Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en slik... Mistet til slutt alle vennene mine ordi han alltid ga meg så dårlig samvittighet når jeg var med dem at jeg sluttet.

Når han ikke hadde det å klage på lenger så begynnte han når jeg var på besøk hos freldrene mine. Han nektet å to at jeg var hos de så ofte, jeg måtte jo være hs en annen mann må vite...

Han hadde meg rundt lillefingeren og ødela mye av meg og livet mitt. Jeg kan kun anbefale deg å gå fra denne typen. Det fører ikke noe godt med seg å være sammen med slike.



Anonymous poster hash: dc94e...176
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare ble han sur, han skriver utrolig stygt til deg.

Skjønner det er vanskelig med følelser involvert. Men dette må du virkelig ikke finne deg i jente. Du kommer til å ha det forferdelig i fremtiden om han er en slik mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørte ikke annet i etterkant av dette enn at han mente jeg hadde gjort det slutt me han i går. Og det skrev han på sms.. jeg blir så overgitt.. hvordan går det an å oppføre seg slik?

Jeg gjorde det ikke slutt,men sa at oppførselen var tåpen..har aldri opplevd lignende,ikke siden jeg var fjortis.. og det er noen år siden..

TS

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra ut og kos deg. Hadde slått av mobilen jeg, så slipper du hans sure inputs



Anonymous poster hash: 99a34...7bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der kan ikke være helt i vater! Slik oppførsel er slett ikke greit. Man har jo lov til å leve når man er i et forhold! Jeg tror ikke jeg hadde turt å binde meg tettere med en sånn mann. Tenker at slik oppførsel kan føre til mye verre ting enn at han snakker stygt til deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørte ikke annet i etterkant av dette enn at han mente jeg hadde gjort det slutt me han i går.

...

Sånn flaks! La ham fortsette å tro det.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har tatt over eksen min ;) Det blir verre så bare kom deg unna først som sist. Han høres ikke helt god ut.

Du har det mye bedre uten han. Bare vent til han kontrollringer jobben, venner og foreldre for å sjekke at du er der du sier du er.

Anonymous poster hash: e3fa2...dd8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På seg selv kjenner man andre?? Kanskje han gjør urovekkende ting med andre når han er ute med gutta?

Jeg hadde nok ikke orket/ klart å vært i et slikt "forhold".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble rett og slett dritsur og skrev etterpå at jeg var fysj og æsj..

Er han 6 år eller? Redd for jentelus?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet... tenk deg 30år med dette tullet????? uansett hvor glad du er i denne mannen, så er han ikke verdt det.

usunt forhold.

hvis han mener du slo opp, så bare si deg enig, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare si at det finnes ganske mange menn i verden, og en stor del av dem er helt ok. Hvis han er sånn på avstand, hvordan er han da nær?

"Jeg drar på butikken"

"Er du sikker på at du skal på butikken? Hvilken butikk? Den med han kjekke i kassa? Den rett ved kollegaen din? Forrige gang ble du borte i en time, det tar ikke så lang tid å handle. Du er bare kvalm, du. "

Les høyt for deg selv med sutrestemme, bytt ut butikk med frisør, telttur, eksamen, kino, venninnekveld, foreldremøte og gang med 20 år. Fortsatt ok?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i den sko.det endte med at jeg ikke hadde venninner igjen.tok meg 10 år .å det tok lang tid å forlate han.jeg levde i psykisk terror.noen ganger er gresset grønnere på den andre siden.

Anonymous poster hash: 301c3...cb5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vet at PÅ SEG SELV KJENNER MAN ANDRE?

Du kan regne med at han puler på både den ene og den andre der han er, og er redd for at du skal gjøre det samme.



Anonymous poster hash: 84023...6ee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørte ikke annet i etterkant av dette enn at han mente jeg hadde gjort det slutt me han i går. Og det skrev han på sms.. jeg blir så overgitt.. hvordan går det an å oppføre seg slik?

Jeg gjorde det ikke slutt,men sa at oppførselen var tåpen..har aldri opplevd lignende,ikke siden jeg var fjortis.. og det er noen år siden..

TS

Anonymous poster hash: 02400...f37

Legg merke til at han vrir det hele over på deg, kanskje for å gi deg dårlig samvittighet.

Et forhold skal gi energi, ikke tappe deg for den på grunn av bagateller.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...