Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Det løser seg vel alltid med denne ungen i senga!! Min meg på å la den neste ungen sove lenger i sprinkelsenga før vi bytter :fnise:

 

 

 

Her har jeg ikke vært på en måneds tid! Når storebror har fri fra barnehagen blir det ikke mye tid og overskudd til dataen!
Jeg merker også som de andre her ay jeg blir litt verpesjuk av å lese her! Enda jeg absolutt ikke vil gå gjennom flere graviditeter! Det har nok mer med spenningen, det å bære på et liv, osv. Og det å ha en nyfødt!

Og så ville jeg kommentere det med full dobbeltseng...det var min største frykt. Så her ble vi enige om at pappaen skulle gå inn til storebror og legge seg der da han våkna. Istedet for at han klatra opp i senga vår...det har funka knall her!
og sist, men ikke minst, bare gled deg til barseltida! Det er sååå mye enklere og herligere med nummer to.

 

Så bra ting er enklere og herligere med nummer to. Tørr jeg kanskje håpe på det samme? Jeg forventer egentlig at ting blir helt jævlig :hoho: Sist forventet jeg rosenrødt liv med baby.. Og det gikk jo åt helvette :plystre:

 

 

 

 

10 uker i dag :strix: Endelig to sifferet. Og bare 13 dager igjen til UL :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men åh, Kakaoen! Du er jo gravid, jo! :strix: Gratulerer med 10 uker :klemmer:

 

Gosh, ble litt misunnelig nå as... :fnise:

 

Har du det fint, godt og varmt inni deg? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker! :hoppe:

Man får sjelden 2 like babyer sies det. Riktig her i hvertfall. Jeg hadde et rosenrødt drømmeliv med L og et sant helvette med A :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 uker Kakaoen! :strix:  :strix: :strix:  

 

Jeg skjønner også veldig godt at du er bekymret, men dette går bra dette. Det er jeg sikker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker! :nigo::hoppendeglad:

 

 

Gratulerer med 10 uker! :hoppendeglad:

 

 

Gratulerer med 10 uker! :strix:

 

 

YAAAY 10 uker :danse: Det er vel noe å feire det?? Jeg spiste en is istad.. Okai. To is :fnise:

I følge babyverdenappen min har ræga nå blitt oppgradert fra embryo til foster :rodmer:

Og h*n er 3-4 cm stor.. Synes det er svært jeg :fnise: Værre skal det bli :P

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men åh, Kakaoen! Du er jo gravid, jo! :strix: Gratulerer med 10 uker :klemmer:

 

Gosh, ble litt misunnelig nå as... :fnise:

 

Har du det fint, godt og varmt inni deg? :hjerte:

 

Jaaaa.. Preggozilla is in tha house :fnise: Er mye som skjer på KG når man ikke henger her vettu :lur:

Ting går egentlig nokså fint. Tror ikke jeg er så kravstor for hva fint vil si lenger. I dag har jeg til og med orket å ta hånd om lasset av klesvask som måtte sorteres, vaskes, tørkes, brettes og alt sånn. Men hjelp fra en mann som måtte tvinges opp av sofan :lur:

Misunnelig ja.. Blir ingen nummer 2 der snart da? :nigo:

 

10 uker! :hoppe:

Man får sjelden 2 like babyer sies det. Riktig her i hvertfall. Jeg hadde et rosenrødt drømmeliv med L og et sant helvette med A :ler:

 

De sier det ja.. Lurer på om ting da blir bedre eller værre :hoho: For mini var vel ikke sååå ille. Ingen skriking. Var bare amming som var et helvette og dagsovinga som tok knekken på meg :plystre:

 

10 uker Kakaoen! :strix:  :strix: :strix:  

 

Jeg skjønner også veldig godt at du er bekymret, men dette går bra dette. Det er jeg sikker på!

 

Åååå.. Jeg velger å stole på deg altså :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker i dag ja :danse: Og jeg fiser!! Herregud å jeg fiser  :sjokkert:  :laugh:  Seriøst!! Hvor kommer all lufta fra?

Ellers så er det veldig lite kvalme. Kan komme om morgenen nå dersom jeg ikke spiser. Matlysten er også dårlig om morgenen, men sulten er EKSTREM!!

Murringer og jeg er så oppblåst om kvelden. Har ikke sjans til å holde inne magen.. Skal bli godt å få det ut i lufta sånn at jeg kan la "alt henge" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker er jo det nye 12! :danse:  Det sa ivertfall JM når jeg var på tidlig UL og så liv rundt denne tiden :nigo:

 

Utrolig herlig å slippe unna litt av kvalmen da, det er jo absolutt ikke noe å trakte etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa.. Preggozilla is in tha house :fnise: Er mye som skjer på KG når man ikke henger her vettu :lur:

Ting går egentlig nokså fint. Tror ikke jeg er så kravstor for hva fint vil si lenger. I dag har jeg til og med orket å ta hånd om lasset av klesvask som måtte sorteres, vaskes, tørkes, brettes og alt sånn. Men hjelp fra en mann som måtte tvinges opp av sofan :lur:

Misunnelig ja.. Blir ingen nummer 2 der snart da? :nigo:

 

Hehe. Mannfolka er det iallfall IKKE synd på ;)

Nei, ingen nr2 her enda. Håper å komme inn på studier etter jul, og det er fysiske krav som tilsier at jeg ikke kan få bebis så lenge jeg går på skolen :) MEN om jeg kommer inn, så blir det kid i 2018 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten litt verpesyk jeg og :sjenert: trist å aldri skulle være gravid igjen. Menmen :P

Vil jo ikke ha flere unger så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Mannfolka er det iallfall IKKE synd på ;)

Nei, ingen nr2 her enda. Håper å komme inn på studier etter jul, og det er fysiske krav som tilsier at jeg ikke kan få bebis så lenge jeg går på skolen :) MEN om jeg kommer inn, så blir det kid i 2018 :ler:

 

Ooo.. Hva skal du begynne på? Fengsel eller politi? Er jo lurt å vente med tanke på forholdet også da :)

 

Jeg blir nesten litt verpesyk jeg og :sjenert: trist å aldri skulle være gravid igjen. Menmen :P

Vil jo ikke ha flere unger så :ler:

 

Hehe.. Det må være veldig rart å ikke skulle gjørde det igjen. Jeg føler absolutt ikke dette er siste gangen jeg er gravid  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooo.. Hva skal du begynne på? Fengsel eller politi? Er jo lurt å vente med tanke på forholdet også da :)

 

 

Hehe.. Det må være veldig rart å ikke skulle gjørde det igjen. Jeg føler absolutt ikke dette er siste gangen jeg er gravid  :sjokkert:

En av de, ja ;) Jepp, forholdet er fortsatt ferskt, men vi hadde ikke hatt plass uansett. MÅ vente. Kunne gjerne fått nå, dersom livet var litt annerledes :)

Hvor mange bebiser vil du ha da? 3? 4? 5..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de, ja ;) Jepp, forholdet er fortsatt ferskt, men vi hadde ikke hatt plass uansett. MÅ vente. Kunne gjerne fått nå, dersom livet var litt annerledes :)

Hvor mange bebiser vil du ha da? 3? 4? 5..?!

Max 3.. Vil ikke kjøre rundt i sånn en ugly husmor wagon av en minivan :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen i seng og en Big One er på vei inn i ovnen. Mannen er ikke hjemme og kan tvinge i meg grønnsaker så nå går jeg bananas :fnise:

Mannen skal kjøre helt til Trøndelag i helgen med flyttelasset til broren sin, så her har vi alenehjemme helg. Jeg er supersliten etter jobb, men er alikavel så sinnsykt sta på at jeg skal overleve helgen alene. Vil kunne være hjemme med ungen min alene uten å trenge hjelp.

Svigermor lurte på om jeg synes det var skummelt å være alene med mini.. Eeehh nei sa jeg. Jeg har jo vært mye mer alene med han enn det gubben har :opplyser:

Og jeg prøver å unngå mamma til jeg kan slippe katta ut av sekken :P

 

Så i kveld skal jeg kose meg med det JEG vil se på tv, spise pizza og strikke!! En dag til på jobb så er det jaggu helg igjen :danse:

Har date med ei venninne på lørdagen, men ellers lite planer. Vurderer å ta med mini en tur i badeland i morgen etter bhgen for å slite han ut :lur: Får se hva det blir til.

 

I dag fikk jeg endelig noe avbestillinger på jobb sånn at jeg fikk litt ledig tid midt på dagen  :bolledeig:  Og superpørfektflink som jeg er så dro jeg på trening :lur: Trener kun styrke nå. Kondisen min tåler ca ingenting og jeg dør av å gå opp trappa. Så da fokuserer jeg på å trene ryggen og bekkenet! Håper bare jeg klarer å fortsette med dette 2 ganger i uken fremover!

 

11 dager til UL  :icon_lol:  :icon_lol:  :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg lagt igjen er spor her!

11 dager til UL!! Oioi det er ikke lenge til i det hele tatt. Gøy :hoppendeglad:

Du er så flink som trener. Jeg er så trøtt og kvalm at jeg orker ikke :sjenert: Det strekker så mye i livmoren også, så får ikke mer lyst til å trene av det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...