Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg lagt igjen er spor her!

11 dager til UL!! Oioi det er ikke lenge til i det hele tatt. Gøy :hoppendeglad:

Du er så flink som trener. Jeg er så trøtt og kvalm at jeg orker ikke :sjenert: Det strekker så mye i livmoren også, så får ikke mer lyst til å trene av det heller ;)

 

Velkommen til kaostankehodet mitt :nigo:

 

____

 

Surrehue som jeg er så klarte jeg spamme ned dagboka til Tiana fordi jeg trodde jeg skrev i min egen bok :plystre:

Våken?? Jeg?? Nope… Skylder på minien som tror det er morgen i 5 tiden. Jeg våkner ikke om natta for å tisse, så jeg holder på å sprenges om morgenen. Og når jeg står opp for å tisse blir ungen med og han tror det er tid for å stå opp. For han kommer jo såklart inn til meg i løpet av natta.

 

I dag fortalte jeg om Ræga til sjefen min. Var digg å få den katta ut av sekken. Ho ble veldig glad når jeg sa det :nigo: Det er godt, og kanskje fordelen med kvinnelig sjef?

Like greit at ho vet det for det er så mange ting som skjer fremover som jeg trenger fri til :)

 

Så nå kan jeg "nyte" hemmeligheten min i litt over en uke til før den slippes løs. Har lånt ei t-skjorte av venninnen min i dag. En "jeg skal bli storebror" t-skjorte  :nigo:

Vi tenker å kle den på mini en dag vi skal til svigers (etter UL) og så ikke si noen ting  :plystre: Se hvor lang tid det tar før de får med seg hva som står på den. I følge mannen kommer de aldri til å få det med seg  :hoho:

 

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med mine foreldre da. Enten det samme, eller overraske mamma med et nyfødt strikkeproskjekt jeg ønsker meg til Ræga.

Jeg har funnet noe jeg ønsker meg strikka til mini til jul, men som jeg ikke gidder å strikke selv  :fnise: (for mange proskjekter).

Tenker å først vise ho det proskjektet. Er en genser og en lue. Og så vise ho den til babyen, og si at den trenger ikke være ferdig før i februar  :P

Ho blir garantert overrasket da  :nigo: Dette var orginalplanen min. Men mannen synes den virka så kjip.. Så da gjør han meg usikker.. Dusten  :fnise:

 

Også tok jeg en av de få graviditetstestene jeg har liggende i dag. Kjeda meg mens mini satt i badekaret og vaska av seg dagens spillopper fra barnehagen. Teststreken ble tydelig før kontrollstreken  :hoho:

Klarer jeg å slappe av snart tro?  :plystre:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det blir spennende å høre hvordan det går hos svigers når nyheten skal slippes :ler: Synes godt du kan gå for den opprinnelige planen din for å fortelle det til foreldrene dine, er jo en søt måte å gjøre det på :) Jeg er så kjedelig og lite kreativ at jeg bare sier det som det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes strikke-ideen din var veldig skjønn jeg, kakaoen... ikke hør på mannen ;)

Bra det nærmer seg ul,gleder meg veldig til det jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det blir spennende å høre hvordan det går hos svigers når nyheten skal slippes :ler: Synes godt du kan gå for den opprinnelige planen din for å fortelle det til foreldrene dine, er jo en søt måte å gjøre det på :) Jeg er så kjedelig og lite kreativ at jeg bare sier det som det er :P

 

Hehe.. Jeg er nok litt avhengig av å måtte være kreativ jeg når det gjelder sånt :P Fullt referat kommer selvsagt :lur:

 

Du er søt, Kakaoen :hjerte: Morsomt å følge med 

 

Takk :rodmer:

 

Synes strikke-ideen din var veldig skjønn jeg, kakaoen... ikke hør på mannen

Bra det nærmer seg ul,gleder meg veldig til det jeg også 

 

Takk :rodmer: Jeg er egentlig nokså flink til å ikke høre på mannen :fnise: Så irriterer meg når han gjør meg usikker..

Hvor langt på vei er du nå?

 

Wow, er du virkelig snart 12 uker!

 

Herregud ja :bond: Bare 1 uke og 1 dag igjen. Hva har skjedd?? Jeg kan lett forstå at de neste ukene kommer til å fly. Vips så er det jul :fnise:

 

 

 

Vet dere.. Jeg hører heller på dere enn på mannen jeg altså. Jeg har jo kjøpt oppskrift og garn til babysettet. Og kjøpt oppskrift til snøløvgenser og lue som jeg ønsker meg til mini :nigo:

Og nå må jeg virkelig roe ned min egen strikking. Begynner å få vondt i hånda igjen :( Fikk senebetennelse i den i fjor. Klarte ikke bevege den en gang. Vil ikke det en gang til :opplyser: Så jeg får se om jeg klarer en strikkefri uke :sjenert:

 

Nå sitter jeg i sofan er ser ut som et slitent troll.. Mini begynte å lage leven i 5 tiden i dag. Kl 6 ga jeg han ipaden og han drev og styra med den til klokka var 7.30 mens jeg sov :ler: Da sa han at mini var sulten og da kunne jeg ikke drøye det lenger.

Han har vært veldig klengete og rastløs i dag og vil herje med meg. Men jeg blir så lett kvalm av at han hopper på meg og dunker meg i magen. Lurer på hvor lenge jeg han leke sånn med han. Kan jo ikke være bra når magen blir stor :klo:

Nå orka jeg ikke klenginga hans lenger og har bygd en hytte til han midt i stua. Bestående av 3 stoler og et laken. Dyne og pute inni, skål med kjeks og tegnefilm på tv  :sarkasme:

Tenker å dra en tur i dyreparken etterpå for å lufte han. Har ei venninne jeg tror jeg klarer å overtale til å bli med meg ;) Blir sprø om jeg skal være hjemme med han i dag.

 

Håper dere andre har en fin dag :) "Gravidalenemamma" tilværelsen er nokså slitsom for en helg. Ungen i seg selv er nok ikke sååå slitsom egentlig. Men jeg orker bare så ekstremt lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, jeg bruker også å bestikke lillemann på 2.5 med tegnefilm når jeg trenger å få slappet litt av :D Det må være lov! Han har ikke begynt i bhg enda, så er hjemme med han hver dag :/ Han begynner heldigvis neste uke, og jeg begynner på jobb :) Jeg er 12 uker på vei på onsdag, og har tidlig ul på torsdag! Gleder meg, men er også veldig spent og litt nervøs :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på mannen! Din ide om å røpe graviditeten  til din mor er supersøt!! :rodmer:

 

Tenk at du snart er 12 uker alt?! :daane: Ca når i februar har du termin? 

 

Heldig som bor så nær dyreparken. Har du års/sesongkort der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg bruker også å bestikke lillemann på 2.5 med tegnefilm når jeg trenger å få slappet litt av :D Det må være lov! Han har ikke begynt i bhg enda, så er hjemme med han hver dag :/ Han begynner heldigvis neste uke, og jeg begynner på jobb :) Jeg er 12 uker på vei på onsdag, og har tidlig ul på torsdag! Gleder meg, men er også veldig spent og litt nervøs :/

 

Hehe.. Det er godt vi er flere :fnise: Vet du jeg hadde klikka om jeg måtte gått hjemme med han hver dag  :sjokkert:  Jeg er ikke skapt for en aktiv livstil som flyr rundt hit og dit :bond: Jeg er skapt for sofan?? :nigo:

Wow.. for en spennende uke :danse: Så gøy. Har du dagbok? Du må jo oppdatere om hvordan det går :)

 

Ikke hør på mannen! Din ide om å røpe graviditeten  til din mor er supersøt!! :rodmer:

 

Tenk at du snart er 12 uker alt?! :daane: Ca når i februar har du termin? 

 

Heldig som bor så nær dyreparken. Har du års/sesongkort der? 

 

Jeg har termin 4 mars i følge babyverden sin kalkulator. 3 mars i følge legen :P Så regner meg å få ungen i februar. Med min flaks så blir det vel sikker 29 februar :fnise:

Vi har årskort i dyreparken ja :) Det er virkelig money well spend altså. Skal du gå i parken mer enn 3 dager i året kan du like gjerne kjøpe årskort :) Vi kjøper det til hverandre rett før jul istedenfor julegave :)

Jeg skal ikke høre på mannen nei!! :opplyser:

 

Den hytta i stua hørtes jo veldig kos ut da. Jeg vil bli med :ler:

Åh snart 12 uker!!

 

Jaaa.. lagde ofte hytte i stua når jeg var liten, digga det. Så er litt gøy å kunne gjøre sånt for han :rodmer:

Jaaa.. snart 12 uker :bond: Hjelpes. Jeg klarer ikke tro at det er sant  :sjokkert:  snaaaart 6 dager til ul også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker alt? Oioioi som tiden flyr!

Den strikkeideen var koselig da! Vi hadde sånn tskjorte når vi skulle ha nr to, tok evigheter og litt til før folk så det jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker alt? Oioioi som tiden flyr!

Den strikkeideen var koselig da! Vi hadde sånn tskjorte når vi skulle ha nr to, tok evigheter og litt til før folk så det jo...

 

Haha.. Sånn skal vi bruke på svigers :P Lett det tar lang tid her også. Ikke alle er som meg og MÅ lese hva som står på t-skjortene til folk. Må lese på alle jeg. Fader så mye teit det står innimellom :hoho:

1 uke igjen til 12 uker da.. Tar ingen gleder på forskudd her i gården :fnise:

 

Jøsses.. Er minien din 6 mnd allerede??  :sjokkert:  Så fort det har gått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk - bare en uke igjen til 12 uker! Hurra!!  :danse: Jeg bygde også hytte i stua da jeg var liten, kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden går så fort her inne :ler:

Sitter her og tenker på at alt går så treigt, helt til jeg trykker meg inn hos deg her :hoppe: Her går det fort framover, snart 12 uker ja for søren! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også satt junior til å se på tv om jeg var gravid, sliten og alene med han. (littegrann misunnelig da, jeg vil også bygge hytte i stua....) Jeg har også lyst å ta på jr en sånn t-skjorte når vi skal avsløre nestemann. Ingen i familien som strikker, ellers hadde jeg gjort som deg. Kjempekoselig måte å fortelle det på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud.. Jeg har jo glemt å krysse av lista mi :bond:

11 uker i dag.. Alle unntatt meg synes tiden går fort. Jeg kjenner en skikkelig ball nedi bekkenet mitt. Skikkelig vanskelig å holde inne magen, så skal bli godt å få katta ut av sekken snart. Siden jeg kjenner denne ballen så må det jo være liv der?? :klo: Jeg stoler jo på ingenting.. Klarer virkelig ikke tro dette før jeg ser det.

Er dausliten nå. Har gått i ett på jobb, hasta til bhgen for å hente mini, kjørte til svømminga, noen duster hadde kræsja så jeg stod i kø og kom for sent.. Jeg HATER å komme for sent. Spes når jeg har stresse ræva av meg for å rekke det :sjenert:

 

Svømming overstått, innom pizzabakeren, legge ungen, skrive her og når SPISE :nigo:

 

 

Milepæler i graviditeten

 

9/6-15 Eggløsningen finner sted

4/7-15 Det lille hjertet slår

28/7-15 De første bevegelsene

17/8-15 Privat UL

18/8-15 2.Trimester

22/9-15 Tid OUL

30/9-15 Du kjenner bevegelser

14/10-15 Du er halveis og babyen har et søvnmønster

3/11-15 Babyen kan høre deg

6/11-15 Om babyen blir født nå vil de prøve å redde den  :hjerte:

7/12-15 3.Trimester

24/12-15 Julaften

11/1-16 Nå er det trangt i magehuset

12/2-16 Permisjonstart

4/3-16 Termin  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 11 uker :hoppendeglad: Bare en uke igjen til 2.trimester!! Og under en uke til UL :hjerte: 

 

Jeg elsker at du har med julaften på listen din :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, tiden flyr jo! Jeg har en goood følelse for deg kjære kakaoen. Dette kommer til å gå så bra!  :hug: (Jeg elsker også at julaften er med på listen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg fikk med meg nå var "pizzabakeren". Kroppen min har skjønt at den er gravid og er sulten. K.o.n.s.t.a.n.t!  :daane: 

 

Det er veldig kjedelig å komme for seint når man har gjort alt man kan for å komme i tide, men håper svømminga ble hyggelig likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...