Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Holder på med teoridelen av masteroppgaven, synes det var skikkelig klipp-og-lim. Er så inni-granskauen vanskelig å få en fin struktur. Jeg ga opp, slo sammen biologiske prosesser og utviklingen av forskningen innenfor disse feltene og la til mulige konsekvenser i en egen del.. Gah! Vil bare at oppgaven skal være informativ og nyttig, men eneste jeg ser ut til å greie å skrive er: herp herp herp de derp.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skitt-exphil-oppgave.

Har nå skrevet 1800 ord, som vil si det "bare" er igjen 1000 ord til minstekravet, og en uke igjen..

Skal skrive om "fornuft og følelser" i tekstene til Smart og Friedman.

Smart har jeg skrevet ferdig, men Friedman er jo bare opptatt av at menn ikke har tatt hensyn til kvinner? :vetikke: Jeg skjønner ingenting. Det eneste jeg har kommet til hittil er at det ikke bare er fornuft som kan være grunnleggende for valgene man tar, men det står jo ingenting om HVORDAN man skal ta valg. Arghhh..

Og jeg har hatt en skikkelig u-effektiv dag. Var så trøtt, så utsatte kollokvie med en annen til klokka 9. Og nå skal jeg på jobb om en time, er ikke hjemme før 01:00 og kommer til å være drit trøtt hele uka fordi jeg startet med søvnunderskudd...

Føler med deg! Har fått ned 1400 ord, og jeg ser ikke helt hvordan jeg skal klare å få ned 1400 til :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert oppgave! Yess. Nå har jeg bare en eksamen igjen å tenke på. Og den er ikke før om 2 uker.

Jeg kan skikkelig lite, så jeg burde jo lest masse og gjort oppgaver nå, for det trenger jeg. men det blir liksom en liten hvilepute - den er jo ikke før om toooooo uker! Det er jo leeeenge til!

Viljestyrke kom til meg!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert oppgave! Yess. Nå har jeg bare en eksamen igjen å tenke på. Og den er ikke før om 2 uker.

Jeg kan skikkelig lite, så jeg burde jo lest masse og gjort oppgaver nå, for det trenger jeg. men det blir liksom en liten hvilepute - den er jo ikke før om toooooo uker! Det er jo leeeenge til!

Viljestyrke kom til meg!!

*Henter fram pisken* :fnise: Er du flink, så kan jeg kanskje gi deg litt iskrem... o_o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har første eksamen på torsdag... JEG FØLER INGENTING. Har null motivasjon, og bare suser av gårde. Aner ikke hva jeg kan eller ei. Jeg bare ... nei.



Anonymous poster hash: 7e39c...9d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye sutring men.. Vi drev å jobbet med oppgaver i dag, og noen snakket jo da sammen. Noen høyere enn andre. Men så begynner foreleser å gi en beskjed, og det ganske høyt siden folk sitter og snakker. Men ganske raskt blir alle stille, bortsett fra EI som tydeligvis ikke var ferdig med å snakke om noe, og hun snakket ganske høyt også, så jeg måtte konsentrere meg skikkelig for å få med meg hva foreleser sa! GÅR det an å ha LITT respekt for alle andre i rommet eller?



Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen nettsider eller noe som man kan legge inn masse tekst også leser den det opp for deg?

Jeg har en elektronisk bok, og det hadde jo vært knall om jeg fikk den opplest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen nettsider eller noe som man kan legge inn masse tekst også leser den det opp for deg?

Jeg har en elektronisk bok, og det hadde jo vært knall om jeg fikk den opplest!

http://www.naturalreaders.com/

Men det blir jo litt "robotaktig"

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Det skal jeg teste! Driver å tester en sånn hurtiglesings-dings nå. Så da får jeg lest ganske fort. Og får vel trent meg opp til å lese enda fortere.

Har studieguide på 115 sider. Altså en kort oppsummering, og hvis jeg får unna den nokså raskt så skal jeg jo være i god rute før helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første eksamen overstått! Og nå er det tre uker til de to siste som kommer rett etter hverandre. Så føler jo at jeg har et hav av tid, og bruker denne uka til å gjøre alt jeg ikke har hatt tid/ork til å gjøre i det siste. Har tre fulle ikea-poser med skittentøy nå såeh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i russisk på fredag. Da skal jeg ut og kjøpe vodka rett etter eksamen. Har lest så mye om vodka i det siste at da må jeg bare ha det.

Rettelse: Frister også å ha med vodka på selve eksamen, men det er sikkert noen regler på slik. :tunge:

Endret av The Kitten
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har praktisk eksamen i morgen, og jeg er så nervøs! :bond:

Har ikke sovet ordentlig på over én uke fordi jeg har mareritt hvor jeg hele tiden stryker på forskjellige måter.

Jeg kan egentlig utføre selve prosedyren, men jeg er sikker jeg kommer til å glemme noe viktig pga nerver. Sliter også å svare på spørsmål selv om jeg kan svaret.

Har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roomiene har nach og jeg eksamen. Takk skal dere FAEN meg ha!!!!!

Rett og slett respektløst. Jeg hadde blitt sååå forbannet. Gav du beskjed?

Jeg hadde også noen roomies før i et kollektiv som kunne finne på å ha nach i stua vår, med høy musikk og bråk midt i uka. Måtte si fra flere ganger og heldigvis skjerpet de seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roomiene har nach og jeg eksamen. Takk skal dere FAEN meg ha!!!!!

Vi har regel om at man må spørre om å ha nach natt til hverdager. Var faktisk en som spurte om nach til i dag, men fikk nei siden vi hadde eksamen.

Anonymous poster hash: 05fba...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...