Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924

Jeg kan legge ut livelink hvis jeg finner. De pleier å poste det på tumblr. Episoden begynner 2 norsk tid, legges ut kl. 3 på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på kurs i morgen. Det virker interessant og jeg gleder meg - så jeg føler at jeg bør sove i natt. Samtidig vet jeg ikke om jeg greier å vente helt til i morgen kveld før jeg får sett det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg prøvde regne meg ut ut til det xD og da ble det veldig sent i natt, men så at forrige episode lå ute ca 22.45 på pirate bay!

 

Jeg har også kommet fram til den konklusjonen at det vises veldig sent i natt, vurderer å stå opp klokken fem og se hva som skjer på britiske netflix - står at den skal legges ut den 12.08 så kanskje den har kommet på morgen.  :fnise:  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er jævlig sen på dette, men skulle ikke sesongen avsluttes etter 5? 

 

Hvorfor kom de med mer episoder og plutselig lagde nye sesonger? I don't mind 8-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også kommet fram til den konklusjonen at det vises veldig sent i natt, vurderer å stå opp klokken fem og se hva som skjer på britiske netflix - står at den skal legges ut den 12.08 så kanskje den har kommet på morgen.  :fnise:  :danse:

 09:00 (Norsk tid) på Netflix UK 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kommet fram til den konklusjonen at det vises veldig sent i natt, vurderer å stå opp klokken fem og se hva som skjer på britiske netflix - står at den skal legges ut den 12.08 så kanskje den har kommet på morgen. :fnise::danse:

Kanskje legge seg nå snart, så

Stå opp 5, for å se. Uten å i det

Hele tatt se på tlf. Utfordring, men ikke umulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

 09:00 (Norsk tid) på Netflix UK 

 

Ikke tull a! Da må jeg vente helt til klokken åtte i morgen kveld... Blæææ!!!  :sinnatagg:

 

Kanskje legge seg nå snart, så

Stå opp 5, for å se. Uten å i det

Hele tatt se på tlf. Utfordring, men ikke umulig ;)

 

Ja, det er litt av en utfordring!!!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en serie å anbefale? Kanskje jeg skal prøve meg på den! Hvor gamle er dere som ser den? ^^

Selv er jeg syvogtyve!

 

For å være ærlig så kan jeg ikke anbefale den :P Jeg må se for å se hva som skjer, men det er en ganske dårlig serie.. den er spennende men plottet er hullete og det er mange dårlige skuespillere og klisjefylte sidehistorier.

 

Jeg er 29, begynte å se når første sesong kom ut så var ganske mye yngre da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"It's no lie" stod det på tskjorten til Lucy på insta. Folk stokker om bokstavene og tror de finner A.

Anonymous poster hash: 16b94...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Hvis det er dette som er storyen blir jeg dritskuffa. For da får vi jo egentlig ikke vite hvem A er denne gangen heller. Blir jo som den gangen Ezra eller Toby liksom var på the A team. Med mindre vi får vite hvem Uber A er også? Er jo det som er spennende.

 

Det er som sagt kun et rykte, og trenger ikke å være hold i det. Men det må jo være noe som skjer, ettersom det er 1 1/2 sesong igjen etter denne episoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"It's no lie" stod det på tskjorten til Lucy på insta. Folk stokker om bokstavene og tror de finner A.

Anonymous poster hash: 16b94...42d

 

It is Noel ;)

Men jeg tror ikke det er noe anagram denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is Noel ;)

Men jeg tror ikke det er noe anagram denne gangen.

Ikke vet jeg, tenkte bare å komme med det :)

Anonymous poster hash: 16b94...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Advarer dere på forhånd - SKUFFA! :glare:  :murvegg:

Har akkurat begynt å se det nå. Men jeg er egentlig allerede forberedt på å bli skuffa. Skjer jo hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W...T...F...
 

Jeg kan ikke begynne med å uttrykke hvor skuffet jeg er. Dét er Uber A?! A som terroriserte jentene over så lang tid, fikk oss seere til å rive oss i håret, og RED COAT! Jeg mener, COME ON! 


 
AHHH. 
Jeg gir opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...