Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

De har faktisk kommet tilbake allerede :)

jeg vet. men hos meg så er jenny på vei snart, goggen er det ikke noe snakk om enda. Men som sagt så leser jeg "spoilere" og vet at de kommer, og er på tv'n NÅ. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

digger hvordan vignetten avslører forhold i serien. Ved hjelp av kroppsspråk og blikk  :laugh:

Lagt merke til det? For eksempel... 

 

 

13:04 - Bea ser på Roger, og Roger ser på Bea - et par :) 

 

13:40 - Bea og Roger står med ryggen mot hverandre, Bea prøver å få blikkontakt, roger ser rett frem - trøbbel i forholdet. 

 

Det er mange slike eksempler, noen ser du har et trøblete forhold, eller at kaldt forhold slik som Tom hadde mot sin far i starten, han gir han bare et raskt blikk og holdningen viser at han er avvisende. 

Noen kysser eller holder rundt hverandre - par. 

Noen står vær for seg, men ser på hverandre, det kan være en flørt, forhold eller et sidesprang (ofte det med Jens August, og da ser han ofte rett frem om det er noen han ikke bryr seg stort om. Og ser da ofte på Eva og ikke på flørten, slik som med Mona Lizzie). 

Du kan også se når noen er interessert i noen, for eksempel Måne "forelskelse" til Tom, hun står å ser på han, og står vendt mot han, men Tom ser bare oppgitt og uinteressert ut, og avslutter med å se rett i kameraet.  :fnise:

 

Synes det er gøy å se vignetten, og gjette, eller mer "lese" hvem som ender opp med hvem, hvem som slår opp og slike ting.  :fnise:



Anonymous poster hash: 2a62f...b1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest imperio

Torgeir Reiten er på skjermeeen (min). Sesong 30, episode 89 whohooo. 

Om jeg har tid igjen på sumo så må jeg se de sesongene med Scott Wallace om igjen  :fnise:

 

Går Cæsar på TV2 vær dag? Mandag til Fredag?

Før så var det ihvertfall det.. og halv 8. Men så har jeg ikke sett det på TV siden 1999 da  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

De slutta å vise på fredager for omkring 6 år siden pågrunn av skal vi danse og så har det bare forblitt slik /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De slutta å vise på fredager for omkring 6 år siden pågrunn av skal vi danse og så har det bare forblitt slik /:

Var det pågrunn av skal vi danse? Mener at skal vi danse har gått kun på lørdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

De slutta å vise på fredager for omkring 6 år siden pågrunn av skal vi danse og så har det bare forblitt slik /:

:'( jaja, da blir det en dag mindre å må se det på TV da.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Men mange sitter ikke å ser på tv en fredags kveld uansett så det er kanskje likegreit :) Det er jo starten på helga så da er mange enten ute eller på besøk hos venner men vi får fortsatt like mange episoder i året. De bare viser flere episoder i Juni pg Desember :)

Var det pågrunn av skal vi danse? Mener at skal vi danse har gått kun på lørdager.

Husker det starta slik først, viste de ikke på fredager før?

Wow. Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

Wow til hva? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hva skal jeg gjøre når jeg har sett "ferdig"? Starte på nytt igjen?  :skratte:

Først så tenkte jeg "ikke fader om jeg klarer å komme meg til dagens episode", tre år etter og jeg er på nest siste sesongen.  :danse:  :danse:   :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Det er litt av en reise :) Jeg savner Svein :(

Jeg også! Og Scott Wallace, og Rolv Espevoll. Og sikkert flere jeg ikke husker  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner faktisk ikke Svein eller noen i den familien der i det heile tatt, jeg. De virket alltid så irriterende, barnslige, egoistiske og teite, så jeg er bare glad for at de folka der har forsvunnet helt fra serien. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor så mange tydeligvis  mener at den familien der var så kule og tøffe....

 



Anonymous poster hash: e8cc9...cc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg skjønner ikke hvorfor det er noen som ikke liker Kriogstad familien...

Serien ble mindre bra etter at Svein dro etter min mening. Men nå har vi mange Krogstader i serien igjen så der skal bli kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Åge savner jeg!!! 

 

På en måte Astrid Anker-Hansen også.. selv om at hun var litt plagsom! Litt som en pest som ligger i bakgrunnen og spionerer på folk  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Jeg gleder meg til Gjertrud kommer tilbake! Den dama er så fantastisk harry at det er hysterisk morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det pågrunn av skal vi danse? Mener at skal vi danse har gått kun på lørdager.

 

 

Men mange sitter ikke å ser på tv en fredags kveld uansett så det er kanskje likegreit :) Det er jo starten på helga så da er mange enten ute eller på besøk hos venner men vi får fortsatt like mange episoder i året. De bare viser flere episoder i Juni pg Desember :)

Husker det starta slik først, viste de ikke på fredager før?

Wow til hva? :)

var det ikke sånn musikk program som idol eller xfaktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg gleder meg til Gjertrud kommer tilbake! Den dama er så fantastisk harry at det er hysterisk morsomt!

omg hun er så rå! Men samtidig litt plagsom og irriterende, men du kan ikke unngå å digge den dama  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

omg hun er så rå! Men samtidig litt plagsom og irriterende, men du kan ikke unngå å digge den dama  :skratte:

Helt enig! Hun er svigermoren fra helvete ihvertfall, hehe. :P Stakkars Bea som måtte stri med henne da hun var sammen med Svein! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...