:

25/8-15 2. Trimester

14/9-15 Første time hos Jordmor

22/9-15 Tid OUL

30/9-15 Du kjenner bevegelser

14/10-15 Du er halveis og babyen har et søvnmønster

3/11-15 Babyen kan høre deg

6/11-15 Om babyen blir født nå vil de prøve å redde den   :hjerte:

7/12-15 3.Trimester

24/12-15 Julaften

11/1-16 Nå er det trangt i magehuset

12/2-16 Permisjonstart

4/3-16 Termin   :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for liv i leira på UL!

Hurra for 12 uker!

 

Og altså - jeg HAR vært tilbake i krs på besøk siden jeg flytta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble skikkelig glad over at UL gikk så bra, gratulerer og hurra for lille babis som vokser og trives inni der :hjerte:

 

Den følelsen er jo bare helt fantastisk. Nå er det bare å senke skuldrene og la rugetiden og ventetiden komme :lillesky::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Selv om graviditet egentlig er ganske tungt tar jeg meg i å være litt misunnelig - det er jamen spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :klemmer: Det er sååå godt å få det bekrefta. Har ikke ord for den følelsen jeg fikk etterpå :rodmer:

Gyn sa at dersom vi finner liv i dag så skal du regne med at da kommer det en baby i feb/mars :) Litt godt når ho sa det så sikkert. Jeg vet jo at ting kan skje, men jeg orker ikke bekymre meg lenger :)

Jeg gleder meg nå. Lurer på hvordan mini blir når vi får en til. Mannen spurte han i går om han ville ha en baby og ha bare nikket :rodmer:

Han skjønner jo ikke helt hva han svarer på, men alikavel :P

Åååå jeg håper virkelig du også får en liten overraskelse snart. Det hadde vært så koselig :klemmer:

Ja, det er virkelig heilt magisk å få bekrefta at det er liv. :) Eg hugsar veldig godt korleis det føltest. Eg opplevde jo ein tidlig abort eg og, då me prøvde på nr 2. Då eg endelig vart gravid på nytt, så var eg sikker på at det samme kom til å skje igjen. Den følelsen når ein får sjå eit sprell levande lite foster på skjermen for aller første gang, er berre heilt fantastisk! :)

Ikkje så lett for ein liten gutt å skjønna at han skal bli storebror. ;) Men han blir heilt sikkert ein superstolt storebror, når babyen kjem på ordentlig. Ikkje lett å forstå at det ligg eit levande lite menneske og sprellar rundt inni mamma sin mage. :fnise:

Håpar virkelig at eg får vera med på babyboomen, ja. :) Det ville ha vore heilt herlig! Eg kan berre ikkje få nok av babyar, det er det skjønnaste eg veit. :hjerter: Eg er ein sånn person som kunne ha fått ein heil haug med ungar, uten å ha gått lei. :ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liten update fra i går..

Var på time på sykehuset pga jeg hadde sv. diabetes i forrige svangerskap. Legen ville kjøre full pakke på meg med en gang. Alle blodprøvene mine var fine, men her skal man være føre var. Istedenfor å ta denne sukkerbelastningen skal jeg heller begynne å måle blodsukkeret to ganger per dag. Før mat og 2 timer etter jeg har spist. Så jeg har fått nytt bs apparat og full pakke.

Jeg skal da inn til ny sjekk om 4 uker. Og da med UL etter legetimen :danse: Så blir masse UL i dette svangerskapet også.

Sist tok jeg dette veldig tungt, men nå går det helt greit. Det var jo veldig forventet.. Og jeg er glad sykehuset er så flinke på oppfølging at de tok meg inn så tidlig.

Legen sa at jeg måtte regne med å få diabetesen en gang til, med insulin og hele pakka. Så da innstiller jeg meg på at det blir igangsetting 2 uker før termin også :P

 

Nå har jeg spist frokosten min og skal smøre niste til mini før han kjøres i bhgen. Så blir det hjem og dusje og stelle meg før jeg drar på jobb.

Snart halveis til helg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh, jeg har vært altfor fraværende i det siste skjønner jeg, har ikke fått med meg dette! Gratulerer så mye med Ræga! Det var utrolig hyggelige nyheter. :nigo:

Nå har jeg fått boka inn i Mine innlegg også så da blir det enklere å følge med videre. Stas! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...