Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Starter det ikke nå til onsdag da?

Anonymous poster hash: efb69...398

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg ikke husker feil så er det nå på onsdag 22.30.

Får håpe mannen er trøtt å legger seg tidlig, han holder på å spy av denne gjengen, han synes de er grisete. Men jeg vil gjerne se :)



Anonymous poster hash: 2a312...30b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Så bra. Klart at jeg må følge med på denne historien som jeg har fulgt i sorger og gleder så lenge.

Grisete? Ikke i det hele tatt. Folk er nok heller litt "grisete" i hodene sier nå jeg.

Må lage lapp og henge på tv`n. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg er kjempespent på den nye sesongen!

Ifølge reklamen så skal det visst en kvinne til inn i hus?

Og de krangler mer angående fremtiden ?

Synes det virket ut som om de hadde en så god måte å håndtere familien AS, uten alt for mye drama, men nå kan det se ut som om det snur.

Men det kan jo også bare være reklamen som skal høste seere og dermed tatt og klippet i det vide og det brede, slik at det virker verre, enn det egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at det kommer en ny kone, nei. Hvor skal hun bo, når de andre har et hus hver? Dele hus med en av de andre? Neppe. Ellers er det nok klippet sånn at det skal virke så ille som mulig, for at folk skal se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at de klipper som det passer dem, for de skal selge et produkt til så mange som mulig.

Jeg tror...at det kanskje kan være en av svigermammaene som flytter inn et sted? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! Så bra. Klart at jeg må følge med på denne historien som jeg har fulgt i sorger og gleder så lenge.

Grisete? Ikke i det hele tatt. Folk er nok heller litt "grisete" i hodene sier nå jeg.

Må lage lapp og henge på tv`n. :)

Helt enig, får servere fisk på onsdag, da blir man ofte trett :)

Anonymous poster hash: 2a312...30b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det skrevet torsk på handlelappen, kokt torsk :biggrin:



Anonymous poster hash: 2a312...30b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kanal er dette på?



Anonymous poster hash: 2fde6...4be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er jeg klar, har te i koppen og chips på bordet :fnise: .



Anonymous poster hash: 2a312...30b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror...at det kommer til å bli store forandringer der når ungene etter hvert blir store.

Jeg tror...at når de splitter opp, vil det komme nye "avsløringer" om hvordan det hele virkelig var.

Jeg tror...at jeg ble litt trist av å se denne starten på ny serie. :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror...at det kommer til å bli store forandringer der når ungene etter hvert blir store.

Jeg tror...at når de splitter opp, vil det komme nye "avsløringer" om hvordan det hele virkelig var.

Jeg tror...at jeg ble litt trist av å se denne starten på ny serie. :klo:

Det blir jo veldig spennende etterhvert som barna vokser til og flytter ut. Hva binder dem sammen når de ikke har barna å fokusere på? Har de noe annet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Har ikke sett episoden enda, men det finnes jo haugevis av slike familier som har holdt sammen selv etter at barna har flyttet ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men herr Brown har et stort behov for å vise seg frem...og da bør det helst skje noe som får folk til å ville følge med på hans liv. Skulle ikke forundre meg om det blir flere koner og nye barn etter hvert som de eldste konenes barn blir voksne og forsvinner ut.

Han kan neppe leve bare et vanlig liv, stille og rolig tilbaketrukket på en bondegård med sin familie. Action er et nøkkelord.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempespent på den nye sesongen!

Ifølge reklamen så skal det visst en kvinne til inn i hus?

Og de krangler mer angående fremtiden ?

Synes det virket ut som om de hadde en så god måte å håndtere familien AS, uten alt for mye drama, men nå kan det se ut som om det snur.

Men det kan jo også bare være reklamen som skal høste seere og dermed tatt og klippet i det vide og det brede, slik at det virker verre, enn det egentlig er.

Det er moren til Christine

Anonymous poster hash: efb69...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...