Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Yvonne. Så har Aria en tvilling eller muligens split personality? 


Anonymous poster hash: ab2ff...5f0



Anonymous poster hash: ab2ff...5f0

post-37809-0-43534000-1438196755_thumb.p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

This is what you will find out during the #PLL summer finale Tuesday, August 11!

- Who killed Toby’s mother?

- Who hit Alison in the head with the rock the night she went missing?

- Who is Red Coat?

- Who killed Bethany?

- Who is the Black Widow?

- Why has A been targeting the PLLs all this time?

 

Står det på PLL's instagram

 

Altså ikke disse spørsmålene

- Hvem er A?

- Hvem drepte Mrs D.?

- Hvem er Charles?

 

Gleder meg veldig til å få vite hvem Redcoat og Black Widow er!! Men å presentere enda en karakter nå da... En britisk Jason liksom? Å hva er greia med han nye kompisen til Aria?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is what you will find out during the #PLL summer finale Tuesday, August 11!

- Who killed Toby’s mother?

- Who hit Alison in the head with the rock the night she went missing?

- Who is Red Coat?

- Who killed Bethany?

- Who is the Black Widow?

- Why has A been targeting the PLLs all this time?

 

Står det på PLL's instagram

 

Altså ikke disse spørsmålene

- Hvem er A?

- Hvem drepte Mrs D.?

- Hvem er Charles?

 

Gleder meg veldig til å få vite hvem Redcoat og Black Widow er!! Men å presentere enda en karakter nå da... En britisk Jason liksom? Å hva er greia med han nye kompisen til Aria?

Kjipt. Jeg gleder meg også til å få noen svar da :danse: Jeg lurer på om jeg har rett at LucAs kan være A, og at SarA er Charles som har byttet kjønn :D Det er i alle fall noe med Sara... Eller kanskje Marlene vil at vi skal tro det er noe med henne, mens hun egentlig er uskyldig? :fnise: Den nye kompisen til Aria ja...  :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvem tror dere er A?

Jeg har fulgt serien helt fra starten av, og klarer forsatt ikke tippe hvem som er A.
Er ikke det ganske sykt? :P Da ser vi hvor lite svar vi egentlig har fått.

 



Anonymous poster hash: 4ca59...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det fort kan være sant. Hjelper jo på at jeg tror det er Wren i utgangspunktet da, men. Har jo vært mange leaks fra diverse folk i produksjonen tidligere. Hele scripts, og alt det med dukkehuset og kidnappingen var det ei jente som lekket til reddit. Tror ikke alt denne personen sier stemmer (er noe av det som er litt feil) men hovedlinjene, ja det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi får vente i spenning nå.  :fnise: De må snart røpe litt mer enn bare dra dette ut i det uendelige. Håper de snart  røper hvem Charles er også bruker de en sesong på å finne ut mer om han, hvem han er og hva han har drevet med!  :fnise:  

 

 

Det er en teori, begynte å lure på om de faktisk hadde røpet det, men det er jo kun en teori som ikke er bekreftet ennå gjennom serien! Lurer på hvem Redcoat er jeg.  

Lurer jeg veldig på også. Tenkte CeCe, men blergh. Vil ikke at det skal være henne. Veldig kjedelig isåfall. Kanskje Melissa? Eller Jenna? Nei, jeg vet ikke. Vil at både A, redcoat og black veil / widow skal være noen vi hvertfall har et forhold til, karakterer vi bryr oss om. Hvis de plutselig trekker inn noen vi gir blanke i, da blir jeg skuffa.

Hååper A er Wren. Skal være en Uber A da, tror det er Aria isåfall. Hadde vært gøy om det var henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Lurer jeg veldig på også. Tenkte CeCe, men blergh. Vil ikke at det skal være henne. Veldig kjedelig isåfall. Kanskje Melissa? Eller Jenna? Nei, jeg vet ikke. Vil at både A, redcoat og black veil / widow skal være noen vi hvertfall har et forhold til, karakterer vi bryr oss om. Hvis de plutselig trekker inn noen vi gir blanke i, da blir jeg skuffa.

Hååper A er Wren. Skal være en Uber A da, tror det er Aria isåfall. Hadde vært gøy om det var henne.

 

Skulle ikke Jenna gå blind igjen, for real, denne gangen?

Jeg heier også at det er noen vi kjenner og/eller vet hvem er, en person som vi har ett forhold til. Det er ikke så mange mistenksomme å ta av på den måten, men samtidig så har hvem sagt at det må være en som i er mistenksom til? Det står jo på internett at vi finner det ut 11 august, uansett, så nå er det bare å krysser fingrene å drømme seg vekk!  :fnise: Ikke mange dagene igjen......!!! 

 

Altså, Wren er litt spesiell på sin egen måte, uansett. Først så er han forlovet med Melissa, så kysser han på BÅDE Spencer og Hanna. Altså, hallo? Weird man. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som synes Allison har blitt så...kjerring...? Hun sitter jo bare rundt, har på kjempekjedelige klær sammenliknet med de andre, er stille osv.. Hun var jo den populære megabitch-tenåringen før, og nå er hun plutselig en helt annen person...?



Anonymous poster hash: 669a7...b81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

 

Noen andre som synes Allison har blitt så...kjerring...? Hun sitter jo bare rundt, har på kjempekjedelige klær sammenliknet med de andre, er stille osv.. Hun var jo den populære megabitch-tenåringen før, og nå er hun plutselig en helt annen person...?

Anonymous poster hash: 669a7...b81

 

Hun som spiller Alison har hatt en sykdom som har gjort at hun har lagt på seg. Hun er på vei ned igjen nå. Men for å gjøre henne mer komfortabel på skjermen, har hun selv vært med å velge klær hun skal bruke. Samtidig har hun nettopp spilt inn en annen film, der hun skulle spille en mor. Derfor den tantete hårklippen. Og det at hun er annerledes, har vel fordi Alison begynner å bli mer sympatisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig det passer med den forandringen til Alison. Hun er potensielt "grunnen" til at hennes gode venner ble kidnappet og psykisk torturert, og har selv vært på rømmen over lang, lang tid. Dersom hun kom hjem som sitt gamle megabitch-tenåring tror jeg ikke karakteren hennes hadde vært troverdig.

Er det flere enn meg som ikke takler Sara? Jeg synes hun er en ganske dårlig skuespiller, i tillegg til at hun er en slitsom karakter. Håper de hvertfall gjør henne til bad guy, evt noe Stockholms Syndrom. Synes den sykkelulykken hennes var litt merkelig også. Og alt dette med moren hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at vi ikke får vite alt nå.

 

Vi får jo ikke vite hvem A er. 

Når de sier i traileren "face to face with A", så mener de jo at jentene står ovenfor A som står med hetta over ansiktet. AHHH, syns det blir så fucka alt sammen. Jeg mener, jentene gjør jo helt absurde ting!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is what you will find out during the #PLL summer finale Tuesday, August 11!

- Who killed Toby’s mother?

- Who hit Alison in the head with the rock the night she went missing?

- Who is Red Coat?

- Who killed Bethany?

- Who is the Black Widow?

- Why has A been targeting the PLLs all this time?

 

Står det på PLL's instagram

 

Altså ikke disse spørsmålene

- Hvem er A?

- Hvem drepte Mrs D.?

- Hvem er Charles?

 

Gleder meg veldig til å få vite hvem Redcoat og Black Widow er!! Men å presentere enda en karakter nå da... En britisk Jason liksom? Å hva er greia med han nye kompisen til Aria?

 

Det er jo fryktelig beleilig at Red Coat plutselig har kommet tilbake til tv-programmet nå da. Cece og Alison var vel begge Red Coat hvis jeg husker riktig? 

 

Det blir liksom så fjernt, å dra oppmerksomheten vekk fra A når alle vil vite hvem det er.

 

Om det er Wren så blir jeg faktisk litt skuffet, må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vedder på vi ikke får vite hvem Allison så på slutten eller at det bare er en tvist. Litt rart at mødrene plutselig ble en «eldre versjon» av jentene... håper neste episode blir bra. Nå må jeg google black widow, for jeg klarer ikke å huske den karakteren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Vedder på vi ikke får vite hvem Allison så på slutten 

 

Enig. De kommer vell ikke til å røpe det nå. Men nå vet ihvertfall hvem det ikke er. Det er ikke Ezra, Toby eller Lucas. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Ok. Jeg tar det tilbake, på imdb står det følgende om neste episode: 

 

 In the explosive summer finale, A's identity and motivation is revealed.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...