Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Umoden.

Antar at dette ikke er mannen i ditt liv, TS....tenk litt på det....hint hint...

Anonymous poster hash: d4dcd...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest celine

Du får ta en Siv, sende ham en tekstmelding hvor det står "Morna, *hans navn*"

Så skrur du av telefonen og drar på fest! :ol::danse::skaal::nigo:

Han der fyren kan umulig være riktig navla ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klikket på han! Ingen snakker sånn til meg! Ihvertfall ikke når man ikke har noen grunn!!! Feigingen som tar det på sms ass!

Gi han streng beskjed om at du ikke finner deg i sånn fjortissoppførsel og han kan ta kontakt når han er klar for å legge seg langflat og unnskylde! Makan!!

Anonymous poster hash: 4baa9...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde ikke jeg kastet bort tiden min på. Maken til umoden oppførsel. Ser ingen grunn til å være sammen med så usikre små guttunger. Selv takler jeg ikke sjalu mennesker. Stoler du ikke på meg, er det ingen grunn til å være sammen med meg heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan man (i følge den andre) kan slå opp med en type uten at en vet om det selv en gang. Et brudd er ganske "alvorlig", og er ikke noe man bare kan misforstå ut i fra en vanlig tekstmelding som handler om noe helt annet. Da er man en drama"king" av alvorlige dimensjoner! Uansett godt at han fikk vist sitt sanne seg. Og så slapp du å slå opp med han (enda en gang).

Kos deg på festen - fri og frank! Fri til å være deg selv og ikke la deg tynges av en drittsur og sjalu kjæreste som ikke tåler at du har andre venner enn han!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. oppi all elendigheten så fikk endel av svarene her meg i bedre humør, særlig den å ta en Siv "morna ***"

Dere har helt rett. Det er IKKE greit å si noe slikt. Han har ikke ringt eller noe siden dette. Fikk en til sms i natt der det sto at han syntes jeg hadde skummel oppførsel som ikke løftet en finger for å gjøre han lykkelig og glad.. (ja,for det er jo enkelt når han er på denne måten.)

Alt blir vridd til min feil,ennå jeg ikke startet dette annet enn å si at jeg skulle ta noen glass hos en venninne. Makan.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja,jeg har tenkt å kose meg på festen. Får skru av tlf eller noe.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Hehe.. oppi all elendigheten så fikk endel av svarene her meg i bedre humør, særlig den å ta en Siv "morna ***"

Dere har helt rett. Det er IKKE greit å si noe slikt. Han har ikke ringt eller noe siden dette. Fikk en til sms i natt der det sto at han syntes jeg hadde skummel oppførsel som ikke løftet en finger for å gjøre han lykkelig og glad.. (ja,for det er jo enkelt når han er på denne måten.)

Alt blir vridd til min feil,ennå jeg ikke startet dette annet enn å si at jeg skulle ta noen glass hos en venninne. Makan.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Det er da definitivt han som har skummel oppførsel.

Kjenne lusa litt på gangen her. Vil anbefale deg å komme deg unna. Det klarte jeg til slutt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. oppi all elendigheten så fikk endel av svarene her meg i bedre humør, særlig den å ta en Siv "morna ***"

Dere har helt rett. Det er IKKE greit å si noe slikt. Han har ikke ringt eller noe siden dette. Fikk en til sms i natt der det sto at han syntes jeg hadde skummel oppførsel som ikke løftet en finger for å gjøre han lykkelig og glad.. (ja,for det er jo enkelt når han er på denne måten.)

Alt blir vridd til min feil,ennå jeg ikke startet dette annet enn å si at jeg skulle ta noen glass hos en venninne. Makan.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Sånn går det når du velger menn frå utlandet.

Anonymous poster hash: 75a83...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok tvers igjennom norsk denne karen...

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sjalu eks var også helt norsk, har ingenting med nasjonalitet å gjøre.

Anonymous poster hash: e3fa2...dd8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha han høres helt komisk ut.

Hadde det vært meg, hadde jeg sagt til han at jeg gidder ikke høre på deg, hver gang han kom med noe sånn tull. Sagt i fra en gang. Så fikk han sende så mange meldinger han ville.

Etterhvert hadde jeg nok svart med "jeg gidder ikke svare deg ordentlig før du sender en hyggelig melding/ringer og oppfører deg". Hvis han da ikke hadde skjerpa seg hadde jeg ikke svart, og vurdert om dette virkelig var et forhold å bli i.

Hvis han hadde PRØVD å oppføre seg hadde jeg gitt han en liten sjanse, men latt han vite at om han kaller meg ekkel/fæl/whatever, klager over at jeg ikke gjør nok i forholdet uten at han kan komme med konkrete, seriøse grunner, eller hva han nå driver med.... så kan han finne seg noen andre.



Anonymous poster hash: 6ad16...b59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo tydeligvis helt desperat og prøver alt han kan for å ha deg for seg selv, med å gi deg dårlig samvittighet, trusler og manipulasjon. Blir slitsomt å forholde seg til sånne i lengden.

Men ts, dette er vel ikke den første festen du er på etter at dere ble sammen? Hvordan har han reagert før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeh.. Han mener du er den kvalmeste dama (og æsj og fy) for at du skal på fest... hos din venninne? Han karen der hadde jeg blitt rimelig usikker på, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja,jeg har tenkt å kose meg på festen. Får skru av tlf eller noe.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Etter at du har ettertrykkelig dumpet taperen, ja?

Se på det du skriver, du er i avstandsforhold med en fyr som har et metalt ballegrep på deg. Er iikke sunt, altså. Og helt ubegripelig. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er du sammen med han når han oppfører seg sånn?

Hva er det du vil at vi skal si i denne tråden?

Vi kan fortelle deg side opp og side ned at han må jobbe med sjalusien sin og at du er fri til å gjøre som du vil, men dette vil dere ikke forstå.

Jeg tror du skjønner at normale mennesker ikke oppfører seg sånn?

Hvorfor vil du deg selv så vondt?

Jeg elsker meg selv og slipper aldri negative mennesker som ikke kan endre seg inn i livet mitt, for det er livet for kort. Jeg har ikke tid til å stryke folk med hårene og dulle .. og det har ikke du heller.

Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til venninnen din, drukket vin og ikke sett på sms-ene før dagen etter, og om sms-ene var så fæle ville jeg tatt en alvorsprat med han om at enten må han endre seg, eller så er det slutt.

Om det blir slutt, så skal du være likeglad, for om han virkelig brydde seg om deg ville han endret seg.

Det er bedre å være lykkelig singel enn ulykkelig med kjæresten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den oppførselen er ikke passelig til en mann i slutten av 20-årene. Den er faktisk ikke passelig til noen som helst. Dump han, bare dump han!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,vi har vært sammen en stund. Han var veldig sjalu når vi bodde sammen og,men etter han flyttet så har han blitt verre. Jeg har nok isolert meg en del for å slippe at han skal ødelegge og jeg må innrømme at jeg har tydd til hvite løgner for å slippe å forsvare at jeg var ute me venninner etc. Jeg er ikke stolt over det og derfor bestemte jeg meg for å bare være 100 % ærlig om alt jeg gjør og da ble det slik som nå..

Da jeg var på venninnehelg for en tid tilbake så var det samme regla,han gjorde hva han kunne for å ødelegge. Da hadde jeg ikke svart på sms mellom et klokkeslett på natten. Da gjorde han det slutt siden han trodde jeg hadde vært me en annen mann. I realiteten var jeg og venninna mi og koste oss skikkelig med god mat og vin. Jeg bestemte meg bare for å ikke la han ødelegge. Men han klarte det allikevel.

Jeg skrev innlegget for å få råd til hvordan man bør takle noe slikt,om det er mulig å endre seg eller om man bare bør drite i hele greia. Jeg ser jo av svarene at det siste alt.er mulig best. Man blir fort litt desillusjonert når man er midt i det. Derfor er råd fra fremmede som ser ting utenfra noe jeg var ute etter. Takk til alle som har tatt seg tid.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men gurimalla jeg LO når jeg leste svarene hans xD Er det mulig? Hvis du er så kvalm, hvorfor vil han være sammen med deg da? (ikke at du er kvalm altså).

Nei, fytti katta. Han hadde jeg dumpa LETT! Kan ikke oppføre seg sånn! Absurb!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,vi har vært sammen en stund. Han var veldig sjalu når vi bodde sammen og,men etter han flyttet så har han blitt verre. Jeg har nok isolert meg en del for å slippe at han skal ødelegge og jeg må innrømme at jeg har tydd til hvite løgner for å slippe å forsvare at jeg var ute me venninner etc. Jeg er ikke stolt over det og derfor bestemte jeg meg for å bare være 100 % ærlig om alt jeg gjør og da ble det slik som nå..

Da jeg var på venninnehelg for en tid tilbake så var det samme regla,han gjorde hva han kunne for å ødelegge. Da hadde jeg ikke svart på sms mellom et klokkeslett på natten. Da gjorde han det slutt siden han trodde jeg hadde vært me en annen mann. I realiteten var jeg og venninna mi og koste oss skikkelig med god mat og vin. Jeg bestemte meg bare for å ikke la han ødelegge. Men han klarte det allikevel.

Jeg skrev innlegget for å få råd til hvordan man bør takle noe slikt,om det er mulig å endre seg eller om man bare bør drite i hele greia. Jeg ser jo av svarene at det siste alt.er mulig best. Man blir fort litt desillusjonert når man er midt i det. Derfor er råd fra fremmede som ser ting utenfra noe jeg var ute etter. Takk til alle som har tatt seg tid.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Det er jo uakseptabel oppførsel. Har du sagt i fra til han at han ikke kan bestemme hva du skal gjøre, og at du har lov til å bruke tid med venner uten at han tror du er utro? Spør han hvordan det ville vært for han ta du skulle mistenkt han for utroskap hver gang han er ute med gutta, og til slutt bare isolert han inne....

Si i fra til han at hvis det er sånn han skal oppføre seg mot deg, og ikke skjerper seg - så funker det ikke for deg, at du ikke kan være i et forhold der noen kontrollerer absolutt alt du gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...