Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff

Er det noen som vet om at de produsentene har sagt noe vedrørende all kritikken? Marlene King får gjennomgå på Instagram ser jeg, men ser ikke ut som hun har sagt noe

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er skuffet jeg også. Hadde faktisk vært bedre om det var Wren (selv om det i stor grad hadde vært forventet da). CeCe gir ingen mening siden det fremdeles er så mange plot holes. 

Var det noen andre som la merke til hvor syyyykt dårlig skuespill det var i denne episoden? Nå har det jo alltid vært labert mtp skuespillerprestasjonene til de fleste i serien, men denne episoden tok virkelig kaka......... Minnet meg om såpeopera  :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem heter Rollin/Rollins til etternavn?[/quote

Det var jo Ali som skrev det da, og ho skrev mrs, så kanskje ho er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer liksom ikke helt å ta inn over meg at Cece er A, tror det er fordi jeg ikke er overbevist om at dette var storylinen fra begynnelsen av. Skuffa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen andre som la merke til hvor syyyykt dårlig skuespill det var i denne episoden? Nå har det jo alltid vært labert mtp skuespillerprestasjonene til de fleste i serien, men denne episoden tok virkelig kaka......... Minnet meg om såpeopera  :fnise:

 

Enig. Og hun som spiller CeCe klarte fint å spille litt bitchy ung jente/dame, men ikke ond eller gal eller noe sånt. Selv når hun sa sånn "I love all my little dolls" så var det bare stakkarslig og rart.

 

Skjønte heller ikke helt om hun/han er gal eller bare stakkarslig og offer for mye uflaks.

 

Forøvrig totalt lite troverdig at noen skulle putte barnet sitt på mentalsykehus fordi han likte å ta på seg kjoler.. seriøst? Var det liksom grunnen til at faren hatet Charles? Og når Mrs DiLaurentes trodde at CeCe hadde drept Alison så virket hun såvidt lei seg.

Endret av SoftKitty
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og hun som spiller CeCe klarte fint å spille litt bitchy ung jente/dame, men ikke ond eller gal eller noe sånt. Selv når hun sa sånn "I love all my little dolls" så var det bare stakkarslig og rart.

 

Skjønte heller ikke helt om hun/han er gal eller bare stakkarslig og offer for mye uflaks.

 

Forøvrig totalt lite troverdig at noen skulle putte barnet sitt på mentalsykehus fordi han likte å ta på seg kjoler.. seriøst? Var det liksom grunnen til at faren hatet Charles? Og når Mrs DiLaurentes trodde at CeCe hadde drept Alison så virket hun såvidt lei seg.

Haha, ja! Det virker på en måte som hun skulle fremstilles som psykotisk, men det var ikke helt overbevisende. Det aller verste var i starten når jentene gispet og så "sjokkerte" ut, ble flau helt inn til sjela av hvor dårlig prestert det var. Slutten også....... Uff. Hvorfor fikk vi ikke vite noe om mødrene? De ble jo randomly stengt inne i kjelleren forrige episode  :fnise: 

Likte veldig godt de første sesongene av serien. Interessant plot og jentene hadde kule antrekk/stil. De siste sesongene har bare vært en forvirrende snorkefest. I tillegg virker det som menneskene bak make-up/kostyme er på en kronisk syre trip. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Vet ikke om dere har sett siste episoden, episode 10? Legger det under spoiler tag i tilfelle jeg. 

 

Så CeCe er Charles, og Charls/CeCe er A?


Men... hvorfor sier de hvem det er nå? Er det ikke 10 episoder igjen av sesongen? Også er det jo sesong 7 også... skal de da ha en hel sesong med bullshit og unødvendig babbel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem var det som skrev de leppene til Ali lenge før hun forsvant og før de andre visste om A, de leppene hun putta i den dokke og gjemte på rommet sitt "now it's my turn to tourture you" etc, de var også fra -A

Og hvem var den dokka/maska på Halloween når Ali var kledd ut som lady gaga? Den som sto ute i hagen og så på Ali og jentene når de var på rommet til en av de.... Creepy! Savner den tiden på pll, da var det mer skummelt og spennende

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente såklart lAppene *dumme iPad retter på alt jeg skriver*

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Ghad jeg føler for å hyle! HVA ER DET SOM SKJER?!!!

 

PLL er den verste serien EVER! Første sesongen var bra.. men så ble det så komplisert at du får hjerneblødning av å prøve å forstå hva det er som skjer! 

Folk kommer og går, dør, forsvinner og kommer tilbake, løgner oppå løgner, og løgner som aldri blir forklart! Jeg tror produsentene ikke forstår at seerne ikke klarer å følge med når det er 3 forskjellige historier + 2 løgner og et mysterium, samtidig! 

 

Nå så er det plutselig 5 år frem i tid? Så de ti neste episodene + neste sesong blir satt 5 år frem i tid? 

 

Jeg klarer ikke å henge med. Det er alt for mange idiotiske karakterer som er der uten grunn, så er det løgner mellom jentene og flere løgner imellom foreldrene! 

Det er alt for mye som har blitt glemt og ikke fått en forklaring, plutselig er det mange flaske folk som jobber for A, også har du Uber A og team A og herre jesus hva er det som skjer?! 

Jeg har ikke sjanse til å henge med i det hele tatt. Greit at det skal være spennende og løgner (hallo det heter jo pretty little liars), men når du har 6 løgner oppå hverandre og kun 4 av de blir løst, da er det ikke rart folk blir forvirret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem var det som skrev de leppene til Ali lenge før hun forsvant og før de andre visste om A, de leppene hun putta i den dokke og gjemte på rommet sitt "now it's my turn to tourture you" etc, de var også fra -A

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Tror det var Mona..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy crap, dette er så tragisk komisk at jeg finner ikke ord. Jeg tror ikke noen i hennes bransje har dummet seg så mye ut som det Marlene nå har gjort, det skal være sikkert. Hun har i det minste satt seg selv kraftig i søkelyset.

Hun må jo tro at fansen av PLL er en gjeng med idioter, hvis hun tror at hun kan fortsette med det tullet hennes om at DETTE var planlagt fra starten. Hun hadde et godt konsept til en bra serie, men jeg tror ikke hun hadde sett for seg populariteten og hvor mange sesonger det faktisk kom til å utvikle seg til. Hun kunne skapt noe skikkelig kult og unikt, en ungdomsserie i samme bane som twin peaks, men dessverre har hun sakte men sikkert ballet på for mye uforklarlig jåss til at historiens helhet gir mening, uansett hvilken vending hun hadde valgt. Når det er sagt er avsløringen vi fikk i finalen det mest ulogiske svaret vi kunne fått, hva i all verden er det hun tenker med? Slik serien har endt opp nå tviler jeg sterkt på at jeg fortsetter å følge med, og det føles surt etter alle disse årene som trofast følger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det var Mona..(?)

Ja, var det jeg tenkte var mest logisk. Men om vi noen gang har fått noe skikkelig svar på det liksom. Om Mona begynte spillet sitt som A etter at alison forsvant, eller om det var hun som begynte alt..

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer liksom ikke helt å ta inn over meg at Cece er A, tror det er fordi jeg ikke er overbevist om at dette var storylinen fra begynnelsen av. Skuffa.

 

Enig. Føler de bare snekret sammen noe i siste liten. Leste et intervju med hun som spiller CeCe om at hun fikk vite at hun var A i juni. Hvorfor så sent hvis Marlene har visst dette siden begynnelsen av sesong 3?

 

Edit: her er linken til intervjuet hvor hun sier det.

 

http://tvline.com/2015/08/12/pretty-little-liars-cece-transgender-vanessa-ray-finale-interview/

Endret av 365vinter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte nettopp på serien på nytt(veldig dumt av meg vil jeg tro, siden jeg ikke ble så skuffa over "the big reveAl"). Første jeg stusset på, hvis det er Mona som er A i starten, hvordan kan ho vite alt? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...