Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett alle episodene, men noe har jeg misset. Mona var altså A i starten, ikke sant? Hvorfor sluttet hun å være A og hvorfor overtok Cece? Er det kun de to som har vært A? De andre som har vært innblandet har bare vært hjelpere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kristanna skrev:

Har sett alle episodene, men noe har jeg misset. Mona var altså A i starten, ikke sant? Hvorfor sluttet hun å være A og hvorfor overtok Cece? Er det kun de to som har vært A? De andre som har vært innblandet har bare vært hjelpere?

Fordi jentene avslørte henne og hun ble innlagt på Radley. Der møtte hun Cece, som Mona trodde var Ali, og Cece fikk henne til å fortelle alt om sitt liv som A. Derfra overtok Cece rollen som A. Det er kun Mona og Cece som har vært A. Nå er det noen andre som er "den slemme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, maipai skrev:

Fordi jentene avslørte henne og hun ble innlagt på Radley. Der møtte hun Cece, som Mona trodde var Ali, og Cece fikk henne til å fortelle alt om sitt liv som A. Derfra overtok Cece rollen som A. Det er kun Mona og Cece som har vært A. Nå er det noen andre som er "den slemme".

Aha, takk :) Det ga mening! Mye å huske på og holde styr på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kristanna skrev:

Aha, takk :) Det ga mening! Mye å huske på og holde styr på her.

Bare hyggelig :) Så alt om igjen nå i pausen mellom 6A og 6B :fnise: Var myyye jeg hadde glemt for å si det sånn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på hvem som er den nye a. Kan det være sara? 

Anonymkode: 78523...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste episode tror jeg fremdeles ikke at Sara er "den nye A", men noe er det med henne!

Caleb er en ny favoritt karakter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, maipai skrev:

Etter siste episode tror jeg fremdeles ikke at Sara er "den nye A", men noe er det med henne!

Caleb er en ny favoritt karakter!!

Det er for tydelig at det skal være henne. Det er jo aaaaldriii den man tror det er, det er jo samme smørja hver sesong :P

Det MÅ være noen som har kjent jentene fra "starten" og som er en viktig karakter i serien. Ellers blir jeg forbanna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Kjenner at den eneste grunnen til at jeg fortsatt følger med er en slags absurd trass. "Har jeg sett så langt, så skal jeg i hvert fall fullføre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett søsterserien ravenswood? Det handler om da caleb ble igjen i ravenswood. Ikke sett den selv. 

Anonymkode: 78523...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett søsterserien ravenswood? Det handler om da caleb ble igjen i ravenswood. Ikke sett den selv. 

Anonymkode: 78523...d6c

Så noen episoder, men det ble for dystert og overnaturlig for meg. Mye spøkelsesgreier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere PLL? Har ikke sett på en stund. Så det da på popcorntime:p

Anonymkode: 3a1a4...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere PLL? Har ikke sett på en stund. Så det da på popcorntime:p

Anonymkode: 3a1a4...481

Her som regel. Eller så bare googler jeg streamingsider.

Anonymkode: aae0e...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ModilBro skrev:

Hei felles PPL-nerds. Jeg kom tilfeldigvis over en norsk Pretty Little Liars-fanside for ikke så lenge siden. Flere som kjenner til den?

Nei. Helt utdatert er den og. Pleier å lese forumer jeg. Reddit har mye!

Anonymkode: aae0e...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hadde trodd, at 5 years forward, så var det Hanna som hadde gjort det best??

Forlovet med en kjekk, rik, snill fyr, jobbet for en designer og leve i sus og dus i New York med fancy sushi og champagne. Ikke at det gikk så dårlig med de andre (bortsett fra Emily), men Hanna kom liksom veldig godt ut av det.

Sykt spennende sist episode når de var nede i den kjelleren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sabrina skrev:

Sykt spennende sist episode når de var nede i den kjelleren.

Endelig skjer det noe! Kjøper ikke helt at hotellet ikke vet om at det er en hel masse bygning rundt og under hotellet, men men...

Anonymkode: aae0e...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Notatboka

Har egentlig ikke likt pll de siste par sesongene, sesong 1-3 var så mye bedre! Men klarer likevel ikke å ikke se på og venter spent på ny episode hver onsdag i håp om at det skal ta seg opp. Må liksom kjøre løpet ut når jeg først har følgt med så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 10.48, Gosa skrev:

Kjenner at den eneste grunnen til at jeg fortsatt følger med er en slags absurd trass. "Har jeg sett så langt, så skal jeg i hvert fall fullføre".

Jeg kunne ikke vært mer enig!

Jeg føler det er en slags krampetrekning i serien nå. Føler jeg har sett alt før, i alle de andre sesongene. De gjentar seg selv, bare nå er jentene eldre. Kjenner dette blir kjedelig for meg i lengden, så jeg vurderer og ditche serien, og vente til de avslører hvem den nye A er.

Men jeg vil påpeke én ting. Hanna bor i Lucas sin leilighet, som i og for seg er rart nok, men jeg stusser litt ved leilighetsnummeret. På døren står det 2A (et hint om at Lucas er 2. (second) A?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg har gitt opp. Ble minnet på det med denne tråden. Skuffelsen fra sommeren har ikke gitt seg. 

Anonymkode: eca12...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. februar 2016 at 3.02, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett søsterserien ravenswood? Det handler om da caleb ble igjen i ravenswood. Ikke sett den selv. 

Anonymkode: 78523...d6c

Åååå finnes det? Den må jeg google!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...