Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

I dag ble jeg superkvalm. Vi er på hyttetur med et vennepar så jeg orka ingen spying. Spiste en banan fordi jeg også var litt småsulten. Kvalmen ga seg etter første bananbit, men jeg spise opp resten. Og vips så ble jeg skrubbsulten... Wtf? :kjefte:

Får vel ta dette som gode tegn..

Det må vel være helt supre tegn eller?? At symptomene øker i grad er i hvert fall ikke negativt! Hurra for ræga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel være helt supre tegn eller?? At symptomene øker i grad er i hvert fall ikke negativt! Hurra for ræga!

Man skulle jo tro det. Men har jo lest om de som har opplevd ma selv med masse symptomer. Så man vet jo aldri. Av og til skulle jeg ønske internett ikke fantes :sjenert:

Dagen gikk så fort og jeg glemte ringe sykehuset i dag også. Og de ringte ikke meg. Bah.. Men i morgen skal vi kjøre hjem så da kan jeg ringe fra bilen uten masse folk rundt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Det går fint denne gangen! :hjerte:

Jeg mista også alle symptomen mine over natta, så tar i alle fall symptomer som et godt tegn :jepp: Noen på hytteturen som har fått mistanker om noe da? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til venninna mi i går. Men ba ho ikke si noe. Mannen får fortelle kompisen sin det selv tenker jeg :) vi satt og prata om temaet og ho spurte når vi skal ha nummer to. Og jeg suger i å juge.. Tror jeg derfor må unngå folk de neste 4 1/2 ukene :fnise:

Er jeg rar som forteller det til venninner før familie? :klo: kommer til å si det til sjefen med en gang ho er ferdig med ferie. Og muligens han ene kolleagen min. Vi er så utrolig gode venner. Faktisk han jeg drømte om her om dagen :hoho: jævla kleint :sjenert:

Grunnen til at jeg vil vente med å få bekrefta liv før jeg deler det med familien er fordi jeg føler det er så mye nærmere for de dersom det skulle gå galt. Søstra mi klarer nok ikke la være å si noe til ungene sine. Og svigermor er svigermor..

Selv om mamma og pappa har 5 barnebarn tror jeg de kommer til å bli veldig glade for enda en. Mamma gleder seg ihvertfall til å ha en skokk med barnebarn å dille med :)

Har funnet ut hvordan jeg skal si det til de da. Jeg tenkte å finne en strikkeoppskrift på noe til mini. Gi den til mamma og si at den ønsker mini seg til jul. Så bla frem denne oppskriften å si at den ønsker jeg meg, men den trenger ikke være ferdig før i midten av februar :rodmer:

post-59715-0-31378300-1437076738_thumb.j

Jeg synes det er litt stas å gjøre litt mer ut av det enn å si at jeg er gravid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det også til venninner før familie, synes det er lettere å snakke med venninner om det enn mamma liksom. 

 

Koselig å gjøre litt mer ut av det når du forteller det til familien :) Jeg hadde likt å gjøre noe slikt, men jeg er alt for utålmodig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte graviditetsbeskjeden på snap til bestevenninna samme dagen som jeg testa positivt, jeg. Og jeg fortalte vel dere på KG det før jeg fortalte det til mannen :hoho: Mamma fikk ikke vite om det før i uke 7, og resten av familien i uke 13, etter tidlig UL. Følte det var akkurat rett for min del :jepp: Tror det hadde vært forferdelig å fortelle mamma at hun skulle få sitt første barnebarn, også var det stor sjanse for at jeg mista uka etterpå, liksom.

 

For et nydelig strikkesett! :rodmer:

 

Helt enig i at det er stas å fortelle det på en annerledes måte. Eller, til de nærmeste fortalte vi det bare, men på face postet vi en litt søt greie(synes jeg, i alle fall :fnise: ), kommer nok til å gjøre oppfølgeren neste gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte graviditetsbeskjeden på snap til bestevenninna samme dagen som jeg testa positivt, jeg. Og jeg fortalte vel dere på KG det før jeg fortalte det til mannen :hoho: Mamma fikk ikke vite om det før i uke 7, og resten av familien i uke 13, etter tidlig UL. Følte det var akkurat rett for min del :jepp: Tror det hadde vært forferdelig å fortelle mamma at hun skulle få sitt første barnebarn, også var det stor sjanse for at jeg mista uka etterpå, liksom.

 

For et nydelig strikkesett! :rodmer:

 

Helt enig i at det er stas å fortelle det på en annerledes måte. Eller, til de nærmeste fortalte vi det bare, men på face postet vi en litt søt greie(synes jeg, i alle fall :fnise: ), kommer nok til å gjøre oppfølgeren neste gang :jepp:

Jeg elsker faceposten din :rodmer: får jeg lov til å stjele den når tiden er inne? :sjenert: vi har jo hele 0 felles venner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker faceposten din :rodmer: får jeg lov til å stjele den når tiden er inne? :sjenert: vi har jo hele 0 felles venner :ler:

 

Stjel ivei! Jeg digga'n sjæl! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese om deg, Kakaoen 😊

Gravid drømmer er sååå slitsomt til tider :hoho:

Har du fortalt om graviditeten til noen som helst enda? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er såååå kul.. Har begynt å lage prøvetegning på ipaden. Jeg suger max på dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese om deg, Kakaoen

Gravid drømmer er sååå slitsomt til tider :hoho:

Har du fortalt om graviditeten til noen som helst enda?

Et par venninner vet det.. Og den ene storesøstra mi. Som jeg kan stole på at holder kjeft :ler: og alle dere da selvsagt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Jeg fortalte deg også først til bestevenninnen min :)

Så moro å fortelle det med et strikkeønske :nigo: Vet selv hvor moro det er venner og familie forteller nyheten på en litt søt måte! Digger det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens teite sykehus :kjefte: jeg ringte de igjen i dag. Var ei anna ei som tok telefonen, ikke at det hjalp da. Ho skjønte ikke hvorfor jeg venta på tlf fra legen. For ho sa jeg måtte vente på nytt brev om ny time!! Jeg spurte om ikke ho bare kunne finne en ny time. Nei det kunne ho ikke, for det var ikke hennes jobb. Ho som satt med innkallelsene måtte ordne det. Og ho hadde fri i dag. Siden jeg hadde avbestilt så havna jeg lengre bak i prioriteringskøen. Satan altså.. Kjente jeg ble skikkelig sur!! Hadde det vært annerledes når jeg ringte første gang om jeg sa at jeg måtte bytte time?? Jeg sa at jeg måtte avbestille den jeg hadde og lurte på om ho kunne sette opp en ny..

Jævla vanskelig det skal være da :kjefte: jeg blir jo dritstressa siden jeg er blitt innkalt dit pga stoffskifte og tidligere sv diabetes allerede nå. Får jo litt inntrykk av at det haster. Og så er det verdens vanskeligste jobb å få en ny time?? :klo: jævla tungvinne drittsystem! Om noe går galt nå er det en viss fare for at det klikker helt for meg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men herregud, det er jo ikke din skyld at du måtte avbestille timen når du fikk beskjed et par dager før bare. Det er tross alt midt i ferietiden, de må regne med at folk legger litt planer. Fryktelig tungrodd system, glad jeg ikke jobber i den sektoren for de må være greit frustrerte noen ganger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

;)

 Noe så fantastisk!! :hoppe: Liker sånne gøye og annerledes annonseringer. Ikke at vi hadde så veldig fräsh selv akkurat :P

 

--

 

Skjønner frustrasjonen din Kakaoen :regler: Byråkratiets jernbur! Håper du får en ny time i posten snart, for blodtrykket ditt sin del og! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, det er jo ikke din skyld at du måtte avbestille timen når du fikk beskjed et par dager før bare. Det er tross alt midt i ferietiden, de må regne med at folk legger litt planer. Fryktelig tungrodd system, glad jeg ikke jobber i den sektoren for de må være greit frustrerte noen ganger selv.

 

Jeg også!! Noen ganger, okai veldig ofte, er det heeeelt greit å jobbe i privat sektor :P

Trøstespiser saftis nå.. Godt for den småkvalme uggene følelsen. Mmmmmmr Freeze  :danse:

 

 Noe så fantastisk!! :hoppe: Liker sånne gøye og annerledes annonseringer. Ikke at vi hadde så veldig fräsh selv akkurat :P

 

--

 

Skjønner frustrasjonen din Kakaoen :regler: Byråkratiets jernbur! Håper du får en ny time i posten snart, for blodtrykket ditt sin del og! :troest:

Hvordan annonserte dere det da?

Sist så la jeg ut bilde av den splitter nye og utrolig fine buggisen vi (les jeg) hadde kjøpt og skrev at vi hadde vært på shopping i helg :rodmer:

 

Uff blodtrykket.. Skal jo passe på det også oppi dette :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk helsevesen :hjerte: enkelte ting er så rævkjørt og tullete at jeg har ikke ord engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...