Gå til innhold

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakk for deg selv.

Jeg vet at du er veldig opptatt av å reklamere med hvor lite utseende betyr for deg, men for de aller fleste betyr utseende veldig mye.

Men det er selvfølgelig fint for de som er stygge og feite at det finnes folk som overhodet ikke har standarder for seg selv også.

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Hva med at du snakker for deg selv og slutter å legge dine preferanser som fasit "for de fleste"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er altså konklusjonen etter en bytur idag. Der er ikke byturen som åpnet øynene mine, det bare forsterket antagelsen.

Jeg er ca 20 kg overvektig ifølge BMI, men har en del muskler. Fint ansikt og er ganske hyggelig og interessant. Men det er altså kroppen som er problemet. Jeg kan smile så fint jeg vil, det hjelper ikke. Og hjalp iallefall ikke med den kebaben jeg nettopp fortærte.

Så nå sletter jeg Tinder, eller tar det iallefall ikke seriøst. Jeg slutter å ligge med menn før vi er eksklusive (utenom randome ONS, jeg har jo behov) og jeg skal slanke meg. Sånn.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

Var det den siste kebaben som endelig ga deg litt selvinnsikt?

Den beste måte å få litt engasjement til å slanke seg, er å spise junkfood foran speilet...naken!

Anonymous poster hash: 23f28...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner ingenting lenger :vetikke: .....I miljøet jeg vanker i er det ikke negativt å ha noen kilo for mye...hverken for kvinner eller menn. 20 kilo er da ikke dødelig overvekt i min bok. Man ser da ikke ut som en hvalross av den grunn?? Hvorfor er det så galt å sette personlighet først?

Min erfaring tilsier at om jeg har sex med en dame som ikke nødvendigvis har "den offisielle drømmekroppen", så vil den alikevel bli det dersom jeg liker perosnligheten hennes veldig godt. Tenner man på det hun har å tilby som person, vil jo hele dama bli tiltrekkende og deilig uansett. Og hvorfor er det så jævli ille å ligge med en litt tykk dame uansett? Hun er jo myk og god å holde rundt og ta på. Når ble det noe negativt?

Sorry...jeg har falt helt ut her :vetikke:

I min omgangskrets er det tykke, tynne, høye og lave, og stort sett alle har funnet sin drømmepartner. Vel, bortsett fra meg, da, men det har nok andre grunner enn mine overflødige kilo ;)

Jeg tror de som setter utseendet høyest er de som higer etter status. En vakker partner virker å være et trofe å vise fram. Dem om det - jeg er ikke interessert i den type mennesker uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner ingenting lenger :vetikke: .....I miljøet jeg vanker i er det ikke negativt å ha noen kilo for mye...hverken for kvinner eller menn. 20 kilo er da ikke dødelig overvekt i min bok. Man ser da ikke ut som en hvalross av den grunn?? Hvorfor er det så galt å sette personlighet først?

Min erfaring tilsier at om jeg har sex med en dame som ikke nødvendigvis har "den offisielle drømmekroppen", så vil den alikevel bli det dersom jeg liker perosnligheten hennes veldig godt. Tenner man på det hun har å tilby som person, vil jo hele dama bli tiltrekkende og deilig uansett. Og hvorfor er det så jævli ille å ligge med en litt tykk dame uansett? Hun er jo myk og god å holde rundt og ta på. Når ble det noe negativt?

Sorry...jeg har falt helt ut her :vetikke:

Jeg tror nok du får en del pepper fra anonyme brukere fordi en del menn egentlig ønsker dypt og inderlig at de hadde det samme forholdet til kvinner og overvekt som det du har, og fordi en del kvinner legger mye av sitt selvbilde i det å være slank og ønsker å opprettholde dette som en "viktig" greie. Det er nok flere menn enn meg som egentlig syns det er litt slitsomt å være så opptatt av det ytre, når det man egentlig vil ha er noen med en bra personlighet. Det er nok også en del skinny bitches der ute som ville opplevd det som en katastrofe dersom personlighet plutselig skulle bli den primære verdien i samfunnet.

Endret av evnukken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at du snakker for deg selv og slutter å legge dine preferanser som fasit "for de fleste"?

At de fleste bryr seg om hvordan partneren ser ut er vel ganske åpenbart.

Eller kanskje ikke på KG.

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de fleste bryr seg om hvordan partneren ser ut er vel ganske åpenbart.

Eller kanskje ikke på KG.

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Joda, men det er ikke dine preferanser som er fasit for resten av verden av den grunn. Det er ikke sikkert det du syns er pent er det jeg syns er pent. See?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er ikke dine preferanser som er fasit for resten av verden av den grunn. Det er ikke sikkert det du syns er pent er det jeg syns er pent. See?

Det eneste jeg skrev er at de fleste har preferanser i forhold til utseende.

Mener du dette er feil? Ja eller nei?

Er det så vanvittig fælt for kvinner å høre at også menn har preferanser?

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

I min omgangskrets er det tykke, tynne, høye og lave, og stort sett alle har funnet sin drømmepartner. Vel, bortsett fra meg, da, men det har nok andre grunner enn mine overflødige kilo ;)

Jeg tror de som setter utseendet høyest er de som higer etter status. En vakker partner virker å være et trofe å vise fram. Dem om det - jeg er ikke interessert i den type mennesker uansett.

Ja helt utrolig korrekt etter mitt syn også!

Jeg tror nok du får en del pepper fra anonyme brukere fordi en del menn egentlig ønsker dypt og inderlig at de hadde det samme forholdet til kvinner og overvekt som det du har, og fordi en del kvinner legger mye av sitt selvbilde i det å være slank og ønsker å opprettholde dette som en "viktig" greie. Det er nok flere menn enn meg som egentlig syns det er litt slitsomt å være så opptatt av det ytre, når det man egentlig vil ha er noen med en bra personlighet. Det er nok også en del skinny bitches der ute som ville opplevd det som en katastrofe dersom personlighet plutselig skulle bli den primære verdien i samfunnet.

Så enig her....Men jeg tipper kanskje at det kanskje bare er så viktig tidlig i 18-20 årene? Jeg husker jo godt jeg var litt sånn når jeg var i puberteten selv....Men så får man jo litt erfaring og da skal jeg si pipen min fikk en annen lyd! Jeg føler meg heldig som ikke trenger å velge bort jenter på grunn av vekt. Og når det da er såpass mange bra damer der ute med god personlighet, så betyr jo det at markedet er bedre for sånne "særinger som meg" :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at denne tråden illlustrerer kvinners grenseløse hykleri på en utmerket måte.

Hvis en feit og utrent dame ønsker seg en råkjekk mann på øverste hylle så er det hennes gudegitte rett, og menn er drittsekker som er frekke nok til å ha preferanser på utseende.

Hvis en feit og utrent mann vil ha en modellpen jente, så er han en latterlig idiot.



Anonymous poster hash: 8fdad...9ed
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Ikke slank deg for å hanke inn en kar, men slank deg for din egen del. Om du er 20 kg for mye så bør man snu litt om på sin livsstil. Tenk over hva du spiser og kom deg ut på tur evt. treningsstudio. Lykke til med livsstilsendring - dette klarer du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at denne tråden illlustrerer kvinners grenseløse hykleri på en utmerket måte.

Hvis en feit og utrent dame ønsker seg en råkjekk mann på øverste hylle så er det hennes gudegitte rett, og menn er drittsekker som er frekke nok til å ha preferanser på utseende.

Hvis en feit og utrent mann vil ha en modellpen jente, så er han en latterlig idiot.

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Korrekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg skrev er at de fleste har preferanser i forhold til utseende.

Mener du dette er feil? Ja eller nei?

Er det så vanvittig fælt for kvinner å høre at også menn har preferanser?

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Du skrev: "Men det er selvfølgelig fint for de som er stygge og feite at det finnes folk som overhodet ikke har standarder for seg selv også."

Det kan tyde på at du mener at det er din standard som er den rette. Du virker ikke å ville se at det er menn som liker damer med fett på kroppen (de du kaller for stygge og feite, vet du), eller at det er menn som har andre preferanser enn bare utseendet. Er det så vanvittig fælt for deg å høre at andre har andre kriterier enn deg....?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skrev: "Men det er selvfølgelig fint for de som er stygge og feite at det finnes folk som overhodet ikke har standarder for seg selv også."

Det kan tyde på at du mener at det er din standard som er den rette. Du virker ikke å ville se at det er menn som liker damer med fett på kroppen (de du kaller for stygge og feite, vet du), eller at det er menn som har andre preferanser enn bare utseendet. Er det så vanvittig fælt for deg å høre at andre har andre kriterier enn deg....?

Hvorfor plager det deg sånn at menn har preferanser for utseende på samme måte som kvinner?

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor plager det deg sånn at menn har preferanser for utseende på samme måte som kvinner?

Anonymous poster hash: 8fdad...9ed

Jeg har ingenting i mot at noen har preferanser. Jeg har noe imot at de setter sine egne preferanser som standard for hva andre skal mene. Det skjønte du sikkert av det jeg skrev.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Du misforstår. Du er så opphengt i denne skåringstabellen for kvinner - den har ingenting med det jeg snakker om å gjøre. Jeg tenker mer på type adferdsøkologisk forskning og lignende. Her er det mange teorier om "nivå"...

Interessant, har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du samme person som klaget over at menn du møtte på tinder dumpet deg, fordi du kun hadde bilder av ansiktet ditt, ikke kroppen?

Men ja, feite jenter er turn off. Er du en feit jente burde du bli sammen med en feit gutt.

Anonymous poster hash: 753f8...1a3

For noe piss ! Jeg var feit og fikk de mennene jeg hadde lyst på. Nå er jeg slank og trent og får fremdeles de mennene jeg vil.

Det handler om innstilling og personlighet.

Umodne unger !!

Anonymous poster hash: f944e...4b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme person som klaget over at menn du møtte på tinder dumpet deg, fordi du kun hadde bilder av ansiktet ditt, ikke kroppen?

Men ja, feite jenter er turn off. Er du en feit jente burde du bli sammen med en feit gutt.

Anonymous poster hash: 753f8...1a3

For noe piss ! Jeg var feit og fikk de mennene jeg hadde lyst på. Nå er jeg slank og trent og får fremdeles de mennene jeg vil.

Det handler om innstilling og personlighet.

Umodne unger !!

Anonymous poster hash: f944e...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn - ja, kvinner - nei. Menn har et instinkt som gjør at de trenger å få "spredt genene sine". Som kvinner har man ingenting å spre. Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

Kvinner har behov for å befrukte egget som løsner hver måned om ikke annet, så vi har også heftige instinkter til tider altså. Jeg hadde i hvertfall ikke greid meg uten sex hvis jeg var singel.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant, har du link?

Nei, jeg vet det finnes en ferdig formulert teori, men jeg finner den ikke selv - tror ikke det er en som ligger på nett. Men hvis du søker på "adferdsøkologi" og "partervalg" tror jeg du vil finne litt forskjellig her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...