Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Mensen og hvite stoler. :(

Anonymous poster hash: 9c7e7...827

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Ble såå irritert på meg selv idag. Kjøpte en kabel med mini hdmi på ene siden til mobilen med en større hdmi på andre siden for å koble i tvn. Og først etter jeg kasta eska. Har tom gått ut med søpla, så swr jeg at mini hdmien er for liten. Den passer ikke i mobilen. Ahhhrrgghh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Folk som kjører foran meg 20km under fartsgrensen men som gir på skikkelig og er langt over fartsgrensen der hvor det er strekning og forbikjøringsmuligheter, og så snart det er svinger igjen er vi tilbake i sneglefart. Argh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyklere.

Folk som røyker på meg.

Folk som tar med skrikerungene sine på butikken, og gjerne presser dem til å grine ved å plassere godsaker oppi vogna rett foran dem (feks på KIWI i dag).

De som sykler på fortauet der det er sykkelvei.

Folk som sperrer veien på fortau og inn og ut av kollektivtrafikk.

Sur betjening.

Magan min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det irriterer meg at mennesker som er hode lavere en meg kaller meg lav fordi jeg ikke er over 180.

Mangler 2 cm fra og være 180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn... regn.. regn... og jeg må gå til jobb -.- Hva skjer med drittvær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som SKAL vinne alle diskusjoner samme faen hva dere snakker om.. Og da skal det vinnes om det så må stå på den minste lille ubetydelige detaljen, eller om de for den del må endre mening mot slutten bare for å vinne. Og de SKAL ha det siste ordet uansett. LEI!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At med en gang jeg svarer i tråder, blir de helt tyst. Ingen nye innlegg etter meg på lang tid. Som om jeg har en forbannelse over tråder og får folk til å miste lysten å poste nye ting.



Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over folk som absolutt MÅ pirke på folk med skrivefeil.
JA jeg VET at jeg ikke skriver riktig, jeg vet også at hele oppsetningen kan være feil..
Men det ser og høres riktig ut for meg.

Og det at folk her inne må pirke og kommentere over at jeg og andre skriver feil, komma/punktum, å/og og andre feil som bindestrek,sammen eller hver for seg, en eller to t'er..
Det gjør vondt å høre det hver dag fra en del brukere her inne.
Tror du ikke vi har hørt det nok på skole og under oppveksten??

Jeg har vært gjennom uttalige timer med PPT og skolesystemet fordi feilene jeg gjør føles riktig for meg, men som ikke er det.

OG vet du hva som er morsomt?
Selvom jeg har mine feil, så ble jeg kåret en gang i tiden for beste novelle for ungdom (en konkuranse U.skole elever og ungdommer til og med 18år kunne melde seg på)
OG tiltross for feilene mine så ble de jo rettet opp, jeg har fått komplimenter fra folk at jeg er veldig flink til å skrive, jeg har ett talent.
Men dere som absolutt må pirke på dette får meg nesten lyst til å slutte å skrive..
For hvem vil vel lese noveller skrevet av folk med skrivevansker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At med en gang jeg svarer i tråder, blir de helt tyst. Ingen nye innlegg etter meg på lang tid. Som om jeg har en forbannelse over tråder og får folk til å miste lysten å poste nye ting.

Anonymous poster hash: 514b1...9a2

Du er ikke alene...:fnise:

Kanskje folk er redde for oss?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over folk som absolutt MÅ pirke på folk med skrivefeil.

JA jeg VET at jeg ikke skriver riktig, jeg vet også at hele oppsetningen kan være feil..

Men det ser og høres riktig ut for meg.

Og det at folk her inne må pirke og kommentere over at jeg og andre skriver feil, komma/punktum, å/og og andre feil som bindestrek,sammen eller hver for seg, en eller to t'er..

Det gjør vondt å høre det hver dag fra en del brukere her inne.

Tror du ikke vi har hørt det nok på skole og under oppveksten??

Jeg har vært gjennom uttalige timer med PPT og skolesystemet fordi feilene jeg gjør føles riktig for meg, men som ikke er det.

OG vet du hva som er morsomt?

Selvom jeg har mine feil, så ble jeg kåret en gang i tiden for beste novelle for ungdom (en konkuranse U.skole elever og ungdommer til og med 18år kunne melde seg på)

OG tiltross for feilene mine så ble de jo rettet opp, jeg har fått komplimenter fra folk at jeg er veldig flink til å skrive, jeg har ett talent.

Men dere som absolutt må pirke på dette får meg nesten lyst til å slutte å skrive..

For hvem vil vel lese noveller skrevet av folk med skrivevansker?

Du skriver jo helt utmerket! Er det noen som pirker på deg? Jeg klarer en og annen skrivefeil, jeg irriterer meg bare over de som aldeles ikke bryr seg om å skrive riktig/leselig, eller skriver feil med vilje, muligens for å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo helt utmerket! Er det noen som pirker på deg? Jeg klarer en og annen skrivefeil, jeg irriterer meg bare over de som aldeles ikke bryr seg om å skrive riktig/leselig, eller skriver feil med vilje, muligens for å provosere.

HIhi slapp av Pringle, jeg tenkte ikke på deg da jeg skrev dette :P

Er AB'ere jeg tenker på :fnise:

Men helt ærlig, flere ganger jeg skriver her..

Så er det av og til jeg får ord jeg selv stusser på...om det er slik det skrives, f.eks:

Restaurant -Resturant,resturang..ehhh...*google*

Bibliotek- biblotek,bibbli...ehhh

Kalligrafi-Kaligrafi,kraligrafi,krøllika..ehhh

Jo mer jeg stusser på ordet jo mer feil blir det x)

SÅ må jeg sjekke ord og setninger -.-

Så finner jeg ut at "oyh,,,det setningen har jo null mening, den må jeg skrive på nytt"

Men som tidligere lærere har sagt så har jeg en veldig...merkelig, men personlig måte å skrive på..Folk sier de lever seg inn i det jeg skriver :fniser: Altså det er ikke tørt eller kjedelig på noen måte :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bestiller cola - men får pepsi. Ville ikke ha det, du spurte ikke om jeg ville ha pepsi engang.

Coca Cola og Pepsi Cola er begge colaer.

Anonymous poster hash: 66456...fde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coca Cola og Pepsi Cola er begge colaer.

Anonymous poster hash: 66456...fde

Ja men Pepsi er Pepsi og Cola er Cola..

Fordi Coca Cola har rettighetene til å bruke Cola, det har ikke pepsi da de er rivaler :)

Jeg liker ikke Pepsi det smaker pyton, men jeg liker Pepsi Max da jeg synes den har lik smak som Cola..

Så om jeg bestiller Cola så vil jeg jo ikke ha Pepsi.

Så derfor spør jeg når jeg bestiller mat "Er det pepsi eller cola dere har?" Er det Pepsi så bestiller jeg sprite/7up.

+ Pepsi har MYE mer sukker og kunstige søtningsmiddler i seg.

+Når jeg drikker pepsi så føles det ut som om jeg bare drikker bobler, selvom Cola har mer kullsyre i seg, så jevner de seg fort ut, men på Pepsi gjør det ikke det.

+Pepsi har mer koffein i seg.

Derfor kan man egentlig ikke kalle Pepsi og Cola for det samme "De er begge colaer" -Nei det er de ikke. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja men Pepsi er Pepsi og Cola er Cola..

Fordi Coca Cola har rettighetene til å bruke Cola, det har ikke pepsi da de er rivaler :)

Jeg liker ikke Pepsi det smaker pyton, men jeg liker Pepsi Max da jeg synes den har lik smak som Cola..

Så om jeg bestiller Cola så vil jeg jo ikke ha Pepsi.

Så derfor spør jeg når jeg bestiller mat "Er det pepsi eller cola dere har?" Er det Pepsi så bestiller jeg sprite/7up.

+ Pepsi har MYE mer sukker og kunstige søtningsmiddler i seg.

+Når jeg drikker pepsi så føles det ut som om jeg bare drikker bobler, selvom Cola har mer kullsyre i seg, så jevner de seg fort ut, men på Pepsi gjør det ikke det.

+Pepsi har mer koffein i seg.

Derfor kan man egentlig ikke kalle Pepsi og Cola for det samme "De er begge colaer" -Nei det er de ikke. :fnise:

noen steder har de bare pepsi og ikke vanlig cola... men da kunne de sagt det da i tilfelle fu heller ville ha noe annet dersom de ikke hadde vanlig cola.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Folk som kjører foran meg 20km under fartsgrensen men som gir på skikkelig og er langt over fartsgrensen der hvor det er strekning og forbikjøringsmuligheter, og så snart det er svinger igjen er vi tilbake i sneglefart. Argh!!

Den her må jeg bare si meg enig i.

Jeg klarer noen ytterst få ganger å kjøre forbi, men kjipt at jeg da må opp i over 120 for faktisk å kunne komme forbi dem. Men når jeg da er forbi dem er jeg over alle hauger og borte vekk- ser dem ikke igjen. :3

Ellers er det en hel haug som irriterer meg:

- Altfor ofte så kommer jeg ut etter at det har blitt tømt papir og/ eller søppel og kassene er satt bort til naboen i stedet. Har stor skrift (Etternavn og husnummer) på papir-/søppelkassene så skulle tro man klarte å sette dem på plass igjen. Menneh neeida. >_<

- Folk som røyker på meg.

- Fluer og mygg. De liker meg visst. >_<

- Syklister som sykler på fortauet der det er sykkelvei. Har en sykkelvei rett utenfor der jeg bor og skal jeg ut med bil så må jeg et lite stykke ut for å se trafikken ovenfra/ nedenfra. Kommer det da en syklist i full fart på fortauet er det jo direkte livsfarlig. >_< Har og opplevd at jeg har kjørt ut men så har måttet vente, syklist sto på en av sidene og hadde fint kunnet sykle i sykkelveien forbi meg men ventet! til jeg hadde klar bane og så syklet bak meg for å komme forbi. Åndssvake kjerring. >_< Hadde hun ligget i sykkelfeltet i første omgang hadde det vært fri bane.

- Ikkebruk av blinklyset i trafikken. Spesielt er dette synlig i rundkjøringer.

- Bilførere som henger på deg som en klegg.

- Når jeg ligger i fartsgrensen eller til og med litt over, og en eller annen fjott ligger klask opp i støtfangeren min eller til og med tuter fordi vedkommende mener jeg kjører for sent.

- Folk som ikke klarer å kjøre, og de som kjører midt i veien og gir deg fingeren selv om du er helt inn til høyre kanten på din side.

- Folk som tar med seg hunder inn i matbutikker, eller andre butikker der det står på døren at hunder ikke har adgang.

- Barnevognmafiaen. 3-4 vogner i bredden og ikke snakk om å flytte seg i det hele tatt.

- Orddelingsfeil

- Køsnikere. Spesielt når mange vet at man må inn til enten venstre eller høyre fil og så venter de med det helt til det ikke går lenger og så trykker seg inn helt fremme. Skal sies at de som slipper dem frem ikke er særlig bedre.

- Trege pc'er. Spesielt oppdateringer som tar år og dag. >_<

- Overreligiøse mennesker som skal fortelle deg at det er synd å.....og blir helt himmelfalne når du måtte si at du har gjort det de synes er synd..

- Somlinger.

- Folk som nyser/ hoster uten å holde seg for munnen.

- Ringduene som holder til rett utenfor vinduet mitt. Er høysensitiv så jeg blir helt :bond: >_<

- Folk som presser seg inn når du skal ut av heisen/ bussen/ trikken/ t-banen.

- Mobilbruk på kino. Nuff said. :3

- Folk med slapt håndtrykk.

- Folk som ser ned på andre fordi de måtte ha det og det merket. <_<

- Skrikende og/ eller hyperaktive unger på fly/ tog.

- Nabohundene. Jeg tror det må være noe feil med de hundene (eller med nabokonen). Aldri hørt noen hunder gjø så mye på ingenting. <_<

- Uhygieniske mennesker.

- Gjerrige mennesker.

- Telefonselgere som ikke stopper når du sier du ikke er interessert. >_<

- Hundeeiere som ikke overholder båndtvangen.

- Folk som sitter på bussen og opptar et sete med veske, plastposer eller ben, og som glor stygt på deg når du spør om du kan sitte der.

- At folk ikke hjelper eller spør om man trenger hjelp hvis man har falt og slått seg. Jeg falt av en sykkel en gang og skadet meg såpass at jeg ikke klarte å gå på det ene benet. Var det noen som stoppet og spurte om jeg trengte noe hjelp? Ikke en sjel. Jeg fikk bare noen blikk av folk som hastet forbi. :cry3:

*Huff, herregud for en lang liste* O_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Homofobe, folk med fordommer generelt, folk i pels og når folk presterer på å kalle med nordlending selv om jeg ikke er det. Og når jeg retter på di og sier at nei, det er jeg ikke, så sier de jo, det er du. Som om jeg ikke vet det best selv?????!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke noe fordommer mot pels..
Da jeg har både pels og skinn produkter selv, men dette er av dyr som ikke bare blir drept pga av skinnet eller pelsen fordi hele dyret skal brukes til mat og diverse andre ting.
+ dyret er drept på en human måte.

Det jeg irriterer meg for derimot er folk som absolutt skal kommentere meg
"Åh herregud, du er jo helt pottedum!Pels? serr...vet du hvor mye dyret har lidd HÆ?"
Og det er de samme folkene som går med Canada Goose.... -.-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke noe fordommer mot pels..

Da jeg har både pels og skinn produkter selv, men dette er av dyr som ikke bare blir drept pga av skinnet eller pelsen fordi hele dyret skal brukes til mat og diverse andre ting.

+ dyret er drept på en human måte.

Det jeg irriterer meg for derimot er folk som absolutt skal kommentere meg

"Åh herregud, du er jo helt pottedum!Pels? serr...vet du hvor mye dyret har lidd HÆ?"

Og det er de samme folkene som går med Canada Goose.... -.-

Det med Canada Goose er jo helt høl i huet. Og selv om du vet at din pels har hatt det godt, så vet ikke andre det. Du går rundt med pels og synes det er ok, og da sender du signaler til andre om at det er det. Det spiller ingen rolle om den er arvet eller hvor den kommer fra, det er signalene du sender ut når du går med et dødt dyr som er fælt. Men nok om det. Det er ikke det denne tråden handler om. :)

Anonymous poster hash: 1e477...406

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med Canada Goose er jo helt høl i huet. Og selv om du vet at din pels har hatt det godt, så vet ikke andre det. Du går rundt med pels og synes det er ok, og da sender du signaler til andre om at det er det. Det spiller ingen rolle om den er arvet eller hvor den kommer fra, det er signalene du sender ut når du går med et dødt dyr som er fælt. Men nok om det. Det er ikke det denne tråden handler om. :)

Anonymous poster hash: 1e477...406

Jeg er 1/4 same :fnise:

Men det visste jo ikke de før jeg sa det ang reinsdyrskinnet..

Og pelsen var fra kaniner (Da familien vår hadde en god del kaniner før...)

Men jeg synes det er veldig irrterende når folk ikke klarer å passe sine egne saker og absolutt må ta det ut over andre..

Hadde vært en ting om folk sa "Jeg er imot pels og skinn, jeg kommer aldri til å bruke det, men hva du går med er jo DITT valg"

Samme med:

"Jeg spiser ikke kjøtt, kommer aldri til å gjøre det, men hva du spiser er opp til deg"

Istedet for å legge folk for hat med engang de ser noen som spiser kjøtt eller bruker pels og skinn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...